Tänään ajattelin tehdä...

No mä käännytin äsken ekat noidat pois kun luulin että ei oo antaa mitään herkkua :( Tuli ihan kauhee olo kun tokasin vaan että ei saa virpoa kun ei ole mitään mitä antaa. Käväsin sitten herkkukaapilla ja siellä oli kasa tikkareita. Nyt toivon että tulis niitä virpojia niin saisin pari kaunista oksaa ja itelleni paremman mielen äskösen jälkeen.

Meillä typyt kävi virpomassa ja ovella käyny jo monta. Onneksi varauduttu herkuilla. :) ihania pikku noitia ja kissoja ujosti virponu :)

Iloinen viikonloppu ystävien ja veljen perheen kanssa vaihtui sitten norovirukseen tai jonkin sortin muuhun sitkeään mahatautiin viime yönä.. yippee... :( En ole ollut näin kipeänä sitten varmaan ala-asteaikojen. Miehen kanssa pohdittiin onko syytä soitella synnärin päivystykseen varmuuden vuoksi? Vauva kyllä potkii tenhokkaasti, mutta toki oma nesteytys on heikossa hapessa kun mikään juomakaan ei toistaiseksi ole pysynyt sisällä.

Me oltiin kans menossa eilen kaverille, soitin sit varmuuden vuoksi ennen et onhan vielä ok, ni siellä kans oli 1v alkanu oksentaan, ja sen siskon perheessä oksensi koko porukka ja olivat olleet yhdessä pari päivää sit, ni en sit viittiny riskeerata..
Äsken kävin alepassa (n 1 km päässä) kävellen ja takasin tullessa liikennevaloissa holahti jotain housuun.. Oli vähä hups! fiilis.. Mut kai se oli vaan rakon tyhjentymistä ( ikinä ei kyl o tollee ennen käyny..). 36+5.

Meillä tuskin tänä vuonnakaan käy virpojia, viime vuonna kävi ainoastaan miehen veljen lapset ja hekin autokyydillä, kun asumme toisella puolella kaupunkia x) Ostin kuitenkin varuiksi ystävän namikaupasta pikkumunia, jos vaikka sattuiskin tulemaan. Jos ei tule niin ompahan herkkua itselle illaksi :happy:

Voi mä voisin tulla virpomaan teille kaikkille. Kyllä suklaamunat maistuis :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk

Meillä odoteltu koko päivä naapuruston lapsia virpomaan (kävivät viime vuonna). Ei oo käyny ketään :( Ei kai ne enää näin myöhään tuu...

Mellä on otettu ovikello pois päältä, että yötyöläinen saa nukkua. Eipä tuolla aamulenkillä kyllä tullut ainuttakaan virpojaa vastaan.

Tapahtuukohan virpominenkin nykyään somen kautta? :grin

Tota some-hommaa en tajunnukaa, pitääpä tsekata vasepuukki :p Mut mites palkan antaminen somen kautta?

Ei oo meilläkään yhtään virpojaa käyny :( aamulla missattiin ainoat trullit vissiin, kun ovikello herätti. Viittiny säikäyttää lapsiparkoja aamu lookilla :D nyt koiran kans kytätään ikkunasta jos tulis vielä ;)
Laitettiin ja pedattiin sänky, ja nyt alan keittään tutteja ja rintapumppua.

Täällä on käyny paljon virpojia! Söpöjä!!! Olin pumpis ni silläaikaa mies jaellu palkkoja täällä. <3 ihanaa oli treenata paitsi huvittavaa oli punnertaa konttaussennossa. Näytti varmaan joltain palvonnalta...:-)

Autossa kesärenkaat, taivaalta sataa valkoista minkä ehtii. Minä taidan autokammoisena vaihtaa miehen kyydin bussiin iltapäivällä kun koira pitää viedä kampaajalle. :eek:

Mulla tänään neuvola klo 13, tunnin päästä pitäis lähtee lyllertämään neuvolaa kohti ja mää vielä löhöön sohvalla yöpaidassa.... :p Mitään muuta suunnitelmaa ei oo, paitsi voin herkutella kaapista löytyvillä suklaaherkuilla kun olin varautunut virpojiin eikä yhtään käynyt. voi harmi, kun joutuu syömään kaikki suklaat itse. :grin

Takaisin