Tänään olen onnellinen siitä...

Onnea mrs.V! Multa on mennyt ohi sun tilanne ja pääsit ihan yllättämään :) Hienoa!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Sainpas nukuttua hyvin viime yön. Ja aamukin on mukavan rauhallinen, kun mies vei esikoisen kouluun... Ehkä se pitäs alkaa laittamaan sairaalakassi valmiiks...

Tontun amme saapuu tänään! Jeiii... Ja rintapumppu tilaukseen. Raattiikohan sitä käydä kaupoilla kun äippärahat viimein tuli niinku manasin ku on tullu pihisteltyä nyt ihan kaikessa varmaan viimiset kolme kuukautta...:confused: Outoa

Kävin suihkussa ja sheivasin sääret!!!!

Ok, tämän mahdollisti se että maito nousee ja tyttö imee kuin hooveri, jonka päälle nyt koisii tyytyväisenä.

Lisäksi me varmaan päästään huomenna kotiin. Josta kyllä tehtiin just tänään kauppa :) Eli saa alkaa suunnitella muuttoa. Johon pystyy ehkä itsekin osallistumaan koska selvisin synnytyksestä minimivaurioilla.

Ja toi tyttö on ihana. Yhtä onnea kaikki.

Mikä ihana rauha! :)

Mumma ja paappa haki kaksi vanhinta pariksi päiväksi mummolaan. Saa äitee levätä kahden pikkuisen kans. Nyt molemmat vauvat unilla ja on niin hiljasta.

Täs on muutama yö mennyt kipeiden lasten kanssa valvoessa, et päivisin on ollut pinna liian tiukalla, mikä ei oo lasten eikä äidin kannalta kiva. Nyt saa lapset ansaitsemaansa mummolahemmottelua ja itse vähän hermolepoa.

Pääsin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen YKSIN ruokakauppaan! :) tuntu tosi oudolta jättää pieni isän kanssa kaksin kotiin. Ja kuinka kevyt oli ajaa autoa,kulkea kaupassa ja kantaa kauppakasseja kun ei ollut enää mahaa!

Raskausviikko 40 pamahti! Outoa sanoa et mulla on tänään laskettu aika mut mistään ei vaan kuulu mitään. Vau.fi raskausseurannassa omilla sivuilla luki näin: "Onnea! Synnytys on ohi, ja sinulla on maailman paras palkinto – pieni lapsi. Eikä mikä tahansa lapsi, vaan juuri se maailman kaunein ja täydellisin pienokainen. Monet tuoreet äidit kokevat äidinvaistojen vyöryn heti vauvan saatuaan, toisilla tunteet heräävät vasta hieman myöhemmin. Sekin on aivan normaalia. Tutustukaa toisiinne kaikessa rauhassa!"

Ai, että synnytys on ohi... Sitä odotellessa. On tää kyllä enemmän onnen merkki ku marisemisen aihe :p Ainakin nyt tuntuu siltä

Sain nukuttua reilut 6 tuntia ja päivällä on aikaa ottaa päivänokoset. Vauva on tosi suloinen nukkuessaan ja mies oli mukavan lähellä aamulla herätessä ja jaksoi vähän antaa hellyyttä vaikka hiukan mörrikkä onkin :Heartred.
Olen saanut syödä aamupalan rauhassa kun vauva nukkuu:)
Upea päivä tulossa ilmakin puolesta!

Sairaalahuoneen ikkunasta on mieletön maisema meidän kotia kohti. Siellä on yhtä aikaa auringonlaskun valo, myrskysadekuuro ja taivaalla valtava sateenkaari, joka osoittaa kotikaupunginosaan. Vauva nukkuu kylläisenä sängyllä ja olen yksin hereillä - mies lähti ruokkimaan kissaa ja hakemaan kotiutumiskamppeita, mutta palaa yöksi, koska tämä on perhehuone. Rakastan kaikkia ja kaikkea. Huomenna varmaan kotiudutaan.

Poika nukkua posotti "koko yön" eli herätti vain kolmen tunnin välein syötölle. Veti vartin hörpyt, oli puolinukuksissa kun kurkkasin vaipanvaihtotarpeen ja simahti melkeinpä heti kun laitoin takaisin sänkyynsä. Ilmeisesti salaisuus on nyt kyljelleen nukuttaminen. Tällaisesta saa hyvä äiti -fiilistä. :)

Tätä päivää on todella odotettu huihuihui :) Tässä sen näkee, elämän ihmeellisyyden ja erilaisuuden. Mulla on jo pariviikkoinen vauva ja sinä odottelet vielä omaa rakkauspakkaustasi! Koeta jaksaa ja ajatella positiivisesti :Heartred:Heartred:Heartred

Takaisin