Tänään olen onnellinen siitä...

Me siivottiin miehen kans molemmat autot viime sunnuntaina kun oli lämpöset ilmat. Ihmeen hyvin pystyin siellä ahtaassa tän mahan kan imuroimaan ja luuttaamaan. Mun auto oli kuin hiekkalaatikko ja täynnä tytön kantamia keppejä. Eihän se ny kauaa pysy pyhtaana, kun tyttö kiipee takapenkiä pitkin hiekkakengillä turvaistuimeen, mutta silti on tuntunut mahtavalta ajaa tää viikko puhtaalla autolla. Edes hetken! Ja seuraavaan siivoukseen voi hyvinkin mennä vuosi...

Onnea on 7 tuntia yöunia putkeen :)

Ja työpaikalla käytyäni olivat jääneet pohtimaan, että maha näyttää siltä että voisin poksahtaa koska vaan! Ehkä vois vielä hetken oottaa, on kaikenlaista sovittuna ens viikollekin ;) nyt rv 35+2...

Niin ja tulihan se pesänrakennusviettikin :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Uutta työpöydän tuolia odotellessa. Viikonloppu koiran kera kun mies lähtee laneille (tantuuminen pikkupojan asteelle tekee varmasti hyvää :D) ja minä olen valmistautunut nauttimaan ulkoilusta, elokuvista, terveellisestä ruoasta ja itsestäni huolehtimisesta :dance011

Mulla on hieronta tänään! Ihanaa! :) Ja tuli todella hyvä mieli kun kauppareissulla törmäsin muutamaan tuttuun ja sain naureskella heidän jutuilleen. Ja yksi niistä totesi mulle,että eihän susta mikään isokokoinen ole tullut... ( ei ole nähnyt mua kertaakaan raskausaikana) :) Aattelin sit itekseni,että kyllä vaan aika virtahepo-olo on kuule koko ajan.

Nyt on jotkut hyvät hormonit päällä. Oon tosi hyvällä tuulella ja energinen. Lentomatkan turvotukset laski lopulta aika nopeasti, ja vauva on laskeutunut sen verran että närästys ja hengenahdistus vähän helpottavat (ilman että vielä olisi pahoja vaivoja laskeutumisesta). Saisko näillä asetuksilla jatkaa loppuun asti?

Nyt siis kaksi päivää pikkukaupungissa Belgian ja Ranskan rajalla. Tosi hiljaista ja ihanaa, ollaan kylän ainoat turistit. Kämppä on mahtava ja superhalpa, sänkykin on niin mukava että nukuin paremmin kuin aikoihin. Miinuksena on nyt se, että limakalvot on niin arkana että seksitapoja on pakko miettiä uusiksi.

Niin ja norsuna matkustamisessa on se hyvä puoli, että saan koko ajan erityishuomiota. Eilen kävin yksin taidemuseossa, ja vartija kantoi mun reppua koko ajan, "madamella on tarpeeksi tekemistä vauvan kantamisessa"...

wuhuu oon tänään jaksanu steriloida vauvaa varten ekat tuttipullot ja tutit..pitäny sekin tehdä miljoona kertaa jo, mut ikinä vaan saanu aikaseks ja nyt sit samalla tuli pestyy lisää vauvan vaatteita :)

Mäkin tänään steriloin tutit ja tuttipullot ja rintapumpun osat! Ja mies lupas huomenna pestä vauvan viimeiset tarvikkeet jotka pesua vaatii! :)

Miehen esikoinen tuli innokkaana avuksi purkamaan äitiyspakkausta kokojen mukaisiksi pinoiksi. Kyseli ja jutteli kovasti, halusi kuunnella vauvan hikkaa mahan läpi ja saikin potkun korvalleen. Sydäntä ei kuullut, kun "jännittää niin että oma sydän hakkaa korvassa". Synnytysasiat kiinnostavat kovasti, esimerkiksi että sattuuko vauvaan.

Lupasin, että saa tulla synnärille vauvaa katsomaan. Se on ihan hänen oma spesiaalijuttunsa, muita en sinne miehen lisäksi huoli.

Aretha: meillä täällä ei saa tulla synnytysosasto vuodeosastollekaa ketää muita käymää, kuin mies ja sisarukset.. Oon huojentunu tosta tiedosta.. En ois halunnukaa ketää ja sitähä ei varmasti miult ois ees kysytty, kun sinne ois tuppauduttu.. Haluan rauhassa miehen kaa tutustuu pikkujäbään.. :)

Mut 36+0! <3 :)

Mä sain ekaa kertaa eilen kehuja neuvolassa että paino lähteny nousemaan ihan hyvin, jee!
Oon tähän mennessä joka kerta joutunu kohtaamaan moittivan ja huolestuneen ilmeen että miksi tää paino ei ole noussu.

Oisko nousuun auttanu tällä viikolla kun mies toi mulle pussillisen kaikkea hyvää täältä http://www.behnfords.fi
:P
Suosittelen, jos joskus haluutte kokeilla ihania amerikkalaisia/brittiläisiä herkkuja!

Saatiin pestyä miehen kanssa sen talon ikkunat, mulle jäi haravointi ja sille renkaiden vaihto ;)
Autokin käytetty pesussa, vielä ois auton siivous sisältä!

Nyt on niin naatti olo, ollaan klo. 12 asti kävelty ja sit puuhattu vaan kaikkea, äsken syötiin pitsaa ja mennään varmaan ajoissa nukkumaan <3 :)

Vähän jänskättää tuleeks hirveät liitoskivut yöksi, mutta siinähän tulee sitten :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ainiin, ja shoppailulakko on pitänyt! En ole ostanut mitään nyt vauvalle, en kelleen, en pihalle :)
Säästökausi saa alkaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ihan huippu fiilikset eilisistä pippaloista! Teki niin hyvää, että sai olla taas yhden illan ihan oma itsensä, ei äiti tai vaimo! Ystävät vuosien varrelta ja ihan kuin oltais oltu taas teinejä! Kauhee kikatus ja HUOM! ilman alkoholia!

Takaisin