Tänään minua harmittaa, koska..

Fuji, surullista. Mekin välillä mietitään että mitenhän appiukko tähän vauvaan suhtautuisi. Minä en ole nähnyt kumpaakaan ukkiani, mutta tarinoita olen kuullut heiistä niin paljon, että on muovautunut jo omia muistoja ja mielikuvia heidän elämästään.
 
Vius Joo siis mulla on äidin kanssa välit täysin menny ja taitaa olla kohta jo vuosi siitä ku olen viimeks äidin nähnyt.. Enkä halua äidin olevan mukana tässä tilanteessa kun miettii millainen elämäntilanne sillä itsellä on.. Vaatisi niin paljon muutoksia hänen puolelta että uskaltaisin luottaa ja jakaa tämän hänen kanssaan
 
Tänään rv 4+0 ja hetki sitten kävin vessassa ja huomasin ruskehtavaa housussa sekä pyyhkiessä jäi paperiin limansekaista ruskehtavaa.. kertokaa ettei toi tarkota mitää km? :sad001
 
käsittääkseni silloin tulee paljon verta kivun kanssa. Veritihkuahan voi tulla muutenkin. Ruskea verihän on vanhaa verta. Toivotaan ettei oo km!
 
Mulla tuli esikoisesta Kirppu^ tuhrua seksin jälkeen, seuraavana päivänä muistaakseni. Tässä raskaudessa ei oo vielä tullut verituhrua. Mutta kuulemma tavallista toi tiputtelu alkuraskaudessa.
 
Kiitos Pilvilinna. Toivotaa että itellä sellasesta kyse. Yhden kerran tuli vähän ja nyt ei oo tullu.
 
Tänään ärsytti kun sisarpuoli kävi kylässä 3kk vauvansa kanssa ja alkoi vihjailemaan et miksei me tehdä lasta.. No yritystä takana vuosi ja 8kk yksi km takana et eipä niitä niin vaan tehdä.. nyt onneksi tämä raskaus josta en siis maininnu hänelle.. Jatkoi sitten perään et no hyvä vaan ettei loppuvuoden lasta tule kun ne on nii reppanoita.. Voi että pisti vihaksi :sad001 itse en ymmärrä mitä vikaa loppuvuoden lapsissa on.. Niin ja miehenikin on siis joulukuussa syntynyt eikä ole ikinä kokenut sitä inhottavaksi asiaksi :)
 
Mä en kanssa ymmärrä miksi loppuvuoden lapset olisi jotenkin eriarvoisia alkuvuoteen verrattuna.. Ei vaan mene mun jakeluun.. Huoh.. Ääni kellossa muuttuisi varmasti jos itse odottaisi la:n loppuvuotena.. Mutta mihin toi muka perustuu? Että olisi jotenkin "jäljessä" muista? Eikä pärjäisi elämässä yhtä hyvin? Voi vitsi että ottaa aivoon toi..
 
Mulla on suvussa paljon noita loppuvuodesta syntyneitä 2 sisarusta, mummo ja isä. Muistaakseni 2 veljen lapsista syntynyt loppuvuodesta ja yksi alkuvuodesta ja nyt on vielä yksi tulossa loppuvuodesta :) hyvin nuo on kaikki pärjännyt
 
Tänään ärsytti kun sisarpuoli kävi kylässä 3kk vauvansa kanssa ja alkoi vihjailemaan et miksei me tehdä lasta.. No yritystä takana vuosi ja 8kk yksi km takana et eipä niitä niin vaan tehdä.. nyt onneksi tämä raskaus josta en siis maininnu hänelle.. Jatkoi sitten perään et no hyvä vaan ettei loppuvuoden lasta tule kun ne on nii reppanoita.. Voi että pisti vihaksi :sad001 itse en ymmärrä mitä vikaa loppuvuoden lapsissa on.. Niin ja miehenikin on siis joulukuussa syntynyt eikä ole ikinä kokenut sitä inhottavaksi asiaksi :)
Reppanoita? Päivän naurut. :D Ei oo käynyt ikinä mielessäkään.
 
Joo oli kyllä niin lähellä etten menettäny hermojani!! Sen jälkeen kyllä kun olivat lähteneet olin niin raivoissani!!!! Muutenkaan ei olla kovin läheisiä koska en vain tykkää hänestä ihmisenä vaikka sisko onkin (puoliksi).. On kyllä melkoinen arvostelia ja loukkaava ihminen.. Toivottavasti ei nyt vähään aikaan nähdä eikä tule enää arvostelemaan..
 
se voi perustua siihen joulun läheisyyteen. Kun joulu varastaa huomion omilta synttäreiltä. Annetaan joulu ja synttärilahjat samassa, ei päästä pikkujoulujen, jouluvalmistelujen, joulureissujen ja joulupyhien takia synttäreille. Se on yleinen ongelma joulukuisilla, joten panostakaa lapsenne synttäreihin! Muuten lapsi menettää oman arvokkaan päivänsä, mikä muille ei aiheuta mitään ongelmia.
 
Mua harmittaa tänään se kun kerroin yhdelle parhaista ystävistäni odottavani kaksosia ja kaveri tuumasi siihen että: " etkö tiedä mitä riskejä siihen liittyy! pitäskö sun harkita vielä?" SIIS MITÄ V..............A!!!!!!!!!!!! Ei kellekkään odottajalle sanota noin.
 
Voi kääks mikä tyyppi! Kiinnostaisi tietää, mitä se tarkoitti sillä "harkitsemisella" siinä vaiheessa kun olet jo raskaana? Vius sama ongelma synttärien suhteen on heinäkuisilla, siis se, että kaverit ei lomien takia pääse synttäereille jne. Ongelma ratkeaa sillä että pitää synttärit vähän aikaisemnin :) T: heinäkuisen äiti.
 
Harmittaa tämä oksupoksuilu heti näin aamusta! Ei jaksa töitä tehdä eikä pahoinvointiin auta syöminen, liikkuminenkin tai muutkaan asiat :sad001 heti kun nousen sängystä ylös niin lentää oksupoksu syön tai en
 
Takaisin
Top