Syyskuu on täällä!!

Jep,ihana syksy ja ne kamalat helteet ohi! Ei niistä raskaana oikein nauttinut,nyt illat ihanan hämäriä ja kynttilöitä saa polttaa :-) ja tosiaan ens kuussa meitä on taas yksi lisää,la mulla 24.10 saa nähdä tahtooko pysytellä yli aikaan lasissa vai onko kiireisempi kun esikoinen,kyllä jo jännittää tuleva koitos. On vaan jotenkin sellainen olo että saattaa aikaisemminkin syntyä kun nyt jo nuita supisteluja melko tiheään ja lantio älytön kipeä löytymisen takia kun ei oikein välillä kävelläkään saata,että saa nähdä mitä tuleman pitää :-)

No nyt loytyivat kadoksissa olleet vauvan tavarat vieressa olevalta naapurilta. Me muutenkin otetaan toistemme tavaroita ja jonpikumpi ei ole kotona. Onneksi en lahtenyt niita kissojen ja koirien kanssa etsimaan sielta ihan vaarasta osoitteesta, mutta kuljetusfirma ei kuitenkaan selvittanyt asiaa vaikka lupasi ottaa yhteytta.

Nyt sitten arsyttaa kun lapparilta on havinnyt cd-asema ja en voi siirtaa CD:lla olevaa rentoutusmusiikkiania ipodille.

Maiden_of_Sleep: Onneksi poikaystävä pitää jotain tolkkua tässä pienessä talossa. Kissa sai lopuksi pitää vain Belgian paketin pahvilaatikon ja sitten poikaystävä vitsaili että nyt me lähetetään se katti Belgiaan mistä kissakin on kotoisin, sulki kannen ja kantoi kissaa siinä laatikossa hetken ympäriinsä.

Mmmustikka olikin sen maininnut ääneen, jota mun on pitänyt kysyä eli sheivauksen..

Ootteko jättäneet koko homman unholaan, teettekö sokkona vai jotain muuta..? Lähinnä siis alapään sheivauksesta kyse.. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heh, sheivaus on kyllä raskausmahan kanssa asia erikseen, kuten mm. varpaankynsien leikkaus ja lakkaus sun muut... Mä olen muutenkin käynyt silloin tällöin sokeroinnissa, joten se säästää monelta sheivaukselta. Suosittelen! :wink
Sarjassamme hassut unet: Näin unta, että voitin Lindexiin arvonnan, että sai parissa minuutissa kerätä tavaraa itselleen niin paljon kuin kerkesi. Unessa sitten keräsin vauvanvaatteita henkeni edestä joka sorttia ja kokoa. Ja kyllä harmitti herätä ja tajuta, että kaikki ne uutukaiset ihanat vaatteet ei ollutkaan totta... Enkä edes tajua, miksi juuri Lindex oli tämä unen kauppa, koska en ole hetkeen käynyt lähimaillakaan ko liikettä... :rolleyes:

Sheivauksesta puheen ollen, oon saanut koko raskauden ajan sheivattua alapääni ihan normaalisti! Ohan se hankalaa joo mutta kyllä oon siihen asennot ja keinot keksinyt :D jotenkin ei anna mieli periksi antaa sen vaan rehottaa.. on se mukavampi itelle ja miehelle ku on siistinä :)
Huomenna tulee se ekavauva-työntekijä käymään, vähän jännittää.. eilen taas illalla supisteli kipeästi :/ ja jalkoissa tuntui samallaista kipua kuin joskus nuorena ku oli kasvukipuja.. niin ja miksi supistuksia tulee pissalla käynnin jälkeen ja varsinkin yöllä?? Onko teillä kellään muilla samaa? :o

No en mä kyllä mitään asentoa ole tuohon sheivaukseen vielä keksinyt, joka toimisi! :D Sokkona ja mutu-tuntumalla mennään.. :D Vielä en ole antanut periksi olla ajamatta, kun kerran jotenkin saa ajettua. :)

Joo, sheivailut menevat kasikopelolla akrobatian voimin. Valilla meinaa usko loppua, suomlaisella sisulla mennaan loppuun asti. Tosin lopputulos eivat ole aina silmaa miellyttavan symmetrinen, mutta on se poheikkoa parempi. :D

Pedikyyrit on pakko kayda teettamassa, mutta niin teen normaalistikin. Tanaan kavin kampaajalla ja nyt on uus tukka! Kampaaja laittoi kaiken niin, etta minimihoidolla parjaa seuraavat kuukaudet - tieda sitten, koska olen menossa seuraavan kerran. :D Kasvohoidonkin kavin ottamassa samalla periaatteella ja ostin kaikki tuotteet varastoon. Viela sinne pediin on paastava ja sitten olenkin valmis. ;)

Hassuintahan tassa on se, etta pikkuinen potki mahassa koko kampaajalla istumisen ajan. Siis koko ajan. Mies vain totesi, etta naiset ja niiden kauneushoidot, kyllapa se pienesta se innostus alkaa... ;)

Mä olen myös menossa kampaajalle mutta onko hiusten vaalennus raskaana ok? Jotkut sanoo että ei ja toiset että joo... Olis myös lahjakortti kauneushoitolaan mutta sen ehkä käytän synnytyksen jälkeen kun kasvot kaipaa virkistystä ja jalat hierontaa.

Tai ehkä menen hoitoihin nyt JA synnytyksen jälkeen :D niissähän ei liikaa voi käydä, eihän.

Tama on varmaankin naita kysymyksia, joiden vastaus riippuu vastaajasta. :) Faktoja ovat, etta se mika imeytyy naisen verenkiertoon paatyy myos sikion verenkiertoon, ja etta hiusvari on kemikaalipaketti, joka vaikuttaa hiukseen, riippumatta siita, onko se vari nk. luomuvari vai ei.

Suosituksen mukaan raskaana ollessa tulisi valttaa kemikaaleille altistumista, myos kosmetiikan kemikaaleille, mutta hiuksia voi raskaana ollessa varjata, kunhan sita ei tee jatkuvasti, koska talloin kemikaalikuorman katsotaan olevan niin pieni.

Kukin paattaa, mita tiedolla ja suosituksilla tekee. :)

Villivadelma - mita tein kotivaalennusta vuosia kampaamon tuotteilla ja viimeeksi ekan kolmanneksen aikana. Sitten olen kaynyt kampaajalla ottamassa raitoja, kun niita laitettaessa aineet eivat kosketa paanahkaa. Nyt vahan harmittaa kun tuli edes sen kerran varjattya itse. Taalla Lontoon liepeilla on saasteita muutekin ihan tarpeeksi niin taytyy yrittaa valttaa siina mihin itse voi vaikuttaa.

Joo mäkin laitoin miehen töihin, en kerta kaikkiaan pysty ite sheivaamaan kuin sokkona. Ja se ei oikein toimi.

Mä en edes halua, et mies on samaa aikaa paikalla kun minä sheivaan, oli se sit sääret tai alapää! :D Mä en tykkää jakaa sitä näkyä :D Mun yksityisjuttu :D

Takaisin