Mä saan kyllä kantaa ostoksia vielä kaupasta kotiin, mut jos meillä on vaan yks kassillinen, niin mies sen kantaa ja mulle jää sit joku vessapaperi tai parhaassa tapauksessa ei mitään. Käyn yksin kanssa kaupassa, mut haen ihan pari juttua kerrallaan jos jaksan vaivautua :D Ymmärrystä jaksamiseen siis todellakin tulee mieheltä vaikka se vähän pihalla silti on :)
simpukka78: meillä on ostettuna/saatuna vaatteiden lisäks tuttipulloja, niiden tuttiosia, tutteja, harsoja, vuodevaatteita, pyyhkeitä, leluja, leikkimatto, vilttejä, kestovaippoja, kosteuspyyhkeitä, makuupussi, hoitoalusta, kassiin taiteltava hoitoalusta, peppurasva, itselle käsirasva (kaverit oli kysyny ja myyjä oli sanonu, että tää taikoo kuivat kädet hetkessä hyvään kuntoon ja kyllä se vaan toimii, kun kokeilin tietty heti :D ), kertisvaippoja, rintpumppu, amme, ruokalappu(ja), vaunujen sadesuoja, liivinsuojia. Ainakin tollanen lista. Aika paljon kamaa ja muutama juttu mulle joukossa, mut ne on aika oleellisia kuitenki :) Nyt kun miettii ja kattoo tota listaa pelkästään, niin tota kamaa on aivan älyttömästi!! Ei voi muuta sanoa, kun onneks ollaan saatu tästä listasta suurin osa lahjaks/käytettynä ja oikeestaan loput on kirppareilta halvalla ja kestovaipatki käytettynä/uudenveroisina halvalla ostettu. Ja kaikki tää tavara on tungettuna kaksioon ens vuoden loppuun asti :D
Tosta hirveestä tavaralistasta tuliki mieleen, et pitäis kaivella laukkukasaa, kun otan yhden hoitolaukkukäyttöön. Se on sellanen Marimekon ruskee olkalaukku, niin kehtaa mies käyttää sitä kanssa sit kun joskus joutuu yksin muksun kanssa kuljeskelemaan :)