Kiitos tsemppauksesta Felicity. Tuo vähän rauhoitti mieltä. :)
Mä näin viime yönä kamalaa painajaistakin aiheesta. Olin siellä ultrassa ja se paljastui jokskin ihme serpentiini raskaudeksi, siinä se alkio ei ensin kiinnity kunnolla ja sitten se sikiö ei kasva normaalisti ja lopulta surkastuu pois. Heräsin hiestä märkänä itkien ja kävin vessassa ja sit sen jälkeen alkoikin jotkut hirviö unet.
Onneks olin opelle jo aiemmin sanonut et mua ei tällä viikolla koulussa näy niin ei tarvinnut sinne lähteä. Enää kaksi tuntia ni on se ultra, mies pystyy onneksi lähtemään töistä mukaan, mut hän ei nyt ihan ymmärtänyt miksi sinne pitää nyt mennä eikä odottaa perjantaina olevaa ekaa neuvolaa. Vaikka kerroin että ei siellä vielä ultrata ja dopplerilla ei välttämättä sydänääniä tässä kohtaa kuulu vaikka kaikki olisikin hyvin.
Pelko vaan jotenki kasvaa nyt kun toi aika alkaa lähestymään, mut kohta onneksi selviää mikä on tilanne. Olis ehkä miehelle kannattanut paremmin näyttää tota mun pelkoa, kuin olla näyttämättä ni ehkä ymmärtäisi paremmin. Nyt oon vaan halunnu olla huolestuttamatta häntä.