Syyskuun surinat

Onnellinen: Onneksi sulle ei käynyt mitään pahempaa kolarissa. Tuollaiset säikäyttää aina toden teolla.
 
Heippa! Taas viime tipassa kirjottelemaan tän kuun juttuihin :).
Mulla piti olla neuvola eilen, mutta se peruuntu terkan poissaolon takia. Mulla siis th:n käynnit kuukauden välein. Nyt tulee 6 viikon väli. Mut ei se mitään, kun sairaalassa tsekkasivat verenpaineen ja pissan torstaina. Neuvolalääkärillä oon käyny kerran. Yksityisellä ultrassa 3 kertaa ja siihen päälle nt- ja rakenneultrat. Torstaina oli ru Taysissa ja sen teki lääkäri. Seuraava ultra 4 viikon päästä. Oon kyllä tosi ilonen, että seuraavat, vaikka ite en kyllä yhtään huolissani oo sydänvikani takia ollu. Ens viikolla sydänfilmiin ja seuraavalla kardiologille.

Äitiyspakkaus otetaan. Kirppiksiä en oo yleensä kierrelly, mutta nyt varmaan kiertelen. Tori.fi:stä jos löytäis edullisesti tavaroita... Uutena oon hommannu lämpöpussin, doomoo säkkituoli-sitterin "lisukkeineen" ja Koala riippukeinun ensisängyks (ale), kun tänne ei pinnis mahdu. Pinnis meillä on kavereitten varastossa odottamassa ja se oli ilmanen :). Mun äiti on luvannut kustantaa yhdistelmät, joten ne varmaan ostetaan uutena. Rintareppu saadaan serkun perheeltä edullisesti. Vaatteita on vasta kaks bodya, mutta niitä kerkee kyllä haalimaan vielä vaikka kuinka ja paljon :D. Noi turvakaukalot on kyllä hinnoissaan! Täytyy tehä tosi tarkkaa tutkimusta, että mistä sais edullisimman ja hyvän.

Itelle oon löytäny tosi vähän mammavaatteita :/. Kahet legginssit (mitä en normaalisti ees käytä!) ja yks tunika on + 2 masutuubia. Eilen laitoin tilaukseen housut, jotka oli mun mittapuulla kalliit ja äitiys/imetyspaidan. Onneks saan äitiltä Aa-linjasen villakangastakin talveks. Se menee varmaan loppuun asti, toivottavasti! Ulkoilutakin kanssa voikin tulla sit enemmän ongelmia... Toivon, että toppahousut menee belly beltin kanssa mahdollisimman pitkälle.

Onnellinen onneks ei käynyt pahemmin!

Ihanaa odotusta ja kirpakkaa syksyä kaikille!
 
Viimeinen päivä syyskuuta. Tämä kuukausi on mennyt uskomattoman nopeasti! Mulle on tullut takaisin hieman etova olo. Oksentamiseen saakka ei mene, mutta ällöttää vähän väliä. Pakko syödä vähän väliä, mutta siltikään olo ei tunnu paranevan. Onko kellekään muulle tullut uudestaan pahoinvointia vai eleleekö kaikki ihanaa ja seesteistä raskauden toista kolmannesta? :)
 
Onneli, mulla on ollut samanlaista, välillä hieman etovaa oloa, muttei kuitenkaan enää koko päivää. Toisina päivinä välillä ja toisina ei. En ainakaan ole huomannut mitään kaavaa tuossa milloin tulee.
Mutta koska ei kuitenkaan enää ole niin voimakasta että rajoittaisi elämää, niin yleisesti ottaen on aika seesteistä aikaa. :smile
 
Takaisin
Top