Syyskuun Sutinat

Voi toista. :sad010Mut nyt ei koira kärsi enää, vaikka toki se on itselle kamala paikka. :sad001

Sain tänään tietää, että meidän yks tuttu on saanut jostain hevosen, kun se on ollut ratsutuksessa ja nyt heittää vaan ihmiset heti pois selästä ja omistajalla oli mennyt hermot. Tuttu oli sitä mieltä, että e.lääkäri saa katsoa ja lopettaa. Siis wtf?! Ajattelin sille soitella, että tuo meille, jos ei muuta keksi. Herranen aika sentään, ei kukaan ihmistäkään lopeta, jos sillä on selkä vaan jumissa! Voi luoja, mistä näitä ihmisiä oikein tulee?! :eek: :smiley-angry003
 
Voi ei Kiips! paljon voimia teille tulevaan. Eläimen kuolema on aina ihan hirveetä, tiedän kokemuksesta eikä siitä tunnu pääsevän yli edes ajan kanssa. Kai se kuolema aina vähän semmonen pirulainen on. Pitäis keksiä joku selviytymiskeino millä pystyis ajattelemaan muita asioita tai jotain. :/
 
Tänää tuli käytyä lelukutsuilla ja pari joululahjaa hankittua sitä kautta :) Oli kyl ihania ja kekseliäitä leluja.
 
Mun niin tekis mieli pitää lelukutsut, mut ei enää tälle vuodelle, ku oon pitämäs syyskuun lopus partylite-kutsut ja maaraskuun alussa tupperit ja lopussa magneettikorukutsut.
 
Lelukutsuilla en olekaan ollut, kuulostaa kivalta :) Me&i:n kutsuilla olin juuri ja lasten vaatteet unohtui kokonaan kun shoppailun itselleni kaikkea kivaa :rolleyes:
 
Mua harmittaa, kun itellä ei oo lähipiirissä ketään joka järjestäis mitään kutsuja. Lelukutsuille sentään onnistuin pääsemään vauvakerhossa, mut muilla kutsuilla en juuri oo päässyt käymään.
 
Hillevi sitte kannattaa pitää ite kutsut :wink Aina niistä jotain hyötyy, ku ite pitää.
 
Netistä löytyy helposti yhteystietoja eri konsulteille, ja siitä kuka on sua itseä lähinnä :)
 
Mä pidin viimeks MaryKayn meikkikutsut :p Sain emännänetuna 30e rahaa ja peitevoiteen ihan ilman! kannattaa jos vaan jaksaa pikkusen leipoo ja emännöidä :wink
 
Ja jos ei jaksa leipoa, niin ainahan saa kaupasta :)
 
Lelukutsut kuullostaa tosi kivalta. En muista milloin viimeksi olen käynyt jollain kutsuilla. Kerran sain sellasen tosi ihanan salaatti lingon ilmatteeksi kun kävin tupperin tätille peruuttaan peräkärryn oven eteen kun se ei itse osannut :grin
 
Me saatiin tänään tytön 1-vee kuvien koevedokset ja olen niihin tosi tyytyväinen :) Tytöllä oli kuvauksissa hyvin hauskaa ja se myös näkyy kuvista! Ainoastaan saippuakupla kuvat meni vähän plörinäksi kun yksi poksahti heti alussa tytön naamaan. Mua oikein nauratti katsella niitä kuvia kun sen poksahduksen jälkeisissä kuvissa tytöllä oli silmät viiruina ja muikea ilme naamalla, kun hän ilmeisesti jännitti että niin käy myös toistamiseen o_O

Valkattiin sieltä kuva sukulaisille ja meinataan törsätä kolmeen Canvas-tauluun. Kaksi pientä pikkuneidistä ja yksi vähän isompi jossa on molemmat siskokset. Ja taas on tämä mamma onnensa kukkuloilla kun on tippa linssissä katsellut illan kuvia omista rakkaista pikkuisistaan :Heartpink
 
Kiitos teille. Ikävä on pikku-Aata, mutta onneksi ei kukaan voi muistoja pois viedä :Heartred
 
Iih, mä koitan vihdoin lopettaa imettämistä. Ollaanhan sitä jo vuosi ja 12 päivää harrastettu yötä päivää taukoamatta :s Hyivin näyttää ensimmäinen tisuton päivä menneen, toivottavasti menee yökin! :)
 
Takaisin
Top