Tänään olen onnellinen, koska...

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti saaristotonttu, 21 syys 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. saaristotonttu Satasella mukana keskusteluissa

on aivan mielettömän helppo jättää esikoinen päiväkotiin, koska viihtyy siellä niin hyvin. Ei vois parempaa paikkaa olla ja tyttö niin reipas ja iloinen
  2. Kilppari Satasella mukana keskusteluissa

...koska varhaisultrassa kaikki oli hyvin :Heartred ja saatiin miehen kanssa omaa yhteistä aikaa ilman esikoista! :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
  3. Mariap Puuhakas puhuja

.. Koska ostin uuden stanssin mun askarteluhärveliin :D

Ja kävin kaupassa ilman oksennuspussia :D
    • Tykkään Tykkään x 3
  4. Jannski Sukkela juttelija

Flunssa alkaa helpottamaan! Ja sain pojan syömään! (Jostain kumman syystä maistuu vaan "purkkiruoka" niin piti tunkea ruokaa mukiin ja siitä antaa :D)
    • Hauska Hauska x 3
    • Tykkään Tykkään x 2
  5. Kilppari Satasella mukana keskusteluissa

..koska puhdas koti ja itse itselleni ostamat kukat :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
  6. eloisamami Hyväntuulinen höpöttäjä

..koska 21-trisomia seula tutkimustulokset oli tullut postissa ja kaikki kunnossa! Ei tarvetta jatkotutkimuksiin :) :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 4
  7. pikkuruusu Näppärä viestien naputtelija

Koska riskiviikot on nyt ohitettu kunnialla! :D
    • Tykkään Tykkään x 6
    • Voittaja Voittaja x 1
  8. saaristotonttu Satasella mukana keskusteluissa

Ei tartte polkea töistä kotiin kun mies hakee. Mites on niin paljon ymmärtäväisempi mun jaksamisen suhteen kuin ensimmäisen raskauden kohdalla. Niin ihanaa!
    • Tykkään Tykkään x 3
  9. Manteliina Hyväntuulinen höpöttäjä

Koska lapsella on vatsassa kaikki hyvin. :) En oo pitkään aikaan (tai välttämättä koskaan) tuntenu sellasta onnen tunnetta, mikä täytti tänään sen tutkintahuoneen ku kateltiin pikkusta tanssimassa mun mahassa :) :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
  10. Eleanora Kommentoinnin ninja

Koska tänään pääsen viettämään tyttöjen viikonloppua (ja pakenemaan sairastupaa...), eka OMA viikonloppu yli kahteen vuoteen! Hyvää ruokaa ja maailmanparantamista. Ja tulee tarpeeseen!
    • Tykkään Tykkään x 3
  11. Muffeli Hyväntuulinen höpöttäjä

... vietetään kaksin kotipäivä mun tytön kanssa. Oli eilen hoidossa päivän mummulassa ja ikävä oli molemmilla kova ♡
    • Tykkään Tykkään x 1
  12. Camillainen Sukkela juttelija Huhtimammat 2016

Pahoinvointi ja väsy helpottaa vähän! Jaksaa siivota ja tehdä ruokaa vielä työpäivän jälkeen :)
    • Tykkään Tykkään x 2
  13. Eleanora Kommentoinnin ninja

Tehtiin kiva metsälenkki pojan kanssa ja aurinko paistui ja se söikin ihan hyvin :) Nyt omaa aikaa :) Illalla mennään myös kavereiden kanssa laavuretkelle! Oon aika rakastunu tähän kauniiseen osaan syksyä!
    • Tykkään Tykkään x 1
  14. Jannski Sukkela juttelija

Ultrassa kaikki hyvin! Pojasta tulee isoveli :)
    • Tykkään Tykkään x 6
  15. Mariap Puuhakas puhuja

Löysin läskiajan mummorintsikat jotka sopi :D joten ei tarvi vielä ostaa uusia.
    • Tykkään Tykkään x 3
  16. Muffeli Hyväntuulinen höpöttäjä

Kuulin pikkuisen sydämen lyövän
    • Tykkään Tykkään x 3
  17. Ginger Kunnioitettu kommentaattori Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Ultrassa oli kaikki hyvin :Heartred Tuntuu niin ihanalta kun stressasin pitkään onkohan vauvalla kaikki okei, ja nyt kun kuulee että tutkimuksen perusteella ja todennäkösyysarvojen mukaan kaiken pitäisi olla hyvin! :love017 Vielä kun kuultiin sydämen syke, nähtiin pieni potkimassa ja venyttelemässä niin tuli tosi hyvä fiilis. :)
    • Tykkään Tykkään x 5
  18. Ruusa# Supliikin supersankari Huhtimammat 2016 Elomammat 2017

Näin tänään pikkuisen voivan hyvin ja haukottelevan :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 2
  19. Jannski Sukkela juttelija

Ultra ja seula normaalit, jännitys ohi vähäksi aikaa, olo paljon parempi kuin aikoihin! Mikä voisi olla paremmin :)
    • Tykkään Tykkään x 3
  20. Mariap Puuhakas puhuja

Sain eilisen oksentamisen katkaistua eikä tunnu ainakaan jatkuneen tälle päivälle :)
    • Tykkään Tykkään x 2