syyskuun supinat!

laurushka

Näppärä viestien naputtelija
Tänään alkoi sitten virallisesti syksy ja lasketut ajat lähenee "uhkaavasti"!

itse ainakin joka päivä mietin, että voi eii, vielä niin pitkä aika vauvan syntymään vaikka voinkin odottaa varmaan tulokasta vähän etuajassa todennäköisesti
 
Voi onnea pojasta :Heartred vaikka tulikin aikaisin niin ei silti itse malttaisi odottaa millään! :)
onneksi voit myös itse hyvin ja pidän peukkuja että pääset pian kotiin ja toivut nopeasti sektiosta! :)
 
Onnea Vauva3, ei sitten malttanut pikkuinen pysyä enää masussa! Nyt tsemppiä sille pienelle miehelle elämän alkutaipaleeseen ja vanhemmille ja sisaruksille onnenhaleja! Toivottavasti sekä sinä, että vauva toivutte nopeasti! :)
 
Hienoa että on vakaa tila, ihan uskomatonta että hän on jo syntynyt! :) Mä odottelen kanssa jo niin innolla, huomenna käynnistyy kolmaskymmenes raskausviikko eli 29+0:Heartred pikkuhiljaa kohti synnytystä siis! Poika kun oli perjantain arviossa 1500g jo ja 28+5. Vauva3 millaisia painoarvioita oli sulla ennen syntymää kun ultrattiin kuitenkin aika usein ja muistelin että olit käynyt vielä sokerirasituksessakin koon takia? :)
 
suunnilleen, kanavaa taisi olla ihan vähän paremmin ehkä mutta lääkäri sanoi sen verran että se voi olla nyt vauvan asennostakin kiinni kuulemma. testaili kovasti kaikkea ja epäili ilmeisesti että alkaa sisäsuulta aukeamaan. Oli vähän tympeä lääkäri joka ei kysyttäessäkään selittänyt asioita tällä kertaa, ensi viikolla soitan jokatapauksessa tuloksia kätilöltä joka oli mukava ja selitti että yleensä sisätutkimuksessa tutkivat tuollaisessa tilanteessa mm. sellaisella liuskatestillä jonka tekivät että alkaako synnytys käynnistyä vähitellen. Muutamat laboratorio testit piti myös käydä toimittamassa :) Lepoa kuulemma kovasti että saadaan kaveri pidettyä vielä vatsassa, mutta ei ole vielä mitenkään niin huono tilanne kunhan vaan ottaa rauhassa :)

Eli teilläkin mentiin sitten yläkäyrää jos laskee että parisataa grammaa ottaa viikossa yleensä painoa lapsi ja mulla 28+5 oli sen 1500g suunnilleen :)
 
Pitkästä aikaa koneella :) Olen vain puhelimella lueskellut kuulumisia. Voimia tosiaan koko teidän perheelle Vauva3 ja onnittelut pojasta! Toivottavasti hän vahvistuu pian.

Itselläni on vielä pitkät kuusi viikkoa töitä jäljellä. Mitenkähän ne jaksaisi ja mistä saisi motivaatiota vielä näihin viikkoihin? :D En oikeastaan kotiinkaan edes haluaisi jäädä, mutta ei oikein työtkään innosta. Ehkäpä se tästä, kun pääsee taas rutiiniin. Mulla oli viimeinen kesälomaviikko viime viikolla. Tunnollisena työntekijänä tietysti oli sairaana melkein koko viikon :sad001

Päivittelin tuota marraskuisten listaa ja siellä on melkein 80 nimeä. Ja moniko tänne on kirjoittanut viimeisen kuukauden sisällä? Ehkä reilut 10? Tuolla toisella palstalla harkitaan "nimenhuutoa" listan siivoamiseksi. Ei välttämättä olisi huono idea täälläkään.
 
sista81, miten sulla on vielä kuusi viikkoa töitä!? Huh, mulla on tämä viikko ja se riittää. :D Onnellisena jään lomailemaan. :) Nyt tuntuu oikeastaan siltä, että miten kerkeän tehdä ennen vauvan synytmään kaiken mitä olen suunnitellu. Uskon kyllä, että muutamassa viikossa teen kaiken suunnitellun ja sitten manaan ku aika käy pitkäksi, etenki jos menee yliaikaiseksi :D Tosin olen varma, että vauva syntyy etuajassa (tai viim. la:na) ja olen jo asenoitunut siihen. Kiva ylläri, jos meneenkin yli..
 
Heippa ! :)

Täällä Rv 30+1 menossa ja kovat pistävät alaselkä kivut vaivaavat säteilee oikein jalkaan asti. Nukkumisestakaan ei oikein meinaa tulla mitään kun kokoajan särkee.. Ei auta vaikka kuinka vaihtelis asentoa :/ Onko kenelläkään muulla ollut samanlaisia oireita ?

La 17.11. :) Ensimmäistä lasta odotan.
 
Mulla alkaa virallisesti äitiysloma 25.10. eli seitsemän viikon päästä, mutta pidän viimeisen viikon vuosilomaa. En pidä äitiyslomaa yhtään varhennettuna, ja laskettu aika on marraskuun viimeinen.. Siitä nuo työviikot tulevat. Onneksi töitä on vain 4 päivää viikossa, kun olen osittaisella hoitovapaalla. Nyt siis tosiaan vasta 28+2 :)
 
Paljon onnea Vauva3:lle pikkumiehen syntymästä! Toivotaan, että vaikeudet olisivat nyt takanapäin:) Olette ainakin huippuhoidossa.

Itse en olekaan tänne liiemmin kirjoitellut kuin raskauden alussa, nyt olen jo vkolla 30. Raskaus on nimittäin ollut voinnin puolesta vaikea, sain kaverikseni harvinaistakin harvinaisemman kestopahoinvoinnin, joka veti kyllä toimintakyvyn ihan nollaan. Perhe-elämästä tuli yhtäkkiä todella vaikeaa ja mieliala vajosi pohjalukemiin, kun yökkäily vaan jatkui jatkumistaan. Mies ja suku hätiin hoitamaan kaikkea, töistä pitkä sairasloma. Olen ollut aika eristäytynyt ja ihan epäuskossa siitä minkälaista tämä odotus voikaan olla. Verikokeet jne eivät selittävää juttua paljastaneet, joten tämä voi näköjään joidenkin kohdalla yksinkertaisesi mennä näin. Nyt ihan muutaman viikon ajan on ollut hieman helpompaa, toivon todella että suunta jatkuisi hyvänä.
No mutta, valitus sikseen. Vauva silti kasvaa ja voi hyvin, mikä tuntuu välillä ihan uskomattomalta! Taitaa olla aika sinnikäs tapaus tulossa :) Päivä ja viikko kerrallaan, maaliviiva jo häämöttää :)
 
Jeffe kuulostaa tosi ikävältä! :sad001 Mulla oli voimakasta pahoinvointia 20+ viikoille, olisko ollut just sen 3-4 viikkoa ilman nyt, niin sitten kohdunkaulan tilanne vetää lepoon :D Varmaan jos on muita lapsia ja hoidettavaa niin kauheampi tilanne, meillä kun ei ole entuudestaan lapsia eikä edes lemmikkejä hoidettavana. tsemppiä ja toivottavasti loppu menee paremmin! :)
 
Takaisin
Top