Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Hyvä tietää! :) Kiitos. Mä aion siinä tapaukses osallistua valmennukseen. Varsinki imetyksestä haluan tietää kaiken mahdollisen! :)Nilla, kyl ne neuvolas antaa sellasen lapun jossain vaihees mis on aikoja et mihin voi mennä. Meillä ainakin viime vuonna oikein tuputti et menkää menkää.. käytiin vaan siin yhes mis kerrottii mm. puudutuksist ja millon pitää lähtee sairaalaan jne.
Ok. Hyvä tietää! :) Kiitos. Mä aion siinä tapaukses osallistua valmennukseen. Varsinki imetyksestä haluan tietää kaiken mahdollisen! :)

Miten tuollaseen perhevalmennukseen pääsee? Neuvolan kautta? Tällä tuppukylällä ei taida sellasia ollakaa, ku ei oo mainittu koko asiasta mitää...Kyllä mä tiesin, että erilaisia valmennuksia on olemassa, mut luulin että vaan yksityisellä jotaki, mistä saa maksaa ittesä kipeeks.
Vaihtoehtona mennä julkisilla (esim supistusten kera, nöynöy!) tai taksilla (ottaako taksit kyytiin jos esim lapsivesi mennyt ja hanuri vuotaa?).