Tänään olen onnellinen siitä...

Se on kyllä loistavaa että kertyy lomaa, kun pitää lomaa!:) mullakin oli jemmavarastossa ed äippälomalta vielä lomapäiviä, vaikka olin lomaa pitänytkin äitiysloman päätteeksi..kertyyhän sitä lomaa vuosilomaltakin, eikös:happy7?

Vauvanvaatteet pyörii pyykkikoneessa, takkaan laitoin tulen kun meinaa pientä pakkasta pidellä, ihana rätinä ja mikä tunnelma takasta tuleekaan, iltatee kupissa ja foorumi nenän edessä - ah mitä muuta raihnainen tuleva mamma voisi toivoa :)

Onneks mun kurjaa yötä ja inhottavaa työpäivää piristi käynti tulevan kummipojan luona. Ja sitten mä pengoin heidän vauvan lahjoja ja osuinkin sitten lahjaan, joka oli mulle. Siinä oli vauvan vaatetta ja mulle koru ja kaikkia jalkojenhoitojuttuja :love017 Ja nyt sain otettua pienet päiväunet taikka iltaunet, josko tää tästä.

Nyt saunaan... Hyvin harvoin tulee nykyses käytyy saunas.. Mut pääsempä ähisee lämpöön <3 Sit mustikkarahkaa mitä tein äske. Mut ny jaffat messii ja saunaa<3

Hannastiina, kävin vaklaa sun blogia, ihania sun neuletyöt :Heartpink Voi ku mäkin jaksaisin, mut mä oon vasuri jonka neulomisinto loppu jo joskus 11v. siihen et oli pakko saada vuoden aikana tumput/sukat valmiiks ettei tuu ehtoja(taika mitä ne nyt sit olikaan nimeltään). Nyt aikuisena koittanu pari kertaa neuloo jotain, mut tosi tahmeaa on ja kömpelö lopputulos.

Jaksoin pilatestunnilla melko hyvin ja sisulla, vaikka liitoskivut vihloikin reilusti. Annoin pyykkikoneeni kavereille ja siitä hyvästä he tulevat ensi viikolla roudaamaan sänkyni miehen kämppään - ei enää aamuöistä futonilta kampeamista! Sain vähän siivoiltua omassa kämpässäni ja roudattua lisää tavaraa tänne.

Huomisessa tilissä tulee vähän bonusta, jonka ajattelin sijoittaa pikkuisen tarvikkeisiin. Ja itseeni!

Mun pesänrakennusvietti taitaa vihdoin nostaa päätään! Oon ollut vähän huolissani, että se puuttuu kokonaan, pitäisi kuitenkin vielä järjestellä kotona yhtä sun toista. Nyt löysin itteni päiväunien sijaan huuto.netistä etsimästä säilytysratkaisuja kylppäriin – hyvä merkki!

- meillä on kotipäivä, esikoinen katsoo pikkukakkosta ja minä löhöän sängyssä, koska ei tarvitse olla 9.00 missään :)
- meillä on viime aikoina ollut taas niin kutkuttavaa miehen kanssa, mahtavaa huomata ettei raskaus ole muuttanut meidän tunteita ja uskon että vauva vaan vahvistaa meidän sidettä <3
- huomenna käydään syömässä kullan kanssa!! :)
- olen alkanut haaveilemaan meidän häistä - kun vaan päästäis ensin kihloihin asti ;D En ole ikinä ollut kihloissa, vaikka exä ois halunnut niin en ollut vielä valmis.
Nyt kun on sellainen mies kenet haluaa täysin, niin aina toivoo että tulis se yllärikosinta <3 :')

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Viimosista viimonen työpäivä tässä rupeamassa! :smiley-bounce015

Mä olen riparikesästä (-99) lähtien ollut töissä sekä kesäisin että koulun ohella ja vakkarityöt aloitin vielä kesken yliopiston eli normikesälomaa pidempää vapaata mulla ei ole ollut, öh, 15 vuoteen!

Ele, tota on jo syy juhlia :D Itsekin olin ekaa kertaa ennen riparia töissä, sitten hoidin muiden lapsia amikseen asti, 16-veenä hoidin yhden kokonaisen kesän 9 kk ikäistä lasta pimeästi, 17-veenä oli yks kesäloma, sit taas opiskelua ja töitä kesäisin, sitten olin hetken työtön valmistumisen jälkeen ja hetken töissä ennenkuin esikoiseni syntyi, sitten olin vain vähän yli vuoden kotona ja menin 2 vuodeksi töihin ja nyt olen ollut kotona työttömänä muutamat kk:t! Munkin unelma oli joskus etten olisi ikinä työtön, mutta onneksi unelmien tilalle on tullut uusia :) Silti, nostan hattua sulle Ele, voita olla ylpeä itsestäsi!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Sain nukuttua hyvin, vain kaksi vessaan kömpimistä ja niiden jälkeenkin nukahdin tosi hyvin. Siunattu Rennie ja siunattu selkä, joka ei ole vihoitellut pariin päivään.

Miehen lapsellekin sain selitettyä hyvässä hengessä, että mä väsyn nyt tosi helposti ja mun on vaikea liikkua, joten tarvitsen paljon lepoa ja rauhaa. Tarkoittaa hänen kohdallaan lähinnä sitä, että mä en kulje enää perässä siivoamassa, vaan tylysti käskytän hoitamaan omat sotkunsa. Ihanasti ollaan edistytty - tiskit menee koneeseen jo melkein muistuttamatta ja kohta varmaan pyykitkin löytävät tiensä pyykkikoriin. Huonettaan on jo pitänyt siistimpänä eikä enää haraa kaikin voimin vastaan, kun komennan siivoamaan. Telkkarilla ja tietokoneella notkumistakin on saatu karsittua. Mies ja lapsi kinaavat paljon vähemmän nykyään.

On ihan olo, että pärjään äitipuolena kohtuullisen hyvin. :)

Takaisin