SYYSKUUN YLEISIÄ SUHINOITA

Pitänee käydä kommentoimassa jo kuolleisiin keskusteluihin uusia häntiä. Äkkiä tuo 30 kommenttia on kuitenkin kasassa.
 
Täytyy varmaan itelläkin liittyä sinne salaiselle puolelle, kun ei täällä viitsi yksinään kirjotella. :grin ei tule tänne kirjoiteltua kun ei ihan kaikkea viitsi tänne kirjoittaakkaan.
 
Joo jotenkin tää on vaan vähän jäänyt paitsioon tää yleinen puoli, kun kerta salaisella puolella voi sitten vähän huolettomammin jutella. Ja ei sit viitsi tulla tänne julkiselle puolelle puolet samoja juttuja enää löpisemään...
 
Ei niitä vielä ollutkaan sitä kolmeakymmentä. Joo varsin ymmärrettävää Martuti!
 
Tuolla aiemmin oli juttua siitä nyrkin ja sormien imeskelystä. Meillä aina ajoittain poika sitä puuhaa. Hyvin harvoin kuitenkin, niin ei ole tarvinnu asiasta vielä huolestua. Meillä ei tuttia suostunut syömään alkuunkaan. Miten teillä muilla?
 
Niin vielä sitä piti kysymäni, että kuinka saa tägättyä toisen nimen näihin kommentteihin? Vai saako ylipäätään vai onko nuo nimet muuten vaan tummennettuja noissa teksteissä?
 
Meillä neiti syö aina välillä tuttia, joskus oikein innokkaastikin lussuttaa. Toisinaan nykyään vaan jäystää sitä. Ja joskus ei huoli ollenkaan...

Ei tääl taida saada nimiä tägättyä, mä ainakin vaan siis itse sit tummennan sen nimen niin erottuu muusta tekstistä paremmin. Niin kai muutkin tekee. Sinisenä nimen saa jos vaan copy+paste.
 
Meillä menee heti nyrkit suuhun kun on nälkäinen, mutta onneksi suostuu myös tuttia syömään.
 
Joo noilla fonteilla miekin pelaan, jos haluun jonkun tummempana.. sit tuosta "lainaus" kohdasta saa koko tekstin lainattua ja sillonhan kirjoittaja näkee, et oma teksti on ns tägätty :)
 
Mulla olis ne vaadittavat viestit salaiselle puolelle kasassa hyvästikin jo, mutta mä en viiti liittyä kun en välttämättä ole sitten kuitenkaan niiin ahkera kirjottaja... enemmänkin ahkera lukija, joten harmittaa ihan hirveesti tän palstan hiljeneminen :sad001
 
Samoin harmittaa että täällä hiljenee... En ole myöskään hirveän aktiivinen kirjoittaja, mutta tuntuu että välillä saa tosi hyvää tietoa/vertaistukea omaan vauva-arkeen. Vielä puuttuu vähän viestejä...
 
Tulkaa ihmeessä salaiselle. Ei siellä pysyminen vaadi kuin kymmenen viestiä kuukaudessa, mikä on tosi vähän. Ja ehkä siellä innostuu enemmän kirjoitteleen, kun tietää, ettei ihan kuka vaan pääse niitä lukeen + pääsee sieltä pois (tai siis voi pyytää oikeuden poisto) jos ei tykkää olla :)
 
Itsellä on myös aikoja kun tulee luettua mutta jostain syystä en aina kirjoita. Osa syy että juttua tulee välillä niin paljon etten jaksa palata vanhaan asiaan tai sitten sählään puhelimella ja hukkaan juuri kirjoitetun viestin...
 
No se 10 viestiä kk on välillä tosi paljon kun ei ole mitään mistä kirjoittaa... ja väkisin ei kyllä jaksa vääntää :) Tai sitten on vaan niin kiireistä ettei yksinkertaisesti ole aikaa.
 
Mulla olis ne vaadittavat viestit salaiselle puolelle kasassa hyvästikin jo, mutta mä en viiti liittyä kun en välttämättä ole sitten kuitenkaan niiin ahkera kirjottaja... enemmänkin ahkera lukija, joten harmittaa ihan hirveesti tän palstan hiljeneminen :sad001


Sama homma täällä, enemmän tulee lueskeltua kuin kirjoiteltua, niin tiedäsitten kuinka aktiivinen salaisenakaan olisin.. Mutta ehkä sei ota jos ei annakaan,. Kai sitä vois kattoa jos sais viestit kasaan..
 
Tosiaan niinkun åke kirjoitti, juttua on maan ja taivaan väliltä ja koomista (olenko oikeasti vinksahtanut) mut välillä tuntuu niinkun juttua heitettäis ringissä istuen. no joo.. tarkotan siis, et mukava siellä on höpötellä vauva -juttuja ja muutakin :)
 
Häviän tässä juuri henkistä taistoa keksipaketille.

Eihän sitä pitäis, muttaku väsyttää valvotun yön jäljiltä, ja viikonloppuvieraitakin tulee, niin pitäs jaksaa valmistella ja järjestellä kaikkea, siivotakin pitäis, mutta keksihöysteinen teehetki houkuttaa vaan eniten..

Mitäs muiden viikonlopunalkuun kuuluu? :)
 
Takaisin
Top