Syyskuisten plussatestien kuvia

Heippa! Täällä jännätään. Eka testi eilinen dpo 12, toinen tänään dpo 13. Mulla suht pitkä luteaali, eli menkkojen olis pitänyt alkaa vasta tiistaina. Nyt oltais 3+6 omien laskelmien mukaan. Muutama kierto sitten ekalla yrityksellä saatiin kemiallinen, joka meni kesken 4+6, niin tää piina on melkoista. Mutta saako silti olla samalla suunnattoman onnellinen jo nyt? 🥹

Liitteet

• IMG_20250104_082611.jpg
    IMG_20250104_082611.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 70
  • IMG_20250105_083539.jpg
    IMG_20250105_083539.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 69
Oletteko käyttäneet 10mIU/ml vai 25mIU/ml testejä vai molempia? Miten ne ovat sekaisin käytettynä teillä käyttäytyneet? Minun aiemmat testit on 10, mut tänä aamuna tein 25 ja tuli haaleampi viiva. Huolestuttaa 🥺

Voi ei, uskon, että huolestuttaa! Toivotaan asioiden olevan kunnossa ❤️ En ole itse edes ajatellut/tajunnut noita testien eri herkkyyksiä... Jos ymmärrän oikein, voisi siis olla luonnollista, että 25 mIU/ml testissä tulee vaaleampi tulos, vai käsitänkö väärin?

Mulla tuli plussa ekana Clearbluen monitoriin. Sen jälkeen tein pari muuta testiä. Noista digitaalisista voin vaan sanoa, et ne on antanut positiiviset tulokset (ja viikkonäyttö sanoi 2-3 vk). Pregcheckin liuska antoi äsken ihan selkeän tuloksen. Alla testit ja herkkyydet tekojärjestyksessä.

Monitorin testi: 50 mIU/ml
Clearblue digital viikkonäytöllä: 25 mIU/ml
Pregcheck: 25 mIU/ml

Oletteko käyttäneet 10mIU/ml vai 25mIU/ml testejä vai molempia? Miten ne ovat sekaisin käytettynä teillä käyttäytyneet? Minun aiemmat testit on 10, mut tänä aamuna tein 25 ja tuli haaleampi viiva. Huolestuttaa 🥺

Ihan varmasti huolestuttaa, mutta kuten Nonnan totesi, kuulostaisi luonnolliselta, että 25:n testiin tulisi vaaleampi viiva kuin 10-testin. Olisin vielä luottavaisin mielin, vaikka varmasti huoli mieltä painaakin. Tee pian uusi 25-testi, niin voit vertailla niitä keskenään.

Mä oon käyttänyt noita 25 mlU/ml pelkästään.

Täällä tänään tällainen tulos (kp 31, dpo 13). Eilen tuli ensimmäinen ihan haalea viiva esiin keskellä päivää testattuna ja tämä tänä aamuna. Takana yksi kemiallinen raskaus, joten rauhassa (mutta toiveikkaina) odotellaan tummuuko vai ei.

IMG_4787.jpeg

Minä tein raskaustestin 26.12. ja 28.12. Rfsu:n 25 mIU herkällä eli tavallisella testillä ja sain niin hailakoita viivoja, etten uskonut. Tai ajattelin, että viivat ovat vaikka edellisen kierron keskenmenoa.

Mutta 30.12. sitten testasin Clearbluella aivan selvän plussan ❤️ tänään olisi menkkojen mukaan 6+6 mutta epäilen ovulaation olleen 5 päivää myöhemmin eli olisi 6+1.

Liitteet

• IMG-20241230-WA0007.jpg
    IMG-20241230-WA0007.jpg
    52.9 KB · Katsottu: 17
Tilannepäivitystä täältäkin. Tein tänä aamuna uuden testin Rfsu:n 25ml (sama kuin eilisessä hailakassa) ja yhtä hailakalta näyttää kuin eilenkin. Päätin eilen jo, etten tekisi enää enempää testejä ja antaisin ajan näyttää mitä tapahtuu, koska on tämä aika hermoja riivaavaa. Tänä aamuna oli kuitenkin ok olo testin teon suhteen. Henkisesti olen nyt siinä uskossa, että tästä paljastuisi kemiallinen raskaus. Nyt on viikkoja 4+6, ja ovulaatio on ollut testillä todennetusti 14kp. Soitin tänään myös neuvolaan (takaisin soittoa tässä yhä odottelen), koska jos raskaus jatkuukin niin huoli on toisesta alhaisen hormonitason mahdollisuudesta: kohdunulkoisesta raskaudesta. Minulla on tuohon kohonnut riski, koska lantion alueella on tehty iso leikkaus aiemmin. Jos kyse on siitä, niin toivon pääseväni mahd pian tutkimuksiin, jossa sen voisi todeta ja katsoa mitä tuleman pitää.

Tilannepäivitystä täältäkin. Tein tänä aamuna uuden testin Rfsu:n 25ml (sama kuin eilisessä hailakassa) ja yhtä hailakalta näyttää kuin eilenkin. Päätin eilen jo, etten tekisi enää enempää testejä ja antaisin ajan näyttää mitä tapahtuu, koska on tämä aika hermoja riivaavaa. Tänä aamuna oli kuitenkin ok olo testin teon suhteen. Henkisesti olen nyt siinä uskossa, että tästä paljastuisi kemiallinen raskaus. Nyt on viikkoja 4+6, ja ovulaatio on ollut testillä todennetusti 14kp. Soitin tänään myös neuvolaan (takaisin soittoa tässä yhä odottelen), koska jos raskaus jatkuukin niin huoli on toisesta alhaisen hormonitason mahdollisuudesta: kohdunulkoisesta raskaudesta. Minulla on tuohon kohonnut riski, koska lantion alueella on tehty iso leikkaus aiemmin. Jos kyse on siitä, niin toivon pääseväni mahd pian tutkimuksiin, jossa sen voisi todeta ja katsoa mitä tuleman pitää.
Oletko kokeillut jotain muuta merkkiä? Koska mulla se Clearblue oli aivan erilailla täysin selvä plussa kuin Rfsu:n testeillä.

Oletko kokeillut jotain muuta merkkiä? Koska mulla se Clearblue oli aivan erilailla täysin selvä plussa kuin Rfsu:n testeillä.
Kokeilin tänä aamuna apteekin ultratestillä, jolla aiemmin näkyi selvästi viivan vahvistuminen. Sekään viiva ei ollut nyt vahvistunut, vaikka viimeisestä samasta testistä on jo n 6 päivää :( Clearblue mulla on kanssa, mutta en tuon testin jälkeen viitsinyt käyttää sitä vaan ajattelin säästää seuraaville kierroksille.

Ei varmaan liity tämän kanavan teemaan, mutta jos olette kokeneet kemiallisen raskauden niin miten nopeasti vuoto on teillä alkanut siitä, kun olette havainneet, että viiva ei tummu?

Kokeilin tänä aamuna apteekin ultratestillä, jolla aiemmin näkyi selvästi viivan vahvistuminen. Sekään viiva ei ollut nyt vahvistunut, vaikka viimeisestä samasta testistä on jo n 6 päivää :( Clearblue mulla on kanssa, mutta en tuon testin jälkeen viitsinyt käyttää sitä vaan ajattelin säästää seuraaville kierroksille.

Ei varmaan liity tämän kanavan teemaan, mutta jos olette kokeneet kemiallisen raskauden niin miten nopeasti vuoto on teillä alkanut siitä, kun olette havainneet, että viiva ei tummu?
Jaksamista sinne 💔

Minä koin ja testasin kemiallisen raskauden niin aikaisin, että kuukautiset alkoivat vain päivän myöhässä. Se oli kolme päivää siitä, kun ensimmäinen edellistä haalempi viiva tuli.

Oliko tää sama nyt vaaleampi kuin aiemmin vai yhtä tumma kuitenkin vielä?

Mulla on yks kemiallinen takana, ja mulla alkoi vuoto samana päivänä kun testiin tuli nega. 4+3 testasin todella haalean plussan, 4+5 tein digitestin, joka edelleen näytti viikkoja, mutta pienemmät kuin olis ollut ja 4+6 tein negatestin ja samana päivänä alkoi vuoto.

Tsemppiä sinne 💔 Huomaan itse että edelleen tekis mieli toivoa sun puolesta, mutta toivottavasti pääset pian tarkistuttamaan asiaa, jos vuoto ei ala tms 🙏

Oliko tää sama nyt vaaleampi kuin aiemmin vai yhtä tumma kuitenkin vielä?

Mulla on yks kemiallinen takana, ja mulla alkoi vuoto samana päivänä kun testiin tuli nega. 4+3 testasin todella haalean plussan, 4+5 tein digitestin, joka edelleen näytti viikkoja, mutta pienemmät kuin olis ollut ja 4+6 tein negatestin ja samana päivänä alkoi vuoto.

Tsemppiä sinne 💔 Huomaan itse että edelleen tekis mieli toivoa sun puolesta, mutta toivottavasti pääset pian tarkistuttamaan asiaa, jos vuoto ei ala tms 🙏
Kiitos ❤

Minusta vaaleampi, mut ei sitä varmaks pysty tulkitsee.

Eilisen verikokeen tulokset tuli. Hcg näytti 58 eli turhan alhainen 5+0 vaiheessa. Huomenna vielä uusi mittaus, josta näkee kehityksen.

Mullakin on todnäk yks kemiallinen takana (2 kiertoa sitten). Silloin en ehtinyt edes tekee raskaustestiä, mut vuoto alko 21kp ja mulla on tosi säännöllinen 28pv kierto. Vuoto oli runsaampi ja sitä ennen rinnoissa ehti olla hetken tää sama tunne, joka alko nyt samoilla paikkeilla tässä kierrossa. Tällä kertaa tilanne etenee niiiiin paljon hitaammin.

Kiitos ❤

Minusta vaaleampi, mut ei sitä varmaks pysty tulkitsee.

Eilisen verikokeen tulokset tuli. Hcg näytti 58 eli turhan alhainen 5+0 vaiheessa. Huomenna vielä uusi mittaus, josta näkee kehityksen.

Mullakin on todnäk yks kemiallinen takana (2 kiertoa sitten). Silloin en ehtinyt edes tekee raskaustestiä, mut vuoto alko 21kp ja mulla on tosi säännöllinen 28pv kierto. Vuoto oli runsaampi ja sitä ennen rinnoissa ehti olla hetken tää sama tunne, joka alko nyt samoilla paikkeilla tässä kierrossa. Tällä kertaa tilanne etenee niiiiin paljon hitaammin.
Oon tosi pahoillani sun puolesta 😔 Hyvä että oot päässyt verikokeille, toivotaan että saat pian vastauksia huomisen kokeista.

Itse kanssa toivois, että jos kemiallinen kohdalle osuu, niin kaikki tapahtuis mahdollisimman nopeasti.. Ainakin itse oon sen tyylinen, että pieni toivo sit kuitenkin elää ihan siihen loppuun asti. Isot tsempit vielä sinne ❤️

Siinä se eilinen. Viikot nyt 5+1. Maltillisen innoissaan. Edellinen meni kesken tuossa pari kuukautta sitten viikoilla 6. Päivä kerrallaan. Siirryin siis kesäkuisten ryhmästä nyt tänne. En vaan saanut aikaiseksi vielä poistaa itseäni listalta. 😅✌️

Liitteet

• IMG-20250107-WA0000.jpeg
    IMG-20250107-WA0000.jpeg
    95.9 KB · Katsottu: 72
Uskaltaudun nyt mukaan 👋🏻 täällä plussattu viime to jo ekan kerran DPO 9 iltapissasta varhaisella testillä. Ja VASTA kolme testiä oon tehny 😂 pe DPO 10 aamupissasta normitesti ihan just ja just näkyvä, eilen DPO 12 iltapissasta vähän vahvempi ja tänään DPO 13 iltapäivästä jo kunnon viivat niin nyt taitaa testailu jäädä tähän 🤪🥳 6E1914F8-8A93-4614-94EE-E4BF0AB2D0F5.jpeg91F5391D-B9A6-4233-9A9D-C17C64773DA7.jpeg

Takaisin