Tänään ajattelin tehdä...

Mulla menee tää siivousjuttu ihan överiks. Viimeaikojen saldoa: tiskikone ja pyykkikone sekä kahvinkeitin sitruunahapolla, auto pesetetty sisältä ja päältä, vaatteet pesulassa, vauvan vaatteet, tuttipullot, tiskikaappi, etuporras, you name it. Mitä voisin vielä pestä ennenku alotan alusta? Ikkunat tietty...Ja huomenna tulee siivoojat, viikon joulupukki mun mittakaavassa. :-) joo... I know. Nyt istun sohvalla ja syön juustokakkua ja mietin mihin hyökkään seuraavaksi. Ja mulla oli kait alkuraskaudessa sitä kilpirauhasen vajaatoimintaa...ei kyllä siltä vaikuta.

Joo, voin tullakin :-). Ja vaatekaappikin on raivattu sen 100 kertaa mikä oli kyllä hyvä koska innostuin pitämään sit kotikirpparin joka oli päivän piristys. Silmät vaan kiiltää kun menen ympäriinsä. Kääntöpuoli on se, että väsymys voi tulla täysin puuntakaa ja sit vaan nukun pystyssä. :-)

Meillä oli kanssa täällä kolmen päivän siivousorjatyömaa, käytiin läpi KAIKKI. Onneksi en tehnyt yksin, muuten olisin varmaan hiipunut. Nauratti, että hyvä että edes lapsen syntymän varjolla tulee kerrankin oltua niin perusteellinen. Tuo kotikirppis on kyllä todella hyvä idea...

Hep te ketkä ootte käyny vyöhyketerapiassa. Riittääkö tunti, mikä on yleensä vain jalkojenkäsittely vai ootteko ottanut kokovartalo noin 90 min hoitoja? Mietin tässä että minkä varais.

Mä olen käynyt 2kertaa 60min hoidoissa eka rv 37 ja sitten rv 38. Riippuu mitä tällä haet, olin itse jo synnytyksen käynnistämishoidossa, mutta ekallla kerralla taisin kaksi supistusta saada, yhden päivällä ja toisen yöllä. Toisella kerralla vain kivuttomia supistuksia. Rentoutti kyllä ja sain pari yötä nukkua vähän paremmin.

Voi kun täälläkin riittäisi energiaa. Koko ajan voisin nukkua, vaikka oonkin nukkunut joka yö hyvin. On vaan semmonen yleisväsymys eikä mikään huvita. Sain kuitenkin raahauduttua kävellen neuvolaan ja kävin vihdoin ostamassa marimekon urbaani laukun hoitolaukuksi. Jaa hemmottelin itseäni käymällä kahvilla ja syömällä ihanan raikkaan marjaleivoksen.

Mä käyn ihan kierroksilla! Vaikka oon älyttömän väsynyt niin hypin seinille täällä :D mun ei pitänyt tänään tehdä mitään, mutta en osaakaan istua paikoillani. Kävin sairaalakassinkin vielä läpi, että on kaikki tarvittava... meinasin alkaa verhotankoja vaihtamaan, mut sit tulin järkiini, että en ehkä lähe enää kiipeilee. Pyörin levottomana ympyrää ja ootan että ukko tulis kotiin :D meikkasin ja laitoin hiuksetkin ihan vaan kun en muuta tekemistä keksinyt. Ihan outo olo!

Kahvi ja leivos on aina hyvä vaihtoehto! Mä nukuin pienet unoset tossa. Kyllä se heiluminen aina väsyttään. Maatunen, älä kiipeile. Sillä mäkään en niitä ikkunoita viitsi alkaa...

Lähinnä ajattelin, että tuo vyöhyketerapia auttais nukkumaan paremmin, ja mulla on niin kovasti turvotusta, että sattuu varsinkin käsiin. Huomenna mulla on jalkahoito, niin kehtaa sen jälkeen viedä jalkapohjat näytille :D

Kotikirppis oli hyvä kun en olis mistään saanu hyvälle ajankohdalle pöytää. Pitäis vielä myydä vaik kuinka paljon kamaa mutta kesällä sit hietsuun. Kotona oli hyvä kun ei tarvinnu lähtee mihinkään. Pentikin astiat pitäis kuvata ja laittaa myyntiin kun aion laittaa astiat uusiks. En vaan jaksa, kun isompi projekti. Kesällä sitten....

Kävin kaverin kanssa kaupungilla. Tuli sitten kesken kaiken mieleen, että kun nähdään ensi kerralla niin en ehkä olekaan enää yhtenä kappaleena. :p

Miten te jaksatte siivota? Fahionhunny voisi tulla tänne meille imuroimaan ja siivoomaan. :grin Mulla on usein tylsää, mutta ei mun kuitenkaan tee mieli tehdä kotitöitä. Tuttejakaan en ole vielä jaksanut keittää... Ei mun fyysisesti ole niin vaikea jaksaa, mutta ei vaan tee yhtään mieli.

Mä oon kyl huolehtinut kodin siisteydestä enempi ku ikinä. Ihana olla ku on siistiä ja paikat järjestykses.

Huh! Hereillä puoli neljästä asti...taitaa aamujumpat jäädä väliin. ::( ketutus! Onneksi lounas kavereiden kanssa odottaa ja sit hieronta. Toivottavasti ilma ei pistä perumaan lounasdeittejä...kiva tuo kesäaika ...
Illalla esikoisen futistreenit. Siinäpä päivälle puuhaa.

Tänään mä en oikeesti tee mitään muuta kun koitan syödä ja nukkua. Unta takana pyöreä nolla supistusten takia ja olotila sen mukanen....

Sama täällä. Ja pää on kipee. Mut olis silti pakko jaksaa lapset hoitaa. Päikkäreistä turha haaveilla. Koska vaikka voisi nukkua ei pysty kun sattuu..

Kahden rauhattoman yön jälkeen nukuin viime yön klo 21-8, oikeastaan melkein putkeen. Nyt on pää ihan muusia. Ajattelin jäädä kotiin koko päiväksi, mutta nyt joku naapureista laittoi kauheaa trance-musiikkia soimaan. Tämä naapuri soittaa aina silloin tällöin arkiaamupäivinä musiikkia aivan kauhean kovalla! Vaikea hahmottaa mistä päin se tulee, mutta ihan kauheaa jumputusta. Pitäisköhän tästä lähteä karkuun... Mitenköhän vauva sitten viihtyy tällaisessa bassojytkeessä?

Vauvahan noi nukkua paaaaljon paremmin, kun sille laittaa vähän bassoa soimaan, kun että olis hiljaista. :grin
Mä oon varmaan nukkunut lapsena katujyrän vieressä, kun aikuisenakaan ei edes toisen imurointi ole herättänyt mua päikkäreiltä. :grin

Mä ajattelin tänään tehdä raparperimansikkakiisseliä. Ultran jälkeen.
Pyykit ja astiat on koneissaan. Nyt vaan oon.

Ahomelskaaja, kaikki sympatiat sinne <3 mä niin tiedän ton olon... ja mulla on vaa elukat hoidettavana ja sekin tuntuu nyt liialta.

Takaisin