Syyskuisten plussatestien kuvia

Joo tosi hyvä viikkoihin nähden, paljon tummempi kun mulla :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Jotenkin olen odottanut sen olevan jo kontrolliviivan lähellä, kun on ollut jo jonkin aikaa ihan selkeä😅 Kyseessä ensimmäinen raskaus, niin kaikki mahdolliset pelot on käynyt mielessä.. En ole myöskään varma omista raskausviikoista, kun kiertoon on vaihdellut 26-34 pv välillä. Oletin tämän olevan 34 pv kierto, kun mielestäni tunnistin ovulaatiohetken. Mulla kuitenkin näkyi tossa samanlaisessa rfsu testissä ihan suhteellisen selkeä viiva jo dpo 11. Eli 4 pv ennen kun odotin menkkojen alkavan.

Tässä vielä kuva ihan ekasta ultravarhaisesta dpo 10 ja rfsu (ei herkkä) dpo 11.IMG_7849.jpeg
IMG_7851.jpeg

Liitteet

• IMG_7851.jpeg
    IMG_7851.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 4
IMG_3471.jpeg

Mun 4+6 testi 🙁 toki taas uusi merkki ja aamun toisesta virtsasta, mut olisin ajattelit että tuo viiva olisi vahvempi… nää oli siis testit joita tilasin ennen raskautumista, tulivat ovistestien mukana. Täytyy varmaan näillä seurailla tässä tai sitten kuitenkin ostaa se viikkodigi. Esikoisen raskaudessa mulla oli muistaakseni ainakin rfsulla tosi vahva viiva tässä kohtaa

Hyvä kun ensin rauhoittelen täällä muita ja sitten itse tulen panikoimaan yhdestä testistä 😅 tätä tää kai on. Täytyy yrittää laittaa jäitä hattuun ja uskoa että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan!

View attachment 129657

Mun 4+6 testi 🙁 toki taas uusi merkki ja aamun toisesta virtsasta, mut olisin ajattelit että tuo viiva olisi vahvempi… nää oli siis testit joita tilasin ennen raskautumista, tulivat ovistestien mukana. Täytyy varmaan näillä seurailla tässä tai sitten kuitenkin ostaa se viikkodigi. Esikoisen raskaudessa mulla oli muistaakseni ainakin rfsulla tosi vahva viiva tässä kohtaa
Eiköhän toi haalea viiva johdu juurikin tuosta, että eri merkkinen testi. Uskoisin 🤔😊

Toivotaan että tummenee kun testaat vielä samalla uudestaan!
Mä ajattelin tehdä huomenna vikan liuskatestin mitä löytyy, 5+0 ja kolme päivää edellisestä niin toivottavasti on selvästi tummentunut. 5+1 ajattelin uskaltaa tehdä toisen digitaalisen, jos siihen saisi 3+ niin voisi taas hetken olla luottavaisin mielin. Sit taas jos sitä ei tuu niin ylimäärästä stressiä.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

4+2, onko tarpeeks vahva viiva? Terveisin minä jonka ei pitänyt viikkoon testata😅

Liitteet

• 20240110_063751.jpg
    20240110_063751.jpg
    1,005.7 KB · Katsottu: 33
@Neilikkka Onkohan siulla jo enempi viikkoja?🤔 Tosi vahva viiva jo dpo11 testissä. Jos onkin jo vähän pidemmällä? Ootko menossa varhaisultraan?
Ajattelin tunnistaneeni ovulaation, mutta voi olla, että on ollut jo aiemmin. Teen ehkä viikkonäytöllisen testin huomenna. Varhaisultran varasin juuri aamulla 6+6 päivälle, mutta voi olla, että sillon todellisuudessa ollaan jo pidemmällä. 🤔

IMG_3421.jpeg

Tässä muuten kuva 3 päivää ennen positiivisen testin tekemistä 3+2 (ehkä dpo 9-10). Hauska nyt tiirailla näkyykö mitään. Itse en nähnyt tuolloin, näettekö te? 😄

Onko joku tehnyt tuollaista viikkonäytöllistä päivällä vai onko paras ja ainoa luotettava tapa tehdä aamulla?

@Nila Mun silmään kans tuossa ei näy mitään

@Neilikkka Luin jonkun paljon digitestejä tehneen kokemuksista, että ilmeisesti ajankohdalla ei olisi väliä, esim. samana päivänä tehdyistä toisesta voi saada 2-3 ja toisesta 3+, jos niillä viikoilla mennään. Clearbluen käyttöohjeissa kuitenkin suositeltiin tekemään aamupissasta jos nimenomaan haluaa määrittää viikot, niin tein ekan digitestin aamulla ja huomenna toisen ajattelin myös.

Minäkään en näe Nilan testissä mitään! Minä myös testasin ihan puhtaan negan ensin 3+1, 3+3 sitten sain jo tosi haalean viivan.

Silloin yritysaikana salaa kävin kurkkii muiden plussatestejä ja haaveilin että omassa joskus haamu vilahtais 🥰 Ja nyt mä oon täällä 🥹 ja omat testit saanut laittaa nähtäville 🫶

Laitelkaa vaan niitä testejä , niitä on ihana katsella 😍

Tänään 5+1 ja tein toisen odottamassa olleen digin, sain vielä 2-3. Mutta on vissiin näillä viikoilla suht yleistä ja mulla muutenkin viiva tummunut maltillisesti. Avasin testin eikä ole vielä kontrolliviivan vahvuinen, tummunut kuitenkin selvästi edellisestä jonka tein 6 päivää sitten. Jos tekisin uuden 2-3 päivän päästä, ja vaikka olisi sama tulos niin lopetan testaamisen ja yritän odottaa varhaisultraan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
1000020752.jpg

Takaisin