Syyskuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

Onnea teille!!

Mäkin varovasti voisin tänne laittaa mun plussakuvat lauantailta ja eiliseltä. Meillä hedelmöittymisestä laskettuna laskettu aika 3.9.2026. Testasin dpo 9 ja 10, tänään tauko ja huomenna katon aamulla olisko viiva vahvistunu🤞🏻

Liitteet

• IMG_0431.jpeg
    IMG_0431.jpeg
    604.9 KB · Katsottu: 14
  • IMG_0445.jpeg
    IMG_0445.jpeg
    746.9 KB · Katsottu: 14
Onnea @Mustikkamaa ! Nyt vahvistuu hienosti! 🩷

Täällä onneksi aivan sama homma! Tein tänään kolme eri testiä 😅 ja voi että kun niitä viivoja on niin ihana tiirailla. Oon jo tänään ainaki kolmeen kertaan käyny kaivamassa testit esiin ja ihastellut niitä. Miehelle kerron vasta huomenna joululahjana 💖

Kuvassa Apteekin ultra 10-vahvuudella DPO 9 ja DPO 10. Toisessa kuvassa ylinnä Pregcheck 25, Clearblue 10 ja se apteekin ultra 10.

Ihana kun on tämmöinen paikka jossa näitä saa luvan kanssa hehkuttaa ku eihän tästä nyt kellekään ulkopuoliselle vois näin paljoa höpötellä 😂

Liitteet

• IMG_6316.jpeg
    IMG_6316.jpeg
    28.2 KB · Katsottu: 13
  • IMG_6317.jpeg
    IMG_6317.jpeg
    52 KB · Katsottu: 13
Poistettu tämä kun viesti olikin lähtenyt jo aamulla, luulin että jäi kesken kirjoittaminen.

Muokattu viimeksi:
Siis niinpä @Mustikkamaa voiko parempaa joululahjaa olla! Tätä niin paljon toivoin mutta pelkäsin myös ettei onnistuisi.

@Forumo mulla taas ruokahalu vähentynyt, eilen söin lähinnä Polar näkkäreitä 😅 aiemmissa raskauksissa mulla ei oo ollut tällaista eikä mitään pahoinvointia mutta nyt voisin sanoa että aavistus sinne suuntaan on mutta ei tämä todellakaan vielä kunnon pahoinvointia ole. Lupaavia kuitenkin sun oireet 😎

Takaisin