Tänään olen onnellinen siitä...

Niin onkii ja minust tuntuu et kaikki hoiva menee nyt sen silittelyyn ja hellimiseen et toivottavasti se ei oo Tontusta sit kauheen mustis ku se joutuu vähän väistymään Tontun tieltä.

Miekii nukuin :) :) :) 8 tuntia unta vissiin kolmella vessareissulla. Luxusta! Ja selkä alko kipuilla pahemmin vasta aamulla niin et oli pakko nousta! Ja näin kivaa untakin :p

Piiitkät unet ja nyt uudella energialla viikon hommien kimppuun. Koirapoika ensin hyvälle "aamu"lenkille! Nyt loppu laiskottelu!

Tänne ei kerry enää kauheesti kirjotuksia... Mut jos jostain yrittäis olla onnellinen tänäänkin niin olkoot se uudesta tukasta jonka kampaajani loihti :Heartred

Mies ymmärtää mun raskaussekoilua <3 Sit menis kyllä kaikki päin perseitä, jos sekään ei ymmärtäis tai tukisi <3
Tuli niin hyvä olo kun se lohdutti tultuaan töistä <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Pari kaveria kävi kylässä.. Teki kyllä ihmeitä tälle olotilalle! Enää en vihaakkaan ihan kaikkia :Heartpink

Mie sain loppupäivästä kaikki pyykkihommat hoidettua. Meiän ihana haikarakehto ripustettiin kattoon ja mies on rakas ja nyt ihan täysillä mukana. Etsii mökille rattaita, pelastusliivejä ja syöttötuolia ja on ihan höpönassu! Tästä tuli hyvä päivä! <3 ...ja sit viel noi sukkapuikot!

Oonks mie ainoita, jolla on tänne palstalle kirjotettavaa? :confused: No siis oon taas vähän laihtunu ku neuvolassa punnittiin eli ei niin hukkareissu ollu ku kuvittelin. Aina melkein yhtä ilonen asia ku viikon paukkuu eli nyt 38+0, kävin neuvolan jälkeen kaupassa ja pankissa ja sit tänään mennään ostamaan toiset vaunut eli saareen vaunut erikseen 40€:lla eli ihan sairaan halvalla

Mä voin yrittää, Muruska: sen verran parempi olo, että ajattelin saada kotitöitä tehtyä tänään. Kylppärin lattian kuuraus vois olla sellaista hyvää supistustenhakujumppaa. Laitan funkyt soimaan ja meen joraileen Sex Machinea juuriharjan kans.

Saan nauttia rauhallisesta aamusta, kun mies vei lapset kouluun. En tosin nukkunut kovinkaan hyvin kovalla sohvalla, mutta viime yönä en hikoillut... Jee!! :)

Takaisin