Tänään olen onnellinen siitä...

Aahhahhaaa... Tuota ei näekään kännykällä. Haikara lähestyy lintujen pesää :grin

Mun mies on ihanasti ollut mun tukena mun kipujen kanssa ja auttanut pienillä asioilla tässä viime päivinä! :Heartred Periaatteessa pieniä asioita hehkuttaa,mutta tää on vaan meillä niin harvinaista ollut!

Oho. huomasin että tänään alkoi äippäloma! Ikäänku olis suurikin muutos tähän arkeen ku kaks kuukautta ollut sairauslomalla mutta kuitenkin, lomalta lomalle? Viimeset lomat ennen ku elämä heittää voltin tai kaks :)

Voiko ostaa kaupasta herkkupullan ja keittää kahvit tän kunniaksi?

Rv 35! :) <3 Mieskin sanoi että oli nyt koko eilisen päivän miettinyt vauvaa ja sitä kun kohta meillä on yhteinen vauva <3
Mulla on kaik valmiina, namukassi, synnärikassi sekä istuin odottavat kaikki samassa paikassa. Laukun päällä on lista (laturi, meikit yms...) :)
Kohta se voipi olla menoa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Onnistuin paistamaan/maustamaan kunnon jumbo ulkofilepihvit! Mies kehu kans ! Viimeisemmät on olleet melko kuivia, mut ny oli mehukkait! Nam. Ja mie jaksoin tehä ruokaa ihan yksin! Sitä ennen tein jotai kakskyt leveitä kyykkyjä :)

!!!! Leveitä kyykkyjähä vissii sai tehä? :anyone

Sain pihalla pyörimisen lisäksi siivottua koko kämpän, vähän meinas tuo imurointi ja luuttuaminen tuntua selässä nyt rv 35!! ;D
Sain myös laitettua kasvaneet yrtit kunnon lootaan, istutettiin rairuoho poikasen kanssa :) Hyvä päivä ollut, vaikka ei tässä kuin ehkä 2 h saanut levätä tän päivän aikana!
Ja kohta ruoan tekoon :D Onneks yöllä saa vielä nukkua ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Iiii-saaa mitä sä oikeen vedät aamupalaksi että jaksat moisella tarmolla koko päivän?? :p Vai onko joku muu salaisuus? Mäki haluun et virtaa riittäis koko päiväks eikä kaheks ekaks tunniks mitä oon kerenny olee hereillä..

Tänään oltiin pojan tutkimuksissa Helsingissä huomista suunniteltua leikkausta varten. Lopputuloksena on, että saatiin lähteä kotiin. Puolivuotta sitten sydämessä todettiin aorttaläpän vuoto, minkä vuoksi halusivat leikata pojan n.5-7mm kammioväliseinäaukon kuntoon, kun se läppävuoto johtui siitä reiästä. Ja nyt sitä vuotoa ei enää ollut. Reikä siellä kyllä vielä on, mutta koska poika ja sydän voivat niin mainiosti, niin lekurit laittoi meidät kotiin, et turhaa on tässä vaiheessa leikata. Kontrollit toki jatkuu, mutta saadaan palata elämään normaalia elämää. Jatkosta ei tiedä. Voi olla että joskus joudutaan leikata, mutta mahdollisuus on myös, ettei koskaan tarvi leikata, reikä tuskin tulee koskaan umpeutumaan.

AIVAN MAHTAVAA!! Oon ollut jotenkin ihan älli seis, kun päästiin pois sieltä, niin upealle tuntuu.

(tutkimuspäivä itsessään oli jotain ihan kauheaa, kun otettiin paljon verikokeita ja puoliksi väkisin jouduttiin tekemään ekg, röntgenit ja verenpaineiden mittaukset, poika vierastaa paljon ja oli erittäin yhteistyöhaluton, itki ja huusi koko ajan, sitten vielä lykättiin rauhoittavat lääkkeet, että saivat ultrattua sydämen ja pojalta oli ihan tolkkupois. Aivan hirveetä olla "mukana" tuollaisessa kidutuksessa)

Onnittelut röpölle noin hyvistä uutisista!! Varmasti raskas taakka putos harteilta :)

Takaisin