Syyskuun supinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mami'
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mira83: Miten nopeasti sinulle tuli se terveysselvitys täytettäväksi? Me käytiin viikko sitten OP:ssa ja verkkopankkiin pitäisi tulla se selvitys. Täytyy varmaan ensi viikolla olla sinne yhteydessä jos ei ala kuulumaan...
Parissa tunnissa, vai olikohan ihan heti?? Samana päivänä täytin. Soita ihmeessä ma jos ei kuulu. Se oli siellä op sivuilla, pankkitunnuksilla ( ei tarvi olla op) kirjaudutaan

Parissa tunnissa, vai olikohan ihan heti?? Samana päivänä täytin. Soita ihmeessä ma jos ei kuulu. Se oli siellä op sivuilla, pankkitunnuksilla ( ei tarvi olla op) kirjaudutaan

Sehän tässä on hassua, kun ollaan OP:n asiakkaita ja on niiden tunnukset. :D

Sehän tässä on hassua, kun ollaan OP:n asiakkaita ja on niiden tunnukset. :D
Itsekin aika vasta täytin nettipankissa. Muistaakseni asiakasviesteihin tuli ilmoitus että terveysselvitys odottaa täyttämistä ja se selvitys on siellä vakuutus-välilehdellä. Meillä harmi vain tuli hylsy siitä. En tiedä vielä syytä. :/ olisin niin halunnut vauvoille voimaan ennen syntymää. Ehkä kaksosraskaus+ yhteinen istukka on sitten semmoinen asia, josta helposti hylätään. En keksi muuta syytä asiaan. Täytyy vielä koettaa jos jostain muualta saisi sen..

Alkoi kyllä jo valmiiksi ärsyttää, jos meillekin tulee hylätty päätös painon takia :( En kuitenkaan oo kokooni nähden liian laiha, vaikka painoindeksi niin väittää...

Meille ei tullu mitää viestiä et onko hyväksytty. Siitä et tuli lasku jossa summan kohdalla teksti aiheeton ja voimassa olo 2.9.16-1.9.17 ajalle ja voimassa olevat vakuutukset kohdassa näkyy se vakuutus.

Kaksosraskaus ei oo sinällään este mut se yhteinen istukka on suuririskisin kaksosraskaus. Sit siinä oli me muut kysymykset (mm. diabetes, aiemmin sairastettu raskausmyrkytys ( lisää riskiä sairastua myöhemmissä raskauksista raskausmyrkytyksen ja on suuri riski et joutuu oleen sairaalassa hyvän aikaa). Ja vissiin jotkut lääkkeet voi olla este. Mitähän muuta ne kyseli?

Hmm...miten mahtaa olla, ku hakee netin kautta Op:lta vakuutusta? Mun mielestä siellä sai heti sen terveysselvityksenki samaan syssyyn täyttää, kun tein sen tarjouspyynnön sinne. En nyt kyllä oo ihan varma...täytynee huomenna taas keskittyä siihen ja hakea nyt ku ultrassa käyty! :)

Mäkin muistelisin, että kun netissä oon tehny aiemmista ton op:n vakuutushakemuksen, niin olisin samantien siinä samalla sen terveysselvityksen täyttänyt. Viime kerralla ainakin varmasti meni niin.

Netissä ei pysty tekemään tuota hakemusta, jos haluaa sen ekan vuoden ilmaiseksi. Täytyy joko käydä konttorissa tai soittaa siihen palvelunumeroon.

Ai ei :eek: Yh, mä niin inhoan soitella tuntemattomille...

Äh..mä olen niin höpsö, että mielummin maksan helppoudesta, ku alan ottaa enempi stressiä jostain. :grin Mä inhoan myös tuntemattomien kans puhelimes puhumista ja kaikenmaailman lippulappusten täyttelyä ja lähettelyä! :meh:

Mäkin olin ennen ihan kauhuissani kun piti puhuu tuntemattomille puhelimessa mut työssä oon vuosien varrella oppinu. Ainoo miinus on se et kuulo ei oo korvatulehduskierteen jälkeen paras mahdollinen et välillä kuulee vähän huonosti.

Mut oplle kun soittaa ei tarvii kun sanoo et haluu vakuutuksen syntymättömälle la sillon ja sillon ja oma sotu :D se on nopeesti ohi ellei oo tälläne hölpö mikä kyselee ummet ja lammet aina xD

No mut sehän se onkin, kun mä oon kans hölösuu ha selitän ummet ja lammet ja lopulta päädyn nolaamaan itseni :oops:

Eikö se sitte kysy niitä ns. "lisäosia" siihen vakuutukseen? Netissä saa valita haluaako mukaan esim. hammashuollon, psykiatrisen hoidon, yms muita juttuja.

Mä kans selitän aina ummet ja lammet ja vähä asian vierestä ja nolaan itteni. Mä olen muutenki sellanen, että puhun ensin ja ajattelen vasta sitte! :oops:

Eikö se sitte kysy niitä ns. "lisäosia" siihen vakuutukseen? Netissä saa valita haluaako mukaan esim. hammashuollon, psykiatrisen hoidon, yms muita juttuja.

Mä kans selitän aina ummet ja lammet ja vähä asian vierestä ja nolaan itteni. Mä olen muutenki sellanen, että puhun ensin ja ajattelen vasta sitte! :oops:
Ei mulla ainakaan (muistaakseni)kysyny et otanko lisäosia kaikki mahollinen ja mahoton tuntu kuuluvan siihen jo valmiiks :D noi sun luettelemat esim kyl kaikki kuuluu siihen meillä ainakin

Joo, se eka ilmainen vuosi on vakiopaketti ja sen jälkeen voi päättää, että mitä haluaa pitää.

Jee mekin saatiin Pohjolan vakuutus :) ainakin oli mun omaan vakuutuskirjaan jo merkitty, vasta eilen tein sen terveysselvityksen. Muutenkin kaikkee hulinaa jo näin alkuviikosta kun äitiysloma-asiat laitettu eteenpäin, on jo melko virallista että meille on tulossa uusi perheenjäsen jos vaan kaikki menee hyvin <3

Mä olin puhelimitse yhteydessä kanssa Pohjolaan siitä vakuutuksesta, ja sillon jäätiin puheille, että lähettävät tarjouksen, minä teen terveysselvityksen ja soittavat viikon päästä uudestaan, niin tarkistetaan asiat läpi ennen kuin varmistetaan se hakemus.. Ei ihan mennyt niin.. Ekat kaks kohtaa toteutui joo, mutta soittoa ei koskaan kuulunut ja eilen tuli postissa, vahvistus että vakuutus on jo voimassa... Ei sen ihan näin pitänyt mennä :D

Takaisin