Syyskuisten plussatestien kuvia

Heippa! Täällä jännätään. Eka testi eilinen dpo 12, toinen tänään dpo 13. Mulla suht pitkä luteaali, eli menkkojen olis pitänyt alkaa vasta tiistaina. Nyt oltais 3+6 omien laskelmien mukaan. Muutama kierto sitten ekalla yrityksellä saatiin kemiallinen, joka meni kesken 4+6, niin tää piina on melkoista. Mutta saako silti olla samalla suunnattoman onnellinen jo nyt? 🥹

Liitteet

• IMG_20250104_082611.jpg
    IMG_20250104_082611.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 27
  • IMG_20250105_083539.jpg
    IMG_20250105_083539.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 27
Oletteko käyttäneet 10mIU/ml vai 25mIU/ml testejä vai molempia? Miten ne ovat sekaisin käytettynä teillä käyttäytyneet? Minun aiemmat testit on 10, mut tänä aamuna tein 25 ja tuli haaleampi viiva. Huolestuttaa 🥺

Voi ei, uskon, että huolestuttaa! Toivotaan asioiden olevan kunnossa ❤️ En ole itse edes ajatellut/tajunnut noita testien eri herkkyyksiä... Jos ymmärrän oikein, voisi siis olla luonnollista, että 25 mIU/ml testissä tulee vaaleampi tulos, vai käsitänkö väärin?

Mulla tuli plussa ekana Clearbluen monitoriin. Sen jälkeen tein pari muuta testiä. Noista digitaalisista voin vaan sanoa, et ne on antanut positiiviset tulokset (ja viikkonäyttö sanoi 2-3 vk). Pregcheckin liuska antoi äsken ihan selkeän tuloksen. Alla testit ja herkkyydet tekojärjestyksessä.

Monitorin testi: 50 mIU/ml
Clearblue digital viikkonäytöllä: 25 mIU/ml
Pregcheck: 25 mIU/ml

Oletteko käyttäneet 10mIU/ml vai 25mIU/ml testejä vai molempia? Miten ne ovat sekaisin käytettynä teillä käyttäytyneet? Minun aiemmat testit on 10, mut tänä aamuna tein 25 ja tuli haaleampi viiva. Huolestuttaa 🥺

Ihan varmasti huolestuttaa, mutta kuten Nonnan totesi, kuulostaisi luonnolliselta, että 25:n testiin tulisi vaaleampi viiva kuin 10-testin. Olisin vielä luottavaisin mielin, vaikka varmasti huoli mieltä painaakin. Tee pian uusi 25-testi, niin voit vertailla niitä keskenään.

Mä oon käyttänyt noita 25 mlU/ml pelkästään.

Takaisin