Tänään ajattelin tehdä...

No pitäskö munkin sit tehä pitsaa illaksi :)
Täällä tehty retroleipomusta, eipä ollut makumuisti enää samaa mieltä ku 80-luvulla :)
Vieraat toi tullessaan vaippakakun, eri hieno!
Päivän alku oli perseestä huonon yön ja särkyjen takia ja tuntuu ettei mieskään tajua mitään. Mutta kun sai karkotettua miehen näköpiiristä vähäksi aikaa ja oli vaan kyläilijöiden kanssa, niin ihan ku ois päivä parantunu :D

Onnea avioparille! Ihania uutisia <3

Täällä on tosiaan päivä leivottu ja siivottu. Nyt sitten myös saunottu ja paljuiltu ja grillattu <3 Myöskin tutit ja pullot tuli pestyä (tai siis desifioitua höyryuunissa).

Nyt on kyllä aivan voimat loppu. Kello on kahdeksan ja oisin aivan valmis nukkumaan :dead:
Huomenna tuleekin sitten ripottelemalla porukkaa pitkin päivää esikoisen juhliin. Mukavaa tavata ex-anoppia näin viimeisillään ollessa....(mur...)

Mies lähti vielä hakemaan kaupasta keksejä kun olivat esikoisen kanssa menneet syömään ne jotka olin juhliin varannu :meh:

Minäkin päätin tänään vihdoin keittää pullot ja tutit Valmiiksi :) sitten tuli minun porukoilla käytyä ja näin illaksi annoin miehelle vielä viimeisen luvan saunoa kaverin kanssa oluiden kera. Tosin täällä meillä kotona, enää ei kyllä uskalla yksinään kauheesti kotona oleskella :D itse vietän illan sohvalla ja syön namia :happy:

Mäki täällä karkkipussi kourassa ja töllö päällä, kävin saunassakin ja nyt ootellaa et uni tulis silmiin. Kello vasta 8.... :D

Hyvä kuulla että muitakin väsyttää jo kasin-ysin aikaan. Olen viime viikkkoina ollut iltaisin ihan poikki ja miettiny onko syynä liian huono uni, happivaje(huokailen kokoajan kun vauva painaa) tai liian vähäinen juominen. Päätäkin välillä ei varsinaisesti särje, mutta pöhnöttää jotenki. Verenpaineiden pitäis olla ok. Olen mittaillut kotona ja asennosta riippuen 110/70-125/80 välillä. Kait se sitten on tämä raskaus. Aina sen vaan unohtaa ja sitten ihmettelee, että olenpa alisuoriutuja. :-/

Mä meen joskus kympin aikaan nukkumaan ja herään sitten puol8 aikoihin plus tähän lisätää nää perus yöllä heräämiset vessaan :D oon huomannu että välillä tosi vaikea hengittää, liekö nyt nuo keuhkot ihan lytyssä tuolla jolloin ei happi kulje niinkun ennen.

Täällä myös väsymys on tullut takaisin 30+ jälkeen. Aina hetken saa gradua kirjoitettua ja sitten huomaakin jo torkkuvansa sohvalla. Tänään selvisin yksillä päikkäreillä,woop woop! Keksin aiemmin tänään että nyt juuri tällä sekunnilla on mentävä järjestämään kansiot ja heittämään turhat paperit pois. Tähän sain tuhrattua vajaa kolme tuntia.. mutta piru vie kun on hyvin järjestelty vakuutuspaperit jne :D Jos on tylsää niin tuommoiseen hommaan saa ainakin aikaa käytettyä. Viime viikolla oli PAKKO järjestellä johtohelvettilaatikko (turhat pois,loput kivasti wcpaperirullien sisään). Kyl sitä kaikkea keksii näemmä vaikka muutakin tähdellisempääkin tekemistä olisi. Defenssimekanismit ainakin toimii :D

Heh, itse menen arkisin usein jo klo 20.00 sänkyyn ja pelailen puhelimella hetken. Se kostautuu tosin sillä, että herätys on AINA ennen klo 6.00 (+ ne miljoonat herätykset keskellä yötä, millon mihinkin vaivaan). En vaan osaa nukkua pidempään. Vyöhyketerapian jälkeen nukuin kyllä jopa klo 8.00 asti, jota ihan ihmettelin, mutta sen avulla olenkin pari yötä nukkunut paremmin.
Taitaa siis olla yleinen vaiva tuo väsymys ja aikaisin nukkumaan meno :wink

Täälläkin on tänään keitelty tutit, pullot ja pumpun osat. Ja minä olen myös keitellyt sen tuttien kotelonkin välillä, nyt vaan pesin sen. Tänään on myös laitettu kaukalot autoihin js tehty virpomisvitsoja, katsotaan uskaltaako tuo 3-v lähteä virpomaan :-)

Ihana rentoutumisilta, oltiin syömässä ja leffassa miehen kanssa. Huomenna vielä kyläilyä ja siivoamista edessä, ja nyt kai se sairaalakassikin pitäisi pakata kun maanantaina lähtö edessä.

Ja siis mekin tehtiin eilen pitsaa, jokseenkin samankaltaista on huhtikuisten ajanvietto ollut tänä viikonloppuna!

Jospa minäkin kaivelisin tuttipullot tänään esille. Ja siivoan tuon tiskikaapin. Sit pitää pyykätä ja kuskata ipanat isovanhemmilleen virpomaan. Jos menis pumppiin tänään pitkästä aikaa kun flunssa helpotti ja kuuri loppui. Onko muualla Suomessa näin pilvistä ja alakuloista kuin Espoossa? Ihan masentavaa...:-(

PUMPPIIN! Jestas mä oon kyllä nyt isosti kateellinen. Odotan kun kuuta nousevaa sitä hetkeä, kun voin taas nousta spinningpyörän kyytiin. Tuli just salilta sähköpostia että ens viikolla on spinningmaraton. Suolaa haavoihin! :hungover:

Me ollaan miehen kanssa tänään oltu 3v yhdessä. :Heartred

Pumppiin vois itekki jos pääsis liikkeelle ees. Mä yritän tänää urheilla siinä määrin et kävelen tyttöjen kans tuolla kun ne näy virpomassa.. Sekin on liikaa, tänään meinaan on tositositosi kipee toi alakerta, häpy luu ja nivuset.. Mut pakko tehdä jotain! Muuten tuun hulluksi! Aamupalaksi pashaa ja kahvia ja formuloita kun noi "mieehet" on niin himo faneja.. :)

Täällä on harmaata ja märkää, tylsää.. Onneks on kirkkaat pääsiäis koristeet! Mutta hyvää palmusunnuntaita arvon naiset! :)

Kiitos. :)

Onneks meillä on noi koiruudet, tulee niiden kanssa ulkoiltua. Tosin vauhti ei päätä huimaa, ja sellainen puoli tuntia kerrallaan on tarpeeksi. Eilen kyllä meinas itku tulla, kun alkoi kesken köpöttelyn aivan jäätävä selkäkipu. Selvisin sentään omin jaloin kotiin.

Kohta sitä vois herättää tyypit ja kertoa että on aika aamulenkin. :grin

Täällä Karkkilassa on myös synkkää ja sateista.. Olisin halunnut grillata miehen kanssa nyt viikonlopun aikana, murrr... Kun ei sateen takia viitsinyt.. Rupee päivät käymään vähiin ja tänään aion kuten eilen, ottaa vaan rennosti :)

Täälä keski-suomessakin aivan harmaata. Lisäks poliisin piiritys tilanne oli aamulla läheisessä kerrostalossa :/ kuinkahan ihmiset uskaltavat päästää lapsiaan tän jälkeen virpomaan.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk

Onhan tämä omaa laatuaan oleva pieni kyläpahanen :playful: mutta omassa rauhassa saa asua, minä en oikeen välitä kaupungin vilskeestä. :)

Tänään aattelin ottaa vastaan virpojia ja eka jo missattu kun piti aamulla jatkaa yön kahden tunnin unia ja just heräsin ovikelloon... Eikö sitä virpomiskierrosta voi aloittaa puolen päivän jälkeen? Namuja iso satsi, joten toivotaan että noita-akkoja tulee vielä :)

Takaisin