Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaaa, se taisi sitten olla se ei viikkonäytöllinen. Okei hyvä muistaa nytJee onnittelut vahvemmista viivoista ja viikkojen lisääntymisestä
Mun tekemässä ei-viikkonäytöllisessä digissä vieläkin lukee se raskaana. Siitä on vissiin 5 päivää. Ohjeessa oli, että voisi kuukauden pysyä.
Kyllä vaan, onneaNyt menossa dpo11 ja kyllä nuo taitaa viivoiksi tunnistaa![]()
Minkki88, mennään aika samassa tahdissa (mulla 10 dpo)ja täälläkin kova pelko kemiallisesta raskaudesta. Mietin milloin testaisin seuraavan kerran... Ehkä vasta parin päivän päästä jos malttaisi siihen saakka.Nyt menossa dpo11 ja kyllä nuo taitaa viivoiksi tunnistaa![]()

No mä kuulun samaan ryhmäänJa vielä kuivuneena päivänvalossa, miusta on tullu ihan testihullu!![]()
Noista rfsu:n testeistä tuntuu monella olevan huonoja kokemuksia, eivät tummu niin selvästi. Mäkin jo pelkäsin kemiallista, kun dpo 11 ja dpo 14 välillä en huomannut juuri muutosta, sit alkoi vähän tummua. Toki 4+3 on niin aikaisessa vaiheessa, ettei kontrolliviivan vahvuista viivaa tarviikaan vielä saadaOnko joku saanut rfsu:n testiin (ei herkkä) kontrolliviivan vahvuisen viivan? Oletettavasti nyt 4+3, mutta viiva ei kauheasti vahvistu enää parin vuorokauden välein..
Laita tänne kuvaa sun testeistä?Toihan on tosi hyvä viiva!Tässä tältä aamulta.View attachment 129651