Heippa kaikille! Täällä on syyskuu ollut aika mukavaa aikaa, mulla tulee aina syksyisin semmonen hirvee kodinsisustus- ja käsityövimma! Nyt onkin ollu sitten hyvä purkaa tätä vimmaa noihin omiin vauvanvaateprojekteihin, kun innokas ompelija olen!
Me hankittiin kans lapsivakuutus, se on Tapiolasta (tai nykyisin Lähitapiola) ja tosiaan kun maksettiin se "varausmaksu" 3 kk ennen laskettua aikaa, niin vakuutus on sitten voimassa syntymästä lähtien. Otettiin aika varman päälle, kun meillä on molemmilla astmaa ja allergioita ja muuta tämmöistä, niin voi olla, että lapsi on sitten paljon kipeänä. Toivottavasti ei, mutta perinnöllisten tekijöiden vaikutuksesta aika varmasti..
Massu kasvaa, nyt on ollut vielä semmosta tosi energistä aikaa, mitä odottelin sillon tulevaksi, oon syöny rautatabletteja, kun oli hemoglobiini menny 110:een kun viimeksi neuvolassa mitattiin. Rautalisäähän ne suosittelee, jos menee Hb alle 120. Olinkin ihan pirun väsyny, mutta nyt oon jaksanu puuhailla kaikenlaista, monesti unohan, että oon raskaana, kun on niin paljon kaikkea puuhailemista eikä mahakaan vielä oo niin pahasti tiellä, että ei pystyis sen takia jotain tekemään. Toki on pitänyt vähän vauhtia hidastaa, kun mahaa kovotteli välillä, mutta muuten oon kyllä aika hyvin jaksanut ja pystynyt tekemään kaikkea suht entiseen malliin. :)