SYYSKUUN YLEISIÄ SUHINOITA

Toivottavasti käy, ei oo tietty kivaa jos tää yleinen puoli ihan vallan hiljenee, kun ei meitä nyt niiiiin montaa tuol salaisel puolel oo.
Mut huomaa et on muutamia jotka oli aiemmin aktiivisempia mut ei oo silti salaiselle puolelle tullut, eikä nyt sit enää tännekään kirjoittele.
Toki vauva-arki vie sen verti aikaa ja mehuja ettei välttämättä jaksa / muista / ehdi tänne kauheasti kirjoitellakaan...
 
Alottihan joku muu tän syyskuun keskustelun! :) ajattelin jo että aloitan itse mutta hyvä,että joku muu oli nopeampi.jäin nimittäin miettimään tota otsikkoa:syyskuun ??? mitä? :) pedanttina ihmisenä ihan mikä vaan ei käynyt niin jäi perustaminen.
Ihanaa kun on syksy tulossa!meillä kaikki juhlat keskittyy syys-ja lokakuulle (synttärit,vuosipäivä,kihlapäivä) eli yhtä juhlaa nyt pari kuukautta! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Täällä menee tämä viikonloppu ristiäisiä järkkäillessä ja sunnuntaina neiti saa sitten nimen. Hommaa on ihan tarpeeksi mutta onneksi mummot on apuna. :)
 
Terveisiä yösyötöltä =). Unisin silmin lukaisin että 'syyskuun suihinotto', ja tuumin että jopas on teemakuukausi...
 
Mie tässä huomasin olevani "kiireinen" myöskin, siis huomasin et miulla on tuon "vänkätivänkäti" (♡) uhmaikäisen lisäks vauva joka oikeesti rupeaa kaipaamaan seurustelua ja viihykettä :) sit tää syksy on jotenkin niin veikeä, et tuntuu yks kaks et kotonakin on kamalasti touhua!
Sit taas tuntuu, et joka paikassa pitäis eestyä käymään..huoh. no,asia kerrallaan...

Luin muutes ihekin tän ketjun luotuani suihinotosta.. noh, tää on kato tällainen tsemppaus parisuhteelle samalla..hehheh!!
 
Mulla on käynyt niin, että meen suoraan salaiselle puolelle, kun selaimen muistissa on se osoite :oops: eli vallan olen unohtanut julkisen puolen...
 
Suihinotoista puheenollen - poika on löytänyt nyrkkinsä ja siinä riemussa toistuvasti tunkee etu- ja keskisormea niin syvälle kurkkuun että alkaa yökkimään. Vitsin hölmö.
 
Himskatti.. Nyt luen kokoajan otsikon "Syyskuun yleisiä suihinotosta" tms. kun asiasta tässä ketjussa ollu puhetta :)
 
Huoaaaaah. Aamukolmelta loppuivat yöunet, minkä jälkeen on ollu niin kiva syödä ja seurustella, ja välillä torkahtaa vartiksi. Mutta pakkohan sen unen on jossain vaiheessa tulla...
 
Meillä kävi kerran niin että vauva virkistyi keskellä yötä syönnin jälkeen että jäi hereille. Minä tiukasti pidin silmiä kiinni ja hengitin rauhallisesti kun toinen tuhisi ja yritti hakea huomiota (nukutaan samassa sängyssä). Vauva päästeli todella hassuja ääniä, sellaista sihinää ja pöhinää. Oli minulla naurussa pidättelemistä, nukahti tunnin sihistelyn jälkeen :grin
 
Nukahdusta omaan sänkyyn ja viereen yritettiin, ja ite pysyttelin hiljaa ja rauhallisena, mutta ukkelilla tuntui asiaa riittävän. Eli siis lapsi seurusteli, minä en :P
Mutta nyt uni maistuu taas, ah. Sitten pitäis vaan ite nukahtaa..
 
nupu, täällä kans kiukulla tungetaan nyrkkiä ja sormia suuhun, ja jos siihen yrittää tutin vaihtaa tilalle niin saattaa tulla kiukku. Tai sit jos ne kädet yhtäkkiä häviää jonnekin.... on noi vauvat höpsöjä :)
 
Minä olen raskausajasta lähtien täällä seurannut muiden keskustelua ja mukava onkin ollut lueskella muiden raskaudesta ja vauvojen kuulumisista. En ole itse innostunut tänne julkisesti juuri kirjoittelemaan, mutta nyt mietin, että jos kuitenkin sen 30 viestiä koittaisi saada kasaan ja liittyisin sinne salaiselle puolelle.
 
Takaisin
Top