Tänään olen onnellinen siitä...

Mun yöunet ollu kahtena yönä syvempiä kun laitoin pimennysrullaverhon viereen toisen pimennysverhon niin, että se 10 cm ylijäänyt ikkunanreuna tuli tilkittyä. Eipä kylve mun makkari enää aamuauringon keltaisena. Suosittelen kaikille joita hiemanki epäilyttää tuo auringinvalon vaikutus ni liioittelemaan, saattaa auttaa :happy119

Mie nukun kans iha hitokseen hyvin muuten, mut älytön mekkala estää nukkumast nii hyvin kuin nukkuisin normisti.. siis toi miehen norsulauma nenässään..

Että supparit loppuivat! Vauva saa tulla mun puolesta vasta rv 38! Vaikka kyllä tää odotus on rankkaa, muttei niin rankkaa että haluaisin tieten tahtoen käydä vauvan kanssa sinivalohoidossa, koliikkikierteen, pahimmillaan hengitysapua sekä pulloruokintaa tms mitä ennenaikaiset saavat..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kivut on helpannu! Lääkärin puheiden perusteella odotin vähintään kesään asti jatkuvaa piinaa mutta tuntuu että noi lääkkeet alkaa nyt vähän viiveellä tehota.

Tänään on poreiltu kylpylän altaissa ja nyt menossa syömään. Aijai.

Ja meen asuntohomma ei ollu sittenkään loppuunkäsitelty vielä. Välittäjä otti yhteyttä ja viesti että meillä saattais olla sittenkin saumaa siihen ihanaan rivarikämppään, josta luutiin jo että tarjoukset karkasi käsistä. Lisäksi käytiin tänään katsomassa taloa, joka olisi kanssa ihan meille sopiva. Vaikeaa ja jännää ja mielenkiintoista!

Sain oman nimeni takaisin! Siis ilman numerointeja :) Olipa työ ja tuska... En ymmärrä miksi tämä koko vau.fi on rakennettu näin vaikeasti käytettäväksi, ihan kuin olisi osista rakennettu eri henkilöiden toimesta ilman, että he kommunikoisivat keskenään - vähän kuin mun työpaikan projektit :rolleyes:

Mä sain kuin sainkin ne yllätysvauvakemut, jossa ystäviä oli paikalla ihanasti! :talk017
Oli vaippakakkua, jalkahoitoa, erilaisia arvausleikkejä, vauvan ruuan maistelua ja hyviä herkkuja. :dance011
Tosi onnellinen ja otettu! :Heartbigred

Oi ameeballa ollu oikee luksus päivä! Hieman herättää kateutta, varsinkin jalkahoidosta oon haaveillu jo pitkään. Toisaalta mikäs mua estää itse hemmottelemasta itseäni :)

Onnea spiraali äitiyslomalle jäämisestä!

Nukuin mielettömän hyvin enkä herännyt kertaakaan. Ihanaa!

Mies on seuraavat viikonloput mun! Eikä sillä oo enää miljoonaa muuta projektia meneillään niin saadaan kämppä kuntoon. Ihana viikko tulossa!

Ollaan menossa viikonloppuna Tampereelle käverin vauvakutsuille (omani sain jo) ja ajattelin sinne pari tehtävää. Tän kaverin pitäis synnyttää kesäkuussa (ei kai lue täältä???!). Ajattelin sokkona maistattaa vauvanruokia ja sit toinen suklaavaipat (pitää arvata mitä suklaata vaipoissa on)... Toivottavasti huumoria riittää!

ImageUploadedByVau Foorumi1396856431.496220.jpg

-pääsiäinen tulee, pääsee piilottamaan lasten suklaamunat ja hakemaan pajunkissoja koristeltavaksi :)
-voi myös olla että 2. pääsiäispäivänä pieni alkaa tulemaan ;) Siitä 2 päivää niin on 38 viikkoa täynnä <3
Hihhih, tänään taas mieliala on loistava, vai johtuuko siitä että saan olla koko päivän yksin? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Löysin hukassa olleet kaksi hierontalahjakorttia, jotka pitääkin kiireellä käyttää pois. Toinen olisi ollut sellaiseen hoitoon, jota ei voi tehdä loppuraskaudesta, mutta sovin että se korvataan tunnin mittaisella jalkahieronnalla. Siihen päälle sitten puolen tunnin pää- ja hartiahieronta. Jos musta ei ensi maanantain jälkeen kuulu mitään, oon menehtynyt hierontayliannostukseen.

Uuuh, mäkin haluan hierontoja. Just joku jalkahieronta ois aivan maanisen ihanaa, siihen päälle vielä kun joku hoitais nuo koppuraiset kantapäät ja kamalan näköiset kynnet, niin oisin taivaissa!

Takaisin