Mä olen miettinyt kanssa tuota saikulle jäämistä kun musta tuntuu että tää istumatyö vaan pahentaa tuota issiaskipua tuolla takamuksessa. Enää en siis pääse kunnolla kävelemään, joten lenkillä en ole pystynyt nyt käymään ollenkaan tällä viikolla kun aloitin työt..Aamulla periaatteessa ihan ok olo mutta kun päivä etenee niin kävely muuttuu aika kivuliaaksi ja se kyllä ärsyttää kun tykkäisin niin käydä ulkona vähän lenkillä ja sillai =/ Ja nyt mulla on tullut myös semmosia ihme tuntemuksia yläselkään/rintaan, vähän niinkun semmosta ahistavaa tunnetta aika ajoin aamulla, päivällä ja illalla, onko kellään ollut samanlaista? Samoin myös olen saanut kokea ilmeisesti lantion löystymisestä aiheutuvia alapään kipuja tuossa parisen viikkoa sitten ja sitä kesti viikon verran, onneks se meni ohi..se kipu oli sellasta ettei oikeesti tehny edes mieli lähtä käveleen kun pakotti alapään luihin niin pirusti. Tuosta kai pitäisi mainita neuvolassa kun lantion löystyminen saattaa sitten vaikuttaa synnytysasentoon jos olen oikein ymmärtänyt jotenka ensviikolla kun menen sf-kontrolliin niin pitää kai mainita asiasta..
Ihanaa muuten kun on perjantai, viimein odotettu viikonloppu eikä tartte herätä aamuviideltä :) Ollut jotenkin aika rankka viikko kun tää oli eka viikko loman jälkeen ja olen joutunut tekemään sellasia kevyitä 11-tunnin päiviä, tänään tosin meinaisin lähtä heti kun vaan päivä on täynnä :) Niin ja mennään ehkä viikonlopun aikana katsomaan mun sukulaisen 2-viikkoista vauvaa <3
Mukavaa viikonloppua kaikille :)
Ihanaa muuten kun on perjantai, viimein odotettu viikonloppu eikä tartte herätä aamuviideltä :) Ollut jotenkin aika rankka viikko kun tää oli eka viikko loman jälkeen ja olen joutunut tekemään sellasia kevyitä 11-tunnin päiviä, tänään tosin meinaisin lähtä heti kun vaan päivä on täynnä :) Niin ja mennään ehkä viikonlopun aikana katsomaan mun sukulaisen 2-viikkoista vauvaa <3
Mukavaa viikonloppua kaikille :)