Onnea! Milloin laskettu aika?Tulen tänne jo kurkkimaan. Ensimmäinen plussa koskaan
Testasin ekan kerran vasta tänään, dpo 17. Menkat myöhässä kaksi päivää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea! Milloin laskettu aika?Tulen tänne jo kurkkimaan. Ensimmäinen plussa koskaan
Testasin ekan kerran vasta tänään, dpo 17. Menkat myöhässä kaksi päivää.
On normaalia mut toki aina on mahdollista et mukana onkin kaksosetTänään aamulla cb viikkonäytölliseen tuli 2-3 viikkoa
Tajusin muuten vasta nyt, että toi viikkonäytöllinen on herkkyydeltä 25 eikä 10 ja sain siihen jo dpo 9 1-2 viikkoaOnkohan toi ihan normaalia
![]()
Tätä oon vähän miettinyOn normaalia mut toki aina on mahdollista et mukana onkin kaksoset![]()
Saitko julkiselta puolelta ultran?Tätä oon vähän miettinysuvussa paljon kaksosia että sen puolesta olis myös ihan mahdollista. Meillä 15.1. varhaisultra niin siellä selviää onko siellä ketään ja onko yks vai useampia
![]()
Saitko julkiselta puolelta ultran?
Minä meinasin taas yrittää saada julkiselta varhaisultran ja jos ei millään onnistu niin sitten menen kyllä yksityiselle.
Minulla on kovat "riskit" saada kaksoset ja kyllä jännittää..
Varmaan vaikuttaa myös se, ettei aamulla tehty.Tänään oviksesta laskettuna dpo 19 ja 4+5. Pitäisiköhän viivojen olla jo yhtä vahvat..Tosin testi tehty taas parin tunnin pidätyksellä. Loppuviikosta tai ensiviikolla voisi tehdä digitestin.
Mä kans sanoisin ettei tollaseen parin tunnin pidätyksellä tehtyyn tosiaankaan välttämättä tule yhtä vahvoja viivoja, kylhän testien ohjeissakin taitaa lukea että aamulla pitäisi tehdä, oletuksella ettei ole ravannut yöllä vessassa. Tee siis ihmeessä aamutesti josko se ois sit vahvempi! Hyvältä toikin must näytti kun noin lyhyen ajan jäljiltä.Tänään oviksesta laskettuna dpo 19 ja 4+5. Pitäisiköhän viivojen olla jo yhtä vahvat..Tosin testi tehty taas parin tunnin pidätyksellä. Loppuviikosta tai ensiviikolla voisi tehdä digitestin.

Ihanaa @Forumo !
Mun mielestä näyttää aika samalta. Testaisin varmaan ite ylihuomenna aamupissasta seuraavan kerran, pystyy paremmin vertamaan.Onko teistä yhtään tummunut viiva? Odotin tosin suurempaa eroa koska eilisen (DPO10/11) tehty 1,5 h pidätyksellä, tämän päivän aamuvirtsasta.
Saman vahvuiset nää kaks. Tee ihmeessä huomenna aamulla uus tai jos haluut varmistaa tummuuko testi varmasti niin ylihuomenna!Onko teistä yhtään tummunut viiva? Odotin tosin suurempaa eroa koska eilisen (DPO10/11) tehty 1,5 h pidätyksellä, tämän päivän aamuvirtsasta.
Jeps pitää tehdä, tosin vanhat tutut raskausoireet on ja näinkin unta ennen ensimmäistä positiivista testiä että olen raskaana jo viikolla 12.Mun mielestä näyttää aika samalta. Testaisin varmaan ite ylihuomenna aamupissasta seuraavan kerran, pystyy paremmin vertamaan.