Tänään olen onnellinen siitä...

Veronpalautuksia tulee tännekin, whoohoo! Jopa puolet enemmän kuin miehelle mätkyjä :)

Tänään on ollut hyvä päivä. Oon ollu virkee koko päivän ja jaksoin lähtee käymää miehen veljellä kylässä. Kylässä 2,5v tyttö kyseli vauvan sukupuoltakin, et vähän siellä lapsia kiinnostaa tuleva serkku :)

Ainiin noista veronpalautuksistakin voi olla onnellinen ;) ja siitä et on perjantai! Ja enää 5 herätystä kellonsoittoon JIHAA!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miekää en ole vielä saanut verotuspäätöstä :/ Tuntuu kummalta, vastahan se viime päätös tuli? Mihin tää vois on kadonnut?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Eikös tää mikä nyt tulee oo veroehdotus? Se pitää palauttaa joskus ens kuussa. Lienee paikallaan silmäillä tänä vuonna se läpi samantien kun se tulee ettei jää vähennykset lisäämättä muiden kiireiden keskellä...

Nyt tulee ehdotus, joka tarkastetaan. Jos on korjattavaa, uudet tiedot ilmoitetaan verottajalle. Lopullinen päätös tulee vasta syksyllä.

Itse tyytyväisyyden aiheeseen: häpyluu ei ärtynytkään eilisestä kävelylenkistä niin pahasti kuin pelkäsin eli olen tänään liikuntakykyinen. Ja mies ihastelee, kuinka mun maha kasvaa kuulemma ihan silmissä. Se on ihan hassun näköinen nyt, lähtee alavatsalta melkein suorassa kulmassa eteenpäin. Takaapäin katsottuna ei vieläkään huomaa mitään muutosta, sanoo mies. Oon tällainen etutykki. :p

Siis aivan ehdotus, hyvä että huomasitte virheen ;D
Mutta jokainen varmasti tiesi mitä ajoin takaa.. :)

Meille tuli jo veroehdotukset, mutta mulla ei ollu mitään summaa palautettavaa tahi mätkyjä, kun mulla vaikuttaa tuo miehen elinkeinotoiminta. Eli lopullinen tieto tulee vasta syksyllä.

Mulla vaikuttais tulevan vaan vielä enemmän palautuksia kun mitä tossa ehdotuksessa on, syynäsin sen heti kyllä niin tarkkaan kun vaan mahdollista. Niin se on mulla menny joka vuosi, ei oo onneks ikinä muuttunu palautukset mätkyiks :)

Mulla ei tuu omasta puolesta ainakaan mitään muutoksia siihen ehdotukseen, mutta palautuksia pitäs tulla ku veroprosentti on ollut niin korkeel. Saapi nähä sit ku se ehdotus joskus kolahtaa postiluukusta. :)

Oon niin ilonen et sain heti kukonlaulun aikaa käytyy labrassa ni nyt voi taas pistää jalat kohti kattoa ja olla. :)

Onks kellään muulla stressiä naurettavista pikkuasioista?
Ite stressaan näistä jos oon päättänyt hankkia käytettynä jotain, niin kauhea stressi tulee että "varmasti saa hankittua nyt kaiken ennen kuin vauva syntyy" vaikkei liittyisi vauvaan mitenkään?
Nytkin olen onnellinen että sain ton seisomalaudan haettua tänään, 25 e maksoin siitä (uutena 75 e)..

Yks mitä haluaisin vielä tehdä ennen vauvan syntymistä on tää toisen auton siivous! Tää on täynnä kiviä ja shittiä, mies lupas hoitaa mutta se raukka tekee nyt ylitöitä taas ja jotenkin vaan ajattelen kun mulla on aikaa niin se on mun homma..

Juhuu, nyt luistaa karitsoinnit! kukaan ei oo enää kuollut, tai sairastunut vakavasti!!! :smiley-bounce016
ja toipilaat on parempaan suuntaan!! oikea suma tässä eilisestä lähtien, nyt yht 16 uutta bäätä..puolet vielä poksumatta!
ja omat voimat on palautuneet, kun tajusivat homman aurinkoisena päivänä aloittaa.

Kyllä se oma odotuskin taas alkaa maistua:grin

Minä ilmoitin jo hyvin tiukoin sanankääntein, että mies ja esikoinen saavat siivota auton. Takapenkki on just sen näköinen, että siellä on kuskattu yhtä kuralätäköissä pyörijää koko talvi. Minä en ala tämän mahani kanssa enää ähkimään ahtaissa raoissa ja hankalissa asennoissa.

Kaamee kun musta tuli ihan akka heti kun osoite muuttui samaksi. :grin

(Tosin just näistä yleisistä taloudenhoitoasioista keskustellessa esikoinen pyysi kotityölistaa. Siis yhdeksänvuotias..! Sanoin, että mielelläni laitan kotityöt jääkaapin oveen ja jaan siihen jokaiselle omat hommat. Jokainen sitten vuorollaan imuroi, siivoaa vessan, vie roskat jne. Esikoinen totesi, että "jee". Melkein kokeilin sen otsaa... Mutta ehkä lapsi osaa jo arvostaa sitä, että täällä on siistiä ja järjestys toisin kuin äitinsä luona. Ja että mä patistan ne lähtemään ajoissa treeneihin sun muihin, huolehdin iltapalat pöytään ja säksätän sopivasti. Nojoo, meni tajunnanvirraksi.)

Takaisin