ei ollu kaukana etteikö meidän leidi tänään kääntynyt jo selältä masulleen !
Feliciasta on tullut samanlainen hymykuoppien esittelijä kun veljestään! ihanaa kun masu vaivat helpottaneet.
Muutenkin kaikki rullaa hyvin. Felicia jokeltelee ja Turo-Eemil ottaa ensiaskelia!
Voiko olla ihanemman näköistä kun oma lapsi joka opettelee kävelemään ? Ja toinen kun opettelee jokeltelemaan <3
Shakira tiedän paremmin kun hyvin tuon sun tunteen !
Kun pitäis kahdessa paikkaa olla yhtäaikaa. Isot voimahalit sinne ! mutta kokemuksesta voin sanoa, että se helpottaa kyllä! Kun saa rytmin ja rutiinin toimimaan.
Mullakin monesti huono-äiti fiilis, kun Felicia ei saa juuri koskaan syödä itseään kylläiseksi yhdellä kertaa, vaan vähintään sata kertaa joudun nousemaan ja juoksemaan Turo-Eemilin perään; joka karkaa ulos, levittää astiat, rikkoo astioita tai uittaa jotain vessan pöntössä; ja jos ei muuta keksi niin tulee puremaan tai haluaa juuri sillä hetkellä syliin!
Oon monesti kironnut sitä, että kun lapset ei nuku yhtäaikaa, mutta oon huomannu, että on kivaa, kun ei nuku yhtäaikaa. Mulla on antaa aikaa niille, kun toinen nukkuu, niin saan olla toisen kanssa ja päin vastoin. <3
mutta olishan se kiva, että edes yhet päikkärit olis yhtäaikaa kun Turo-Eemilin. Koska kuitenki mun täytyy muokkaa Felician rytmi Turo-Eemilin mukaan, koska Turo-Eemilin rytmiä en lähe muuttamaan.
Mulla on vasta viikonpäästä jälkitarkastus. sitä on nyt jo kahteen siirretty, tuleekohan se päivä koskaa? :D
vaatteista: oon jo melkein kaikki 56cm vaatteet laittanut pois. Muutamat leggarit on vielä käytössä. Mutta meidän neiti on niin pitkä, että 62cm on paljon istuvammat. [:
millaisia määriä teillä "korvikelapsilla" menee kerralla ? Entä päivässä ?
Meillä menee maksimissaan se 80ml kerralla. sitten pitää taukoa ja sen jälkeen voi olla että menee 40ml(yöllä)
Ihan mielenkiinnosta kysyin. Mä en noita määriä niin mieti ja tutki, koska lapsi syö sen mitä tarvii. Tämän ikäistä vauvaa ei voi ylen syöttää. Kyllä se itse tietää rajansa. [: Sitä mieltä mä olen. Ja sillä on esikoisen kanssakin menty.