Tänään ajattelin tehdä...

Kyttään sohvan kotiinkuljetusta eikä saa oikeen mitään aikaiseksi. Eikä kyllä pahemmin jaksa tehdäkään mitään. Odottelen sitä energiapiikkiä jos osuis tännekin ennen vauvan tuloa...

Hemmotella itteeni, kotona tosin. Takana on jo 1,5h saunomista ja kasvonaamio. Viä jos lakkais kynnet ja laittais hiuksia. Jaa voishan sitä köpötellä kauppaan hakemaan suklaata.

Kolme sanaa ladies: lepo, lepo ja lepo. Sitä aion tehdä tänään. JOS vaikka en olis ens yönä kiukkuisena hereillä kun valvoessahan se kuitenkin menee..

Äähähäää mä vähän nettishoppailin masennukseeni... hups :D satanen meni että hurahti. Kummasti mieli koheni kun on jotain mitä oottaa postista. Kun tää eniten odotettu nyytti ei kuitenkaan tuu vaikka kuin odottais :P

Ai niin, nythän vasta muistin, että kävin tänään kauppareissulla hakemassa paketin postista, mutta oli niin paha mieli kotiin tultua, että siellä eteisessä se vielä on avaamattomana. Ehkä tämä päivä tästä vielä paranee, pitääpä mennä katsomaan millaisia vaatteita on tullut tilattua.

Kierreltiin siskon kanssa tänään kirppareita ja käytiin kahvilla. Kävellen kaikki matkat taitettiin ja yhteensä käveltiin ainakin 3 tuntia. Sisko sano ettei kyllä enää kertaakaa aio tälläsen etanan kanssa lähteä kävellen mihinkään :p Siinä ohella valittelin ku alapäähän nipistelee kauheesti ja supistaa ja valivalivali... Hauska päivä ainakin mulla ku sai purkaa sydäntä kivuista :D

Mä olin aamupäivästä liikenteessä kaverin kans kolmisen tuntia, tuli kans käveltyä ihan hyvin :)
Ja äsken palasin Ikea-reissulta, nyt tosissaan alkaa olla valmista. Tuli haettua Jyskistäki 100x67 kokonen vauvapeitto kans, koska kaikki pussilakanat ei mahdu äitiyspakkauksen peiton ympärille..

Täällä oltu lounastamassa tänään ja hieronnassa. Mun huoli päänsärystäkin selvisi...niskat kun on ihan jumissa. Tajusin vasta kun se koski niihin. Varmaan johtuu siitä kun nukun niin superkorkean tyynyn kanssa että henki kulkisi. No veri ei sit vissiin ihan kulje...
Hommasin myös tänään puoli vuotta miettimäni Tiirinkosken tehtaan lampaantaljat meille kotiin kun löytyi vihdoin harmaat. Luomutaljat, suomalaiset ja värjäämättömät. Siksi pitikin etsiä niin kauan kun niitä ei värjätä niin piti odotella että syntyy harmaita lampaita. :-) nyt on vauvalla missä köllöttää.

Peukkua fashionhunnyn lampaantaljoille ja kipujen syyn selviämiselle :)

mä shoppasin kans, tilasin tikkunekusta neidille myssyn ja söpöjä kuvioharsoja, hupsista :P

Onko kukaan koskaan tilannu Mollavauva.fi-kaupasta. Löysin sen kun googlasin imeyystyynyjä. Siellä oli söpöjä raapimisenestotumppuja. <3 olen kyllä aina laittanu lapsille pienet nilkkasukat käsiin mutta käykää katsomassa. Aika söpöjä. 5 euroa muistaakseni. Ja etsin isointa mahdollista imetystyynyä vieläkin kun muut on semmosia pitkuloita. Ne ei riitä mun selänpituudelle. Meillä neuvolassa semmonen möhkö ja pitää varmaan kohta ite ommella... Myin hölmönä edellisen joka oli kyllä liian pieni.

Mää kävin jalkahoidossa, oli ihanaa. Paitsi persaus puutu niin pahasti kahden tunnin istumisesta, että piti varmistaa hellulta, että se rakastaa minua varmasti mahdollisista peräpukamista huolimatta :D

Helvetti! Olin missannut huomiset päiväkodin pääsiäisnaamiaiset. No nyt on mustat vaatteet pesussa, Batman-merkki irrotettu puserosta, naamari esillä ja kasvomaalit sekä häntä ommeltu, thank God, löytyi kaikki tarpeellinen kotoa. Huh! Pääsiäiskissa on valmis. :-)

Mä oon tänään vetäny kunnon siivous spurtin. Aamusta kaikki petivaatteet pyykkiin, kaks koneellista sai pestä. Puhtaat tilalle. Sitten aamupalan jälkeen käytiin lasten kans lenkillä. Päiväunien aikaan jynssäsin koko keittiön, kaappien ovet, seinät, tuolit ja pöydän kaikki pinttyneet tahrat. Ulkona oli vielä lumityöt, märkää raskasta lunta sai työnnellä. Illalla vielä pikkukakkosen aikana pesin vielä vessat. Tuntuu että hirveesti on hommaa tekemättä ja hirvee himo koko ajan jotain tehdä. Torstai aamuna pitäisi olla sit synnyttämässä. Kauhee paniikki etten kerkee tehdä kaikkea mitä oon suunnitellut. Leikkauksen jälkeen tuskin ihan hetkeen ollaan siivoushommia yms. tekemässä.

Aprillipäivä, käväisi mielessä, että soittaisin miehelle "nyt vedet meni ja päätä jo näkyy, äkkiä kättärille!" ja sitten, kun mies ehtii hätääntyä huudahtaisin "aprillia aprillia!", mutta olisi jo vähän liian törkeetä. :joyful: Toinen idea: minulla on tänään neuvola, johon mies ei pääse, joten voisin illalla ilmoittaa, että siellä ultrattiin ja Joelin sijaan meille tuleekin Julia. :p

Menin eilen ystäväni luona käymään aavistamatta yhtään mitään, ja siel olikin useampi ystävä yllätys-vauvajuhlat valmiina! :Heartred :happy: Siellä sitten menikin koko päivä, ja ihana päivä olikin!
Tänään aattelin vaan löhötä kotona tekemättä sen kummenpaa (ellei jossain vaiheessa tylsyys iske että olisi pakko tehdä jotain). Mies ilmoitti aamulla töihin lähtiessä ettei todellakaan aio uskoa jos tänään soittaisin hänelle että nyt tuli lähtö Kättärille. :woot:

Meillä on hellun kans sovittu että mää en soita sille muuta ku sillon ku on tosi kyseessä (rv38-42 aikana), muuten laitan whatsappia tai viestiä että soittaa mulle :) Tietää sillon että jos mää soitan niin sillon pitää vastata oli tilanne töissä mikä tahansa.

Rondine, mulla kävi eilen mielessä vähän huijata tulevaa mummoa, kun käytiin ultrassa. Mummo odottelee kovasti prinsessaa, ni ois tehnyt mieli kertoa, että prinsessa muuttuikin prinssiksi. Mut mä oon niiiiiin huono valehtelemaan, ni se jäi sit suunnitteluasteelle vaan. :)

Mun kaverilla on tänään synttärit.

Mitähän lie nukutusainetta sperma (jee, sain vihdoinkin ;)) sisältää kun vauva ollut rauhallisempi sen jälkeen.. pitää oikein kuulostella yksiön tapahtumia. Eikö sillä pitäny olla päinvastainen vaikutus?! Sitä on tässä aamupv tehty, mut kai tuolla vielä liikutaan. Se ois pyykkiä ja kauppaa tänään :) Lisäksi rukoilen että keväinen sää tulee expressinä takas! Ja Seiskalle laitan palautteen kaupanpäällis-kuulokkeista, kaikkea paskaa ne kehtaakin ihmiselle lähettää.

Edit.. siis kuulostelua tehty aamupv. Ei sitä toista :D

Muokattu viimeksi:
Masukuva peruttu ja kohta käyrille Jorvissa. :-( tänään siis ajattelin tehdä jotain ihan kyllä muuta, mutta täällä ollaan ja katsotaan oma ja vauvan vointi ennen pääsiäispyhiä. Ihan hyvä niin.

Takaisin