Tänään olen onnellinen, koska...

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti saaristotonttu, 21 syys 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Ultrassa kaikki oli hyvin, raskaus varmistui ja mies repeää ylpeydestä ❤
    • Tykkään Tykkään x 9
  2. Millier Sanavalmis juttuseppä

Sain nukkua puoli yhdeksään! En muista millon viimeksi oisin nukkunu seitsemää pidempään :) Ihana aamu ilman päänsärkyä ja huonoa oloa :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. Jannski Sukkela juttelija

Mäkin nukuin 11 asti :D Ei väsymyksestä tietoakaan!
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. saaristotonttu Satasella mukana keskusteluissa

Rakastan mun upeaa, ihanaa, reipasta ja kaunista tyttöä ja siitä tulee kyllä niin mahtava isosisko! Kattelen sitä kun se nukkuu tossa ja itken onnesta! :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
  5. Mariap Puuhakas puhuja

Miehen siskon lapset pyysi mua niiden kummitädiks :) ja miehen isä pyysi kattomaan mua kun oli tehny facessa kuvakaappauksen ja ottanu meidän yhteiskuvan sukupuuhun ja selitti että sai nyt miehen armeijakuvan tilalle uuden :) ja sit vauvan kuva tulee alapuolelle :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
  6. iiidduska Satasella mukana keskusteluissa

Koko perhe on koolla kotona. :Heartred Herättiin äsken ja makoiltiin (minä,mies,pieni herra, koira ja kissa) tunti sängyssä ennenkuin noustiin aamupuuhiin. Mitä ihanin tapa aloittaa aamu ja mikä parasta...saa herätä siihen että pienoinen nauraa iloisena kun näkee meidät aamulla herätessään :angel7
  7. iiikku Näppärä viestien naputtelija

...koska tänään on perjantai ja alkaa viikonloppu :Heartred eilen nt-ultrassa kaikki hyvin vaikka niin jännitti ja vietettiin unettomia öitä. Saa nukkua koko vklp :Heartred ja rentoilla himassa :) Ja ihana ilman ulkona! vois vaikka tehä tänää pitkän kävelylenkin.
  8. Millier Sanavalmis juttuseppä

Mulla on ehkä maailman ihanin sisko ja isä! Täytin eilen 30 enkä nyt ollut suunnitellut mitään sille päivää. Isä ja sisko lapsineen tuli kuitenkin käymään. Sisko toi voileipäkakun ja kengät joista olin haaveillut. Isä taas tiesi, että rahasta on ollut tiukkaa joten antoi 100e kouraan lahjaksi. Pääsen ensi viikolla sitten ostamaan niitä äitiysvaatteita :) eihän tää välttämättä isolta jutulta vaikuta, mutta mulle tuli niiiiiin hyvä mieli :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 5
  9. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Pikkuisen huone alkaa hahmottua ja joulu on jo ihan kohta!
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. winks Päivystävä dosentti Huhtimammat 2016

Lunta maassa, ainakin 0,5cm. Enkä ajattele että tänään se sulaa pois.

Ja esikon kanssa hassuteltiin aamulla sängyssä 20min. Halauksia, selkään piirtelyä, suukkoja, kikatusta kutitusta painia. Ihanaa!
  11. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Joululoma alkoi ja keskiviikkona lähdetään miehen kanssa reissuun, varmasti viimeistä kertaa kahdestaan pitkään aikaan :Heartpink
    • Tykkään Tykkään x 2
  12. satunen90 Asioista perillä oleva Huhtimammat 2016 Maalismammat 2018

Täälläkin alko kans joululoma! Seuraavan kerran töihin vasta 5.1! :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. marjo86 Hyväntuulinen höpöttäjä

Hups, väärään ketjuun sujahti.. :shy:
  14. Maatu Sanaisen arkkunsa ammentaja Huhtimammat 2016

Vaan 8 viikkoa työntekoa enään! Sitten ois 1,5vkoa talvilomaa ja äippäloma ❤️
    • Tykkään Tykkään x 1
  15. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Vika yhteinen ulkomaanreissu (vähään aikaan) on ollut oikein onnistunut ja tänä aamuna pikkupähkinä oli tosi aktiivinen -varmaan puoli tuntia tunnusteltiin mahan päältä, kun toinen pyöri kuperkeikkaa yksiössään :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
    Last edited: 30 joulu 2015
  16. Pähkinä80 Keskustelun kolmiottelija Huhtimammat 2016

Vapaapäivä töistä. Olen vain levännyt. Ja yhä terveenä, vaikka ympärillä jyllää mahatauti ja influenssa. 10 viikkoa enää laskettuun aikaan. Seesteinen olo.
    • Tykkään Tykkään x 2