Syyskuisten plussatestien kuvia

Mä oon raskautunut suoraan kkm lääkkeellisen tyhjennykseen jälkeen ja nyt olis ehkä la 6,9? Luotto raskauteen olematon mut katsotaan miten käy ❤️ ekat testit rfsu herkkä dpo 9-11 ja toka pregcheck normi dpo 12 (kuva tosi huonolaatuinen 🤣)
Muokkasin kun olikin väärä kuva ekana, Nyt oikea missä näkyy kaikki kolme testiä 🤣

Liitteet

• IMG_9745.jpeg
    IMG_9745.jpeg
    651.9 KB · Katsottu: 19
  • IMG_9769.jpeg
    IMG_9769.jpeg
    406.8 KB · Katsottu: 19
Muokattu viimeksi:
On normaalia mut toki aina on mahdollista et mukana onkin kaksoset 🤭
Tätä oon vähän miettiny😄 suvussa paljon kaksosia että sen puolesta olis myös ihan mahdollista. Meillä 15.1. varhaisultra niin siellä selviää onko siellä ketään ja onko yks vai useampia🤞🏻

Tätä oon vähän miettiny😄 suvussa paljon kaksosia että sen puolesta olis myös ihan mahdollista. Meillä 15.1. varhaisultra niin siellä selviää onko siellä ketään ja onko yks vai useampia🤞🏻
Saitko julkiselta puolelta ultran?
Minä meinasin taas yrittää saada julkiselta varhaisultran ja jos ei millään onnistu niin sitten menen kyllä yksityiselle.
Minulla on kovat "riskit" saada kaksoset ja kyllä jännittää..

Saitko julkiselta puolelta ultran?
Minä meinasin taas yrittää saada julkiselta varhaisultran ja jos ei millään onnistu niin sitten menen kyllä yksityiselle.
Minulla on kovat "riskit" saada kaksoset ja kyllä jännittää..

En ees yrittänyt saada julkiselta, en usko että oisin saanu. Yksityiselle siis meen. Viime raskaudessaki kävin 7+1 ja 10+0 yksityisellä varhaisultrassa oman mielenrauhan takia😄

Tänään oviksesta laskettuna dpo 19 ja 4+5. Pitäisiköhän viivojen olla jo yhtä vahvat.. 🤔 Tosin testi tehty taas parin tunnin pidätyksellä. Loppuviikosta tai ensiviikolla voisi tehdä digitestin.

Liitteet

• IMG_20251229_145630.jpg
    IMG_20251229_145630.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 34
Tänään oviksesta laskettuna dpo 19 ja 4+5. Pitäisiköhän viivojen olla jo yhtä vahvat.. 🤔 Tosin testi tehty taas parin tunnin pidätyksellä. Loppuviikosta tai ensiviikolla voisi tehdä digitestin.
Varmaan vaikuttaa myös se, ettei aamulla tehty.

Mulla näytti tänään dpo 18 tältä.

Liitteet

• IMG_0724.jpeg
    IMG_0724.jpeg
    552 KB · Katsottu: 19
Mä kans sanoisin ettei tollaseen parin tunnin pidätyksellä tehtyyn tosiaankaan välttämättä tule yhtä vahvoja viivoja, kylhän testien ohjeissakin taitaa lukea että aamulla pitäisi tehdä, oletuksella ettei ole ravannut yöllä vessassa. Tee siis ihmeessä aamutesti josko se ois sit vahvempi! Hyvältä toikin must näytti kun noin lyhyen ajan jäljiltä. 👌

Uskallan varmaan tällä tänne tulla, mietin vaan voisiko olla mahdollista että ovulaatio tapahtui samana päivänä kun ovistesti selkeä positiivinen aamulla ja johtofolli 16mm klo 13.30. Nipisteli vatsaa illalla. Silloin DPO olisi 11, muuten se on 10. Mielestäni kuitenkin aika selkeä posi. Laskettu aika siis 10.9 tai 11.9 😊 Testi siis n 1,5 h pidätyksellä 😊

IMG_9690.jpeg

Onko teistä yhtään tummunut viiva? Odotin tosin suurempaa eroa koska eilisen (DPO10/11) tehty 1,5 h pidätyksellä, tämän päivän aamuvirtsasta.

Liitteet

• IMG_BF3E2B4E-B158-4E06-8EF1-60DBEF06EA17.jpeg
    IMG_BF3E2B4E-B158-4E06-8EF1-60DBEF06EA17.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 26
Onko teistä yhtään tummunut viiva? Odotin tosin suurempaa eroa koska eilisen (DPO10/11) tehty 1,5 h pidätyksellä, tämän päivän aamuvirtsasta.
Mun mielestä näyttää aika samalta. Testaisin varmaan ite ylihuomenna aamupissasta seuraavan kerran, pystyy paremmin vertamaan.

Jee @Forumo 🥰

Mä tein tänään taas liuskatestin (dpo 21, 4+6) ja nyt on jo testiviiva tummempi kun kontrolliviiva niin saa nyt liuskatestit jäädä. Kokeilen vielä pe tai la tulisko viikkonäytölliseen 3+ viikkoa🤞🏻

Liitteet

• IMG_0763.jpeg
    IMG_0763.jpeg
    921.7 KB · Katsottu: 12
Saman vahvuiset nää kaks. Tee ihmeessä huomenna aamulla uus tai jos haluut varmistaa tummuuko testi varmasti niin ylihuomenna!

@Mustikkamaa
Mun mielestä näyttää aika samalta. Testaisin varmaan ite ylihuomenna aamupissasta seuraavan kerran, pystyy paremmin vertamaan.
Jeps pitää tehdä, tosin vanhat tutut raskausoireet on ja näinkin unta ennen ensimmäistä positiivista testiä että olen raskaana jo viikolla 12.

Oireena muun muassa muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen metallin maku suuhun, nuha (limakalvojen turvotus), pieni lämpö. Väsymys, hajuherkkyys välillä kuvotus.

Olen näin ollen ihan luottavaisin mielin. Aamulla ajattelinkin että ihan hölmöä, että päätin eilen että testaan aamulla, kun heräsin testaamaan neljältä 🙈 muutenkin huonosti nukutun yön jälkeen.

Kuitenkin kun liuskatestejä ostin voisi testata tosiaan esim ylihuomenna, kierto on ollut hiukan epäsäännöllinen niin sunnuntai nyt alkaa olla kuitenkin jo sellainen pv jolloin menkkojen ois pitänyt alkaa.

Tilasin digitestejä 2kpl ja onesteppejä viikko sitten, no tulevat varmaan vasta perjantaina perille.
Hain sitten kaupasta rfsu viikkotestin mielenkiinnosta ja kaikkiin kohtiin tuli viivat, 4+4 nyt siis 😍

Liitteet

• IMG_20251231_142707414_HDR.jpg
    IMG_20251231_142707414_HDR.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 27
Löysin tänne aloitukseen keskusteluja selaillessani ja bongasin tämän itellekin tällä hetkellä ajankohtaisen ketjun, joten ymppään muutaman oman otoksenikin tänne nyt sitten 🥹

Edellinen ja elämäni ihka ensimmäinen plussaukseni (vaikka ikää jo 39) lokakuun alussa päätyi valitettavasti keskenmenoon viikolla 7-8, joten hyvin varovaisin mielin tässä nyt katsellaan päivä kerrallaan.

Tikutin selkeän oviksen 12.12. Aloitin testailun jo DPO 9:nä vaikka tiesin olevani aivan liian hätäinen - puhdas negahan sieltä tuli 🫣😅 Mut silti sellainen fiilis oli kuitenkin, että oli tärpännyt…

Sitten jouluaaton aamuna hyvin hentoinen haamujen haamu ilmestyi herkkään testiin (rfsu early)
IMG_0356.jpeg

Muutama päivä myöhemmin testasin uudelleen, josko olisi jo selkeämmin erotettavissa olevaa viivaa (sama herkkä testi yllä ja alempana perus testiliuska 25mIU/ml herkkyydellä) 🤩
IMG_0362.jpeg

Ja mielenkiinnosta sitä seuraavana päivänä aika tintasta iltapissasta tämä
IMG_0365.jpeg

Tänä aamunakin testasin samalla testillä, mutta viiva oli vaan hitusen tummempi enkä siitä nyt enää kuvaa ottanut. Tänään menossa kp 31/34. Ajattelin josko viikon kuluessa kertaalleen vielä viikkonäytöllisellä digillä testaisin, mutta uskottava kai se jo on, että jotain on tarttunut matkaan ❤️

Toistaiseksi.

Takaisin