Tänään olen onnellinen, koska...

saaristotonttu

Satasella mukana keskusteluissa
on aivan mielettömän helppo jättää esikoinen päiväkotiin, koska viihtyy siellä niin hyvin. Ei vois parempaa paikkaa olla ja tyttö niin reipas ja iloinen
 
Koska lapsella on vatsassa kaikki hyvin. :) En oo pitkään aikaan (tai välttämättä koskaan) tuntenu sellasta onnen tunnetta, mikä täytti tänään sen tutkintahuoneen ku kateltiin pikkusta tanssimassa mun mahassa :) :Heartred
 
... vietetään kaksin kotipäivä mun tytön kanssa. Oli eilen hoidossa päivän mummulassa ja ikävä oli molemmilla kova ♡
 
Tehtiin kiva metsälenkki pojan kanssa ja aurinko paistui ja se söikin ihan hyvin :) Nyt omaa aikaa :) Illalla mennään myös kavereiden kanssa laavuretkelle! Oon aika rakastunu tähän kauniiseen osaan syksyä!
 
Ultrassa oli kaikki hyvin :Heartred Tuntuu niin ihanalta kun stressasin pitkään onkohan vauvalla kaikki okei, ja nyt kun kuulee että tutkimuksen perusteella ja todennäkösyysarvojen mukaan kaiken pitäisi olla hyvin! :love017 Vielä kun kuultiin sydämen syke, nähtiin pieni potkimassa ja venyttelemässä niin tuli tosi hyvä fiilis. :)
 
Takaisin
Top