??? Syyskympit Toukokuun Tohinoissa ???

Moikka!

Toivottavasti kaikilla oli oikein mukava äitienpäivä. Sää ainakin suosi! emoticon Minä olisin saanu nukkua siihen asti, että ukko saa pojan aamutoimet hoidettua ja aamupalan laitettua, mutta minulla oli niin kauhee nälkä, että oli ihan pakko lähteä itse tekemään aamupalaa ja mies jäi hoitaan pojan kuntoon... emoticon
Piia: Voimia! Toivottavasti saatte asioihin sen parhaan mahdollisen ratkaisun...
Mila: Täällä kans poika pitää pyykkitelinettä riippuliitimenä. Teippaaminen vois olla ihan hyvä idea... Oot sinä kyllä melkoinen energiapakkaus! Hienoa!
Kaika: Mitäs miehen pomo tuumas?
Tiko: Toivotaan, että saat pitkät yöunet takaisin mahdollisimman pian! Ja sinnekin mahdollisesti tulossa lisää pieniä...sitten ois ainakin kädet täynnä töitä... emoticon
Tinztinz: Toivottavasti pariterapiasta on apua! emoticon Niin ja tsemppiä koirankoulutukseen ja onnittelut uudesta asunnosta! Onhan tuossa ainakin reilusti neliöitä kaksioksi!
Mammaliina: Mites salilla käynti sujui? Viihtyikö lapset leikkihuoneessa hyvin?
Thilduska: Toivottavasti siellä on vuoto jo loppunut...hurjalta kuulostaa!
Pikatsu: Suostuuko poika siis juomaan rintamaitoa pullosta? Voisko olla ideaa semmosessa, että alat pikkuhiljaa sekoitaa rintamaidon sekaan korviketta, niin poika tottuu siihen makuun?! Ite oon kans miettiny tuota imetyksen lopettamista noiden pojan allergioiden takia, kun ei tuo ruokavalion karsiminen vieläkään ole saanut tuota poikaa täysin oireettomaksi...mutta toisaalta en missään nimessä haluaisi vielä luopua imetyksestä. Vaikeeta on!
Täälläkään ei tuo seksi ihan kauhiasti houkuta. Lopetin tosiaan minipilleritkin jokunen viikko sitten, kun ajattelin, josko niistä johtuisi. Mutta eipä tuo tilanne ihan kauheasti ainakaan ole muuttunut. Itellä tekee kans vielä jonkin verran kipeetä, kun eppariarpi kiristää...mutta huomattavasti on tilanne parantunu kolmen-neljän kuukauden takaisesta...
Sitten vielä tuosta eroahdistuksesta, tai jostain sen kaltaisesta. Poju on ensinnäkin alkanut vähän vierastaa. Ei pahasti, mutta pientä semmoista varovaisuutta on selvästi nähtävissä. Ja sitten nukuttaminen. Isi ei kelpaa sitten millään. Huoh. Muuten ei ole ongelmaa, eli voin ihan hyvin lähteä lenkille, ilman että kiukuttelisi miehelle. Eikä kaksistaan kotona ollessakaan ole ongelmaa, jos poistun näkyvistä. Mutta nuo illat...muutenkaan ei kunnolla rauhoitu yöunille, ennen kuin meen ite viereen nukkumaan...mutta tarttee vaan ajatella, että kuuluu asiaan ja helpottaa jossain vaiheessa... emoticon
Hyviä viikon jatkeita! emoticon
 
Saatiin sitten lopulta eilen illalla puhuttua aika hyvin, ja mikä parasta, se ei onneksi menny riitelemiseksi, mitä se on tuntunu nyt viimeset päivät (VIIKOT!) aina tekevän jos suunsa vaan aukasee. Mulla oli semmonen tunne, että mies ei oikein oo tajunnu miten tosissani mää tuon eron kanssa oon ollu, vaikka ne paperitki on koristanu meidän jääkaapin seinää jo muutaman päivän. Ihan rehellisesti kerroin eilen soittaneeni tänne kuopion kansliaan eroasiasta, että miten se käytännössä menee, ja kerroin siitä myös miehelle. juteltiin pitkä tovi kaikesta mikä on "pielessä" ja miten asioita pitäs korjata ja onko meistä siihen jne. Ehdotin jopa sitä, että pistetään erosta vireille eka osa, eli oltas harkinta-ajalla se 6kk. Mutta ei siis erossa vaan nimenomaan koitettas korjata näitä meidän asioita yhdesssä. ja että tuo harkinta-aika ois ainakin semmonen pakko yritykselle... Mies kuitenki asiasta ahistu aivan liikaa ja toisaalta mietin että itekkin tässä ajattelis vaan koko ajan  sitä ajan kulua niin ei sekään oikeen ratkaisu ollut. Eli siis yritetään. Mutta en minä niitä papereita roskiinkaan heittänyt vielä, tuolla ne keittiön kaapissa kuoressa ähöttää vielä ja sanoin miehelle, että jos vielä IKINÄ joudutaan tähän tilanteeseen niin sitten on turha miettiä enää muuta kuin uuden elämän alottamista eriteillä... jospa se tästä, toivotaan (pienellä varauksella) kun ei oikein uskalla vielä huokasta helpotuksestakaan.

Muuten täällä rintamalla menee pojan kanssa hyvin :) huomasin toissapäivänä että leipäpalasia söi pinsettiotteella <3 muuten ei sitä kyllä missään vielä käytä. Ja onkohan tuo jotenkin poikkeava kun ei suostu vieläkään kääntymään mahalta selälleen?? kuitenki jo päälle 7kk vanha. Täällä kiikkumisesta oli puhuttu niin äitienpäivänä kävin pojan kanssa vähän puistossa ensimmäisiä vauhteja ottamassa ja kyllä tykkäs kovasti!

nyt nämä lämpimät ilmat tuli ja mullei oo kesävaatteita! enkä mistään löydä itelleni kivoja housuja millä sais tämän mahan rötjäkkeen piiloon! netistä sitten tuskissani tilailin ellokselta ja hm:ltä pari tunikaa....  turhauttaa!

Hitsin pimpulat ku tajusin että mehän voidaan hakea kotihoidon tukea sitten kun vanhempainvapaa loppuu, kun lapsi on kotihoidossa sitten (minä ja mies vuorotellaan, ukko kun pystyy omat menonsa suunnittelemaan mun aikataulun mukaan, vaihteeksi niinkin päin) tosi nopeasti tuli päätös! viime viikolla alkuviikosta tein hakemuksen ja eilen oli postilaakossa kirje kelalta. kerrankin KIITOSTA sinne nopeasta toiminnasta :) ja oon kyllä todennu todella hyväksi tuon, että pääsee netissä täyttämään noita hakemuksia jne. helpottaa tätä elämää suunnattomasti :)

Nyt pitää alkaa valmistautumaan äiti-lapsi treffeille täällä kuopiolaisten kanssa :)

sii juu!
 
Muillakin ilmassa näitä parisuhdesotkuja

toivotaan Piia että teillä asiat lähtee selkenemään.
Meillä parisuhdeterapiaan jonoa yli 3kk että katotaan mitä tehdään.

Welsh corgi cardigan ...toinen sellainen tai mulle itseasiassa kolmas hommattiin. uros vaan asuu mun äidin luona kun ei tää meitin vanha neiti oikein jaksa nuista uroksista innostua, niin nyt sitten tuli tyttö kaveriksi:)

mä en nyt taaskaan oikein osaa kommentoida kelleen mitään kun niin pitkä aika siitä kun on viimeksi tekstejä selaillut, mutta jos nyt taas ahkeroituisi:)
 
Piia: Tytöt on 9 kk eikä vieläkään käänny mahalta selälleen. Ne nousee istumaan ja sitä kautta "kääntyvät" mikäli tarve olis selälleen päästä. En kyl tiedä miten sängyssä sen kääntymisen tekee, et kai ne osaa mutta ei lattialla koe sitä tarpeelliseksi niin en ole koskaan nähnyt.
 
Skodaa!!

Hermot riekaleina ollaa parisuhdettamme setvitty, mutta hetken taas ollaan aselevossa. Siis varsinaisesti vikaa ei kummassakaan ole (paitsi tietty miehessä ;) minähän olen täydellinen) mutta tää miehen tilanne stressaa ihan älyttömästi. Just kirjotin noille päättäjille, että haluavatko meiät kenties aulaansa asumaan, ku kestää yhen tarran laitto passiin näin kauan.. Katotaa mitä vastaavat. Ja sit katoin et jos mies lähtis 20.12 Nigeriaan, ni lennot maksais 1018e ku ois 2kk matka!!! Mä niiiiiiin ootan et pääsen varaa sille ne lennot :D :D :D Eikä nyt yhtää ajatella siellä et "hui kauhistus oot 2 lapsen yh 2kk" shhhhhhh!!!!!!!! Tekee nimittäi nii pirun hyvää meiä parisuhteelle, että mies häipyy kotiinsa pidemmäks aikaa. Josko alkais arvostaa muaki enempi! Nih!

Huoh... Mitäs sitten? Äh, mun aivot ei sisäistä tietoa enää :D
 
Helou....

Käytiin tänään pojan kanssa maitoaltistuksessa. Allergiahan siellä sitten todettiin. Pjöh. emoticon Hyvä, että nyt selvis sitten kuitenkin. Päästään nyt sentään sitten alottelemaan vihdoinkin kiinteitäkin! emoticon Tarttee vaan tehdä jonkin sortin suunnitelma, että mitä annetaan ja koska ja sitten pitää päiväkirjaa annetuista ruuista ja mahdollisesti ilmenevistä oireista.

Tsemppiä kaikille parisuhdeongelmien kanssa painiskeleville. Toivottavasti saatte asiat järjestymään parhain päin!

Piia: En minä ainakaan olisi huolissani tuosta pyörimisestä, kun kerran motorista kehitystä muuten tapahtuu... emoticon
 
Voihan parisuhdeongelmat sentään :p Toivottavasti kaikki painivat saatte asiat kuntoon.



Vauvakuume: Hitto, nyt olen saanut taas päähäni kuinka kiva oliskaan, jos pojalla ois sisarus.. No, huomenna otan siskoni uhmaikäisen tytön mummolareissulle, jos saisin vähän lievittävää lääkettä, niinku jonkin asteista esimakua mitä voisi olla :D

On mulla muutenkin kyllä ollut ikävä sitä tyttöä, oon vaan ollut niin kiinni pojassa ettei olla keretty yhtää viettää kunnon aikaa.. (se tyttö oli muuten ensimmäinen vauva, jolta olen vaihtanut vaipat ;-D).

Huomenna sitten omistan pojan päikkäriajan kokonaan sille rinsessalle <3



Mymmeli: Voi HÖH todellakin :( Onneks juu selvis!



Pinsettiote: Tuli jo puoltoista kuukautta sitten. Ei tarrannut mihinkään muruseen, vaan nipisteli mua ihosta ja tekee sitä edelleen :D Välillä ihan sattuu. Nyt se on huomannut jo muruset ja kivetkin.



Myöhemmin tsekkailen lisää, nyt iski väsymys ja suihkuunkin mentävä :p

 
Meillä otettiin ensiaskel eilen!!

Mila: Vai vauvakuume- noh, ymmärrän hyvin, että on- niin oli minullakin, kun esikko oli tämän ikäinen.

Mymmeli: Hyvä, ettei tarvi arpoa enää!! Eikös se ole ihan mahdollista, että nämä lapsuus ajan allergiat helpottaa ennen aikuisuutta.

Mahtavaa viikonloppua itse kullekkin!



 
Kaika: On se tuo teidän neiti kyllä mahdoton! emoticon emoticon Meillä nykyään iskee kiukku melko äkkiä lattialla ollessa, kun ei vielä päästä eteenpäin, vaikka mieli tekis ja yritys on kova...ja joo toivotaan ja kovasti siihen uskotaan, että jossain vaiheessa päästään allergioista eroon. Jopa jo ihan muutaman vuoden sisällä.

Mila:
Täällä kans nipistellään ja kovaa! Mulla on kädet ihan mustelmilla, kun tissillä ollessa on hyvä nappailla kiinni tuolta alleista... emoticon

Me on nyt vihdoin ja viimein päästy tutustumaan sormiruokailun ihmeelliseen maailmaan! Vähän on ehkä ristiriitaiset fiilikset, kun allergioiden takia olisi hyvä antaa yhtä uutta ruokaa kerrallaan, mutta tuohon sormiruokiluideaan kuuluu, että lapselle annetaan samalla aterialla vaihtoehtoja ja lapsi saa itse päättää mitä syö ja kuinka paljon. No annettiin pojalle sitten possua, perunaa ja kukkakaalia samalla aterialla, eikä kyllä tullu mitään oireita! emoticon Ihana, kun toinen ihan innolla imeskeli possun sisäfileepalasta! Ja näppärästi kävi lohkoperunan syöminenkin, kun rikkoi sen pinnan ja imeskeli sieltä sisältä sen pehmeän mössön masuunsa! Kukkakaali ei ilmeisesti maistunu, kun se hylättiin melko nopeasti...

Maanantaina viimeistään selviää hyväksytäänkö meidän tarjous yhdestä kämpästä. Minä niin toivon, että se menis läpi, vaikka välittäjä oli vähän sitä mieltä, ettei tarjottu summa riitä. Mutta jännäillään! emoticon

Viikonlopun alkuja kaikille! emoticon
 
Anteeks jo etukätee, mut mun on pakko saada purkautuu:

Mies käski mua ostamaan auton... Omilla rahoillaan siis.. Ja nyt sit ku ostettiin tosiaan sika säkissä, ni se sika on ihan peestä!!! Romu mikä romu, mut koska  mies välttämättä halus ostaa sen, ni nyt se sit kääntää asian nii, et mä oon "pakottanu" hänet ostamaan. Vaihteet ei mee silmään kunnolla, jarru ei meinaa toimia, akussa jotai vikaa... Onneks toi siis lähtee Nigeriaan, ni noilla ei niin hirveesti oo merkitystä, mut ketuttaa silti, ku tiiän, et mieheni alkaa mulle nalkuttaa asiasta. Narsisti ku on, tai mielestäni on. Ollaan aiemmin ostettu kans jotai autoja, mut ne on ennen ollu ihan OK, et nyt nää kaks viimesintä on ollu ihan surkeita. Saaha tosta joo varaosia ja näin, mut... En tiiä... En vaa jaksais alkaa taas tappelee asiasta. Meinaan sanoo miehelle, et ei sekota mua näihi diileihinsä enää ikinä, koska mä en autoista tiiä hevon hiivattua!!! Tiiän tasan tarkkaa et "kaks piuhaa ja lamppu, monta piuhaa ja moottori" ja sit sen et osaan niitä ajaa. Täts it!!!! ARGH!! Ja siis mua stressaa tossa nimenomaan se, et ku tiiän et mies pistää mun syyks koko hankinnan. Juu toki, sanoin sille, että ku suusanallinen sopimus on tehty ni en haluis peruu sitä vaa siks, et "musta ny tuntuu et ei", et antaa jonku kunnon perustelun. Koska jos sillä ei oo kunnon perustelua, ni sit se saattais silti vielä vaihtaa mieltään, et "kyl mä sittenkin" enkä tosiaankaa ala siihen rumbaan et ensi soitan et ostan ja sit perun ja sit taas oisin ostamassa. Mutta juu, tosiaan ei osteta tolta henkilöltä enää autoa ja jos voin mitenkää välttää ni en osta keltää muultakaan enää ikinä! Korkeintaa autoliikkeestä, mut muuten en.
 
Noniin, kriisiltä vältytty.. mies oliki iha tyytyväinen tohon romuun.. En kyl jaksa käsittää miks :D Mut siis turhaan panikoin :D
 
Hienoa Kaikan tyttö emoticon

Purri: Hyvä että teillä asiat selkis ton auto homman kanssa.

Meillä Aada on kipeenä taas. Aika räkänen ja limasta yskää. Odottelen koska oksentaa sen taas pois, kun viimeksikin tuli. Kaks yötä meni ihan täysin puihin, kun neiti huusi kipu/paniikki itkua. Siis minä nyt tietenkin siinä valvoin ja sitten piti 6 aikaa herätä.
Eilen taas oli miehen kaa riita ja sitten mä sain aikamoisen paniikki kohtauksen, kun 3 samaa merkkiä oli kuin esikoisen isästä. Eli valehtelu, kaljan osto ja koko aikanen koneella pelaaminen. Siis ei nyt olleet niin täysin samanlaiset mutta kuitenkin samaa katekoriaa, niin kyl mä sain slaagin emoticonemoticon
Saatiin kyllä asiat puhuttuu, mutta saa nähdä muuttuuko taaskaa mikää. Kotitöistä hän mukavas tarvis listan ja ohjeet! Siis en minä ala aikuista ihmistä neuvoo ja käskemään.
Tarpeeksi on noissa lapsissa jo tekemistä ja sitten pitää noita häitä alkaa enemmän suunnittelemaan yms.
Esikoinen on nyt viikon mummulassa/isällään, niin saan pienen hengähdys tauon.
Kämppäkin alkaa (kiitos MINUN) asunnolta.
 
Hello!

Tämä päätti nyt sitten hakea nettilukioon. Olen lukiota suunnitellut ammattikoulusta ja sieltä valmistumisesta saakka, mutta nyt päätin sitten toimia. Ensin piti odottaa ja aloittaa iltalukio hoitovapaan jälkeen, mutta rahallisesti ja ajallisesti se ei kävisi.. Nyt sitten tässä kolossa on hyvä aloittaa se. Olen lukenut kokemuksia ja toiset ovat suositelleet paljon etenkin niille ihmisille, jotka tykkäävät opiskella itsenäisesti ja yksin, kuten minä :D Saa nähdä mitä tästä tulee... Tavoitteet ja odotukset korkealla, tipahdan myös varmaan jossakin vaiheessa yhtä korkealta rymisten ja kolisten, ainakin matikan ja kemian ja fysiikan kanssa, mutta toivon, että asenne ja motivaatio auttaa selviämään näistä * kuiskaa hiljaisen toiveen jonnekin ylös, jos siellä jumalaa on * ;-))

Jännittää kyllä aika paljon, enkä ole siksi vielä uskaltanut puhua ääneen tästä kellekkään (eli hyvä, että on Vau.fi <3). En halua kuulla mitään kokemuksia lukion käymisestä, haasteellisuudesta tms, koska olen kuullut paljon, mutta olen myös kuullut hyvää. Tiedän, että se on haastavaa, mutta nyt just kun itelläni asenne kohillaan ja tästä on niiiiin hyvä lähtee, niin lähden äänettömän hiljaisesti liikkeelle omassa rauhassa ;DD Myöhemmin sitten voi mölytä, sitten kun kiroan miten pääsen kursseista läpi!

Siinä siis tätä. Ainiin ja mies, jonka tapasin baarissa löys mut Facebookista! Hitto! Nyt se haluaa mun kanssa kahville ja tavallaan lupasinkin.. Toivon vaan jatkuvasti, että se unohtaa sen.. Se mies nimittäin on tainnu olla aika monelle naiselle ongelma, enkä oman exäni jälkeen ota yhtään ainuttakaan minkäänlaiselta ongelmaiselta vaikuttavaa ihmistä elämääni :D



Poju: Niin herkkis nykyään. Toisessa jalassa kiinni reppana, en sais edes huoneesta lähteä! Yötissi ollaan taas otettu käyttöön, sillä varmaan mennään sitten ala-asteelle saakka ;---DD



Mammaliina: Voi ei :(( Toivottavasti saatte miehen kanssa asiat sujumaan! Pienelle Aadalle paranemisia <3 Ja kiva, että saat hengähdyksen yhdestä lapsosesta!



Purri: 0___0 Murrr. Ärsyttävää tollanen toisen syyttely! Ja itsekin uskaltaisin ostaa autoja vaan luotettavilta lähteiltä, tai no ehken edes niiltä vaan just sieltä autokaupasta ://



Mymmeli: Tsemppiä kämpän kanssa! Kumpa menis!!!!! :)



Kaika: SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS AAAAAAPUA! Hirmuinen kiituri siellä! :DD Meillä ei vielä edes istuta ilman tukea täydellisesti..



Jepsjeps joo! Tää alkaa nyt rauhottumaan, vaikka tekis miel juoda vielä kahvia ja valvoa.. Öitä <3

 
Mila: Ai lukion voi käydä netin kautta?! Vaikka en sinua henkilökohtaisesti tunnekaan, niin sen perusteella, minkä käsityksen oon sinusta saanu, niin oon sitä mieltä, että sinä jos kuka tuon homman saa toimimaan! Eli isosti tsemppiä vaan ja hieno homma! emoticon emoticon Niin ja jos oikeesti oot sitä mieltä, ettet halua olla tekemisissä sen miekkosen kanssa, niin sano suoraan. Minun mielestä ainakin parempi niin...

Mammaliina: Paranemisia sinne! Onko tuota Aadan sairastelua selvitetty sen enempää? Kun se kai voi olla allergiaperäistäkin, kai?! Ei millään pahalla, mutta minusta vaan on tullu tuon pojun allergioitten takia jo melkein hysteerinen kaikkien asioiden kanssa ja pistän kaiken allergioiden piikkiin...
Hienoa, että oot saanu muuton hoidettua omin voimin ja nautihan hääjärjestelyistä! Toivottavasti miehen kanssa saatte asiat rullaamaan!

Purri: Hyvä, että auto miehelle kelpasi. Nuo on aina vähän jänniä tilanteita...itekin olin melko paniikissa, kun yksityiseltä ostettiin käytetty auto viime syksynä, mutta onneksi saatiin asiantuntevaa apua perhepiiristä, niin ei ihan yksin tarvinnu olla ummikkona asialla! emoticon

Hiljaista täällä on edelleen...liekkö euroviisut ja mm-kiekko vieneet voiton?! emoticon
 
Nettilukio: Kuulin jo pari vuotta sitten tästä ja vähän kummastelin koko asiaa ja mietin, että kyllä olisi varmasti parempi käydä oikean lukion kautta.. Mutta nyt olenkin siinä tilanteessa, että just tähän väliin kävisi tämä mahdollisuus. Mulla kun ei ole parisuhdettakaan, on tylsää iltaisin ja päivisin, olen tiedonjanoinen ja suoraan sanottuna sivistyksessä on aika monen monen monta aukkoa ;--DD







Ainoa mikä on vähän miinusta on se, että ilmeisesti koeviikkoja ei pidetä ollenkaan tai ei niin usein kuin normisti, eli joutuu sitten tekemään enemmän töitä kirjoituksissa (jotka siis suoritetaan samalla tavalla kuin kaikki muutkin yo-kirjoitukset jossakin koululla valvonnan alla ja saa siis aivan samanlaisen yo-todistuksen kuin kaikki muutkin, jotka kirjoittavat ylioppilaiksi :))











Itsekuriahan homma vaatii.. Onneksi itsellä se on kasvanut tässä parin-kolmen vuoden aikana, joten uskaltaa aloittaa jotakin, mikä pitää suorittaa kunnolla loppuun :))







Ja jos ongelmia ilmenee jonkun aineen kanssa, niin voi mennä aikuislukion kurssille hakemaan apua.. Tosin, se saattaa sitten maksaa taas vähän enemmän, mutta meneehän sitä rahaa täällä kaikkeen muuhunkin ja vieläpä turhempaankin! Kerran täällä eletään ja nyt aion elää ja uskaltaa :D Nykyään olen sellainen jänishousu, että jään vielä polkemaan paikoilleni loppuelämäkseni, jos en toimi nyt kun siltiä tuntuu..















(Hirveästi tulisi tekstiä, mutta suodatan osan, koska kaikkia ei välttämättä kiinnosta tämä omanapaisuuteni :D)















Hyhyh, jollakin taitaa olla jotakin vahvempaa tavaraa vaipassaan :p















Mymmeli: Allergiat on niin kurjia :( Onneks ne voi helpottaa sitten vanhemmiten..















 
Meillä meni koko vkl ulkona ollessa kun oli periaatteessa kaks päiväset talkoot. Vielä pitäs omalta pihalta käydä viemässä pari lehtikasaa kompostiin ja miehillä on tuo aidan teko ivelä aika pahasti kesken. Sitä ei nyt näillä keleillä varmaan tehäkkään sitte... perskeles kun tuli hirmu himo saada kaikki heti nyt tehtyä, omaltakin pihalta ja se remppamörkö vaan kasvaa taas kun täällä neljän seinän sisällä joutuu nyt kököttämään vesisateiden aikaan! istuttelin mie eilen parit orvokit parvekelaatikoihin tuohon kuistille :) ja anoppi oli löytänyt aivan MAHTAVAN värisen orvokki amppelin :) <3

Mammaliina, miellä miehellä ilmaantu vähän saman olosia "oireita" tässä vähän aikaa sitte, plus vielä miehen omanapasuus jne. johdatti meidät jo kuilun partaalle ihan tosiaan. On se vaan jännä miten munki ukolla sen hetkiset kaverit vaikuttaa sen omaan käytökseen NIIN paljon. vaan nytpä oppii sen mitä oppii ja katellaan tässä kaikessa rauhassa!

mila, mahtavaa että oot löytäny itelle tommosen motivaation! :)
muakin vähän opiskelut kutkuttas, mutta ei kiinnosta yhtään lähtiä yli kolmeksi vuodeksi koulun penkille ja lähtötason peruspalkka ei sitten oo paria sataa isompi kuitenkaan... mutta s eittensä kehittäminen, sitä kun sais aikaseksi... noh, mie annan nyt ajatusten levätä tuonne ens keväälle ja jos sitten laitettas tämä asunto myyntiin ja uskaltautus opiskelemaanki ;)

mää niin ootan jo huomisia treffejä taas kuopiolaisten kanssa! pääsee vähän ihmisten ilmoille. oon kyllä jotenki vähän erakoitunu...vappunakin jätin menemättä viihteelle kun ei ollunna muka vaatteita, mikä ihana tekosyy! ja muutenkaan ei oo tullu kaupungilla käytyä ku siellä on koko keskusta ihan auki sen alatori hankkeen takia.

nyt lähen äkkiä laittelemaan vielä multia parille kasville kun poju otti nukahti viimein!
 
HeippaHei!

Pihahommia täälläkin tuli tehtyä viikonloppuna..ja tietty katottua jääkiekkoa!

Kaika: teillä on kyllä vauhdikas mimmi =)

Parisuhde: meillä taidetaan vaan nykyään olla kämppiksiä...tuntuu, että molemmilla on ihan erikäsitys perhe elämästä nykyään. Miehellä menee liian lujaa nykyään. Yrittänyt olen saada asioihin jotain tolkkua mutta henkisesti olen niin väsynyt tilanteeseen etten edes jaksa enää yrittää selvittää  tilannetta kun mies ei jotenki ole yhteistyöhaluinen kun hänen mielestään kaikki on ok. Jos tästä taas joskus saisi asiat selvitettyä tai sitten pitää alkaa suunnittelemaan elämää eri osoitteissa.

Mila: Hienoa jotta olet kiinnostunut opiskelusta, eiköhän se siitä lähdan sujumaan kun omasta halusta siihen ryhtyy. Tsemppiä =)

mutta palataan taas...
 
Testing testing...

En päässsy kotikoneelta eilen ollenkaan tänne.. nyt vanhempien koneella :D Pitää illalla kotona testailla taas :)
 
JEEEEE!! Toimii kotikoneki tänää :) Ah, mä olin jo ihan pulassa, et mitä jos tää ei toimikaa :D

Mila: Hurjasti tsemppiä!!! Varmasti saat homman toimimaan :) Yleensä ihmiset, jotka omasta halustaan lähtee opiskelemaan (oli se sitten mitä tahansa) myös jaksavat käydä sen läpi ja pärjäävät :) Hyi muuten ku tuli tosta sun kemma, matikka & fysiikka -jutusta mieleen, kui paljon itte inhosin just noita aineita lukiossa :D ja siis matikan ja kemman keskiarvot kuitenki jossai 8 tai yli 8 pinnassa :D En tykänny niistä yhtää, mut osasin niitä sillon :D
 
Purri: Niinpä, noihan just jännittää mua :D Mutta kyllä niistä selviää, kunhan vaan jaksaa keskittyä.. Ties vaikka tykästyis (mikä nyt on todella epätodennäköistä :DDD).



Missä PojanÄiti liihottelee?



Piia84: Voih, mikä sen kivempaa kun saa laittaa omaa pihaa :)



Kirsikka: Sullekkin samat, eli toivottavasti saatte selvitettyä asiat :(



Ps. Nyt mun vauvakuume on vaihtunut väliaikaisesti autokuumeeseen :DD Mulla ei vielä ole tällasta ollut, mutta haaveilen sellaisesta upeasta valkoisesta Mersusta, tai siis oikeastaan tällä hetkellä kaikki hienot valkoiset autot herättää sellaisen "Wow-fiiliksen".

Näin untakin siintä yhdestä autosta, tosin se oli painajainen, jossa ryttäsin sen auton pahasti ja taisin vielä ajaa jonkun päällekin sillä autolla :E

 
Takaisin
Top