Tänään olen onnellinen siitä...

Aini muuten meiän naapurihomman kuulumiset:
nyt on melukartoitus tehty tässä talossa ja eile saatiin tulokset. Että on muitakin häirinnyt musiikinsoitto, muttei viime aikoina eikä meitäkään viime maanantai jälkee. Mutta eipä tullu kartoituksessa ilmi meiän koiran "haukunnasta". Ja ihmekös tuo kun ei meiä koira edes hauku sisällä ja ulkonaki harvemmin! :P Että sen osilta JEE! Toivottavasti tilanne pysyyki tämmösenä!

Mutta haha, mahtaa olla naapurilla NOLO, ku kirjoitti meille kirjeessä käyneensä naapurien ovillta kyselemässä, et häiritseekö muita musiikin soitto ja olevinaan ei ketään haittaa paitsi meitä, että ei voi olla meillekää haittaa! Ja sit meitä ei edes huomioitu melukartoituksessa ja muiltaki oli tullu kommenttia et haittaa se :P

Manna: Oi, onpa kivaa et teillä on tehty noin järkevä ratkaisu(kartoitus), ette leimaannu jokskuiks outulinnuiks noiden valitusten takia. Mä oon tosi ääniherkkä ja joudun nukkuu korvatulpissa, enkä yhtään kestäis jos ois tollanen tilanne ku teillä. En pidä itteäni mitenkään muuten nipottajatyyppisenä, joten ois kurjaa joutua meluavan naapurin silmätikuks ku aiheesta valittaa. Toivottavasti tuo tuo teille asiaan jonku kestävän ratkasun :)

Miut on kans opetettu nukkumaan liian hiljasessa ympäristössä, kun isä on nii herkkäuninen ja siirsi sen sit miulle. Et eipä miullakaa ois tullu mitää nukkumisest ja eikä tullukaan, kun oli päikkäreit vailla.

En miekää oo nipottaja, mutta kun nipotan nii miulla on menny jo hermot asian suhteen ja, et se oikeesti häiritsee minua ja haittaa elämääni.

Mutta onneks jos tää oli ny tässä tää naapurien kaa taistelu :)

Nyt on ensimmäinen satsi vauvan vaatteita pesty ja viikattu kaappiin. Olisin voinu nuuhkia pikku bodeja lopun päivään, mut sen sijaan kävin nuuhkimassa ystävän vauvaa :Heartred Jännää kuinka nopeesti noi kehittyy! Nyt oli kunnon jokeltelua ja hymyilyä, mistä ei vielä launataina ollut tietoakaan kun viimeksi näimme. Ja ihanaa mun sisustus kamat vauvan huoneeseen on vihdoin saapunut postiin! :)

Lähden huomenna reissuun! Tää on se matka, josta pähkäilin n. kuukausi sitten, että uskallanko ja jaksanko vielä 34. viikolla kulkea... mutta hyvinhän mä jaksan! Mies on Belgiassa työmatkalla ja liityn huomenna seuraan, tavataan tuttuja ja löhöillään pari päivää pikkukaupungissa. Huomiseksi luvattu 26 astetta lämmintä. Osaanko mä talven jäljiltä edes pukeutua helteeseen?

Muoks: piti korjata raskausviikot, enhän mä enää pysy niissä kärryillä, liian isoja numeroita muistettavaksi.

Sun annetaan vielä lentää? Ja uskallat? Muista tukisukat! *tätimäistä sormenheristelyä*
Ihanalta kuulostaa tuo helle. :)

Ai niin, tukisukat! Ostan kentältä. Mutta kyllä ihan hyvin saa lentää, parin tunnin lennolle pääsisi kai vielä 37. viikolla kunhan on lääkäriltä saatu lupalappu mukana. Viimeksi sitä ei edes kysytty (ja mun maha sentään on aika iso.)

Äityislomaan enää 2 viikkoa! Päästää kirpun kanssa suunnittelemaan verhoja makkariin :)

Aprillipäivä on ihan just ohi! Jes. Mä oon niin helppo huijattava että inhoon tätä päivää!

Näin unta, jossa mulla oli rooli kesäteatterin Game Of Thrones -tyylisessä esityksessä. Helppo rooli, ei repliikkejä, vain kohtalokkaita ilmeitä ja yksi hellä pussailukohtaus. Harjoiteltiin sitä oikein ahkerasti komean vastanäyttelijän kanssa. Kevättä ilmassa! Haluaisin takaisin nukkumaan jatkamaan tota unta, mutta lonkat tais päättää, ettei enää saa nukkua...

Mä näin aamulehdessä, iltalehden nettisivuilla, työpaikan fb-sivulla, yhen kaverin facebookissa...

Sit se oikee onnenaihe... Mun maha toimii pitkästä aikaa normaalisti enkä oo enää tukossa ja ilmapallo-olo on vihdoin poissa!! Samalla paino on vähän romahtanu, mutta olkoon. Toivottavasti tää jatkuu eikä ilmapallo-olo palaa enää!

Takaisin