Tänään olen onnellinen, koska...

Sain nukkua puoli yhdeksään! En muista millon viimeksi oisin nukkunu seitsemää pidempään :) Ihana aamu ilman päänsärkyä ja huonoa oloa :Heartred
 
Miehen siskon lapset pyysi mua niiden kummitädiks :) ja miehen isä pyysi kattomaan mua kun oli tehny facessa kuvakaappauksen ja ottanu meidän yhteiskuvan sukupuuhun ja selitti että sai nyt miehen armeijakuvan tilalle uuden :) ja sit vauvan kuva tulee alapuolelle :Heartred
 
Koko perhe on koolla kotona. :Heartred Herättiin äsken ja makoiltiin (minä,mies,pieni herra, koira ja kissa) tunti sängyssä ennenkuin noustiin aamupuuhiin. Mitä ihanin tapa aloittaa aamu ja mikä parasta...saa herätä siihen että pienoinen nauraa iloisena kun näkee meidät aamulla herätessään :angel7
 
...koska tänään on perjantai ja alkaa viikonloppu :Heartred eilen nt-ultrassa kaikki hyvin vaikka niin jännitti ja vietettiin unettomia öitä. Saa nukkua koko vklp :Heartred ja rentoilla himassa :) Ja ihana ilman ulkona! vois vaikka tehä tänää pitkän kävelylenkin.
 
Mulla on ehkä maailman ihanin sisko ja isä! Täytin eilen 30 enkä nyt ollut suunnitellut mitään sille päivää. Isä ja sisko lapsineen tuli kuitenkin käymään. Sisko toi voileipäkakun ja kengät joista olin haaveillut. Isä taas tiesi, että rahasta on ollut tiukkaa joten antoi 100e kouraan lahjaksi. Pääsen ensi viikolla sitten ostamaan niitä äitiysvaatteita :) eihän tää välttämättä isolta jutulta vaikuta, mutta mulle tuli niiiiiin hyvä mieli :Heartred
 
Lunta maassa, ainakin 0,5cm. Enkä ajattele että tänään se sulaa pois.

Ja esikon kanssa hassuteltiin aamulla sängyssä 20min. Halauksia, selkään piirtelyä, suukkoja, kikatusta kutitusta painia. Ihanaa!
 
Vika yhteinen ulkomaanreissu (vähään aikaan) on ollut oikein onnistunut ja tänä aamuna pikkupähkinä oli tosi aktiivinen -varmaan puoli tuntia tunnusteltiin mahan päältä, kun toinen pyöri kuperkeikkaa yksiössään :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Vapaapäivä töistä. Olen vain levännyt. Ja yhä terveenä, vaikka ympärillä jyllää mahatauti ja influenssa. 10 viikkoa enää laskettuun aikaan. Seesteinen olo.
 
Takaisin
Top