Syyskuun Sutinat

Bettie

Tietävä tietäjä
Tammikuunmammat 2016
Joulukuun mammat 2017
Toukoäidit 2020
Huhtikuiset 2023
Syyskuu on täällä jo ja elokuussa vielä höpistään :) Siirrytääs siis tähän ketjuun lörpöttelemään :wink

Mulle on iskeny armoton väsymys, ja vielä pitäs tulla tänää naapurin tyttö meille tunniks. Tosin taidetaan mennä ulos, ku on suht kiva ilma, ja jos siel sit itekii piristyis.
 
Mulla kutittaa kurkkua ja nokka vähän tuhisee. Jokainen lenssun sairastanut tietää, mitä tää kenties tarkoittaa?! Voi höh!!
 
Meillä on juuri parin viikon flunssat ohi, onneksi kukaan ei ollut kuumeessa. Tästä tämä pöpökausi taas lähtee liikkeelle....voi kumpa olisi vähän terveempi talvi kuin viimevuotinen oli :oops:
 
Saas nähdä vältynkö taudeilta taas kun oon raskaana. Viime raskaudessa en sairastanu kertaakaan vaikka oma mieskin oli pariin otteeseen vuodepotilaana ja yleensä mulle tulee joka ikinen tauti. Ihana syksy! Tilasin travellen sivuilta juuri remu merkkistä välikausi-ja toppahaaria pojalle. Saas nähdä onko mimmosia...
 
Tyynellä on näköjää jo aamusta asti känkkäränkkä-päivä :sad001 Ja yheltätoista pitäs olla rokotteet ottamassa, ni saapa nähä kuin kiukutaa koko loppupäiväki.
 
Syyskuu.... WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! Kylmyys laskeutuu päälle.... :smiley-angry017
 
Minuu ei hirveesti naurata... kohta taas iho kuivuu, huulet halkeilee, kirvelee ja sattuu ja on KYLMÄ! Masentaa... miks en voi olla rikas.. lähtisin täs vaihees etelän lämpöön ja tulisin maaliskuussa vasta takaisin..
 
Kyl talvessa on ne omat mukavat puolensa, mut mä kyl yleensä vaan kärsin.. just toi iho alkaa paheneen ja pienikin pakkanen kirveltää, kuivattaa ja sit tekee kipeää. Leudot talvet menee iha ok mut ne on muuten sit iha perseestä, ku ei oo kunnolla lunta. :P Eeee oo heleppoo.
 
Mä oon täällä kuumeessa. Pöh. :smiley-angry017 Onneks ei Santulla ole vielä edes nuhaa tai mitään. Toivottavasti säästyis tältä taudilta nyt. Tänään Santtu siis 1v. ja kyllä harmittaa olla kipeenä! Josko kummiski parantuis lauantaihin mennessä ja vois pitää ne juhlat… :think005
 
Käytii ne rokotteet hakemassa ja voi sitä porun määrää...Onneks ei kauaa kestäny, nyt sit jännätää et tuleeko sivuoireita.
 
Ei oo ehtiny tänne kirjottelemaan taas aikoihin.... eikä viime päivinä oo muutenkaan kiinnostanu koneella istuu.. menetimme perjantaina nuoren koiramme :sad010
 
Voi surku Kiips :sad001 Voimia teille paljon :Heartred
 
Voi Kiips... Otan osaa. ♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Otan osaa kiips. Me jouduttiin jokunen kuukausi sitten lopettamaan vanha koira ja kyllä vieläkin sydämestä riipaisee kun sitä ajattelee :oops: Lisäksi meidän 3-vuotias esikoistyttö kyselee edelleenkin koiran perään, on koirasta huolissaan ja välillä itkeskeleekin koiran perään. Valmiiksi jo mietityttää että kuinka kauan toinen koira jaksaa, hänelläkin on ikää jo kohta 12 vuotta.
 
Kiitos kaikille :Heartred

Tinka: Epilepsia, eikä lääkkeet tehonnu, silti tuli kohtauksia. Nyt on pikku-Aalla hyvä olla.. Aivan liian aikaisin lähti.. Aa oli 3vuotias.. miljoonat tassun jäljet jätti sydämiimme. Toinen koiramme on nyt ollut hieman vaisu. Poikakin hiukan kiukkunen, ymmärtäähän jo et Aa on poissa, kun joka päivä leikki Aan kanssa. Olivat sellanen parivaljakko :Heartred

:sad001
 
Takaisin
Top