Syyskuiset odottajat 2011

kyllä tää joka iltainen mahan niputus on inhottavaa ja vähän koskeenkin ja pelottaa mut ei sielä ole kun ilmavaivoja pitäisi lopettaa nuo ajatukset mut jotenkin ne vaan tulee aina mieleen kun vähänkin massuu pistelee tai koskee.. kipu on kyl yleensä aika ylhäällä ei lähelläkään alavatsaa ja kohtua

Ihana kuulla et muilla on mennyt hyvin, ku täälläpäin ei niin hyvin mene. :( Eilen alko pikkutuhruvuoto ja tänään kun kävin varhaisultrassa (joka oli sen 150€), niin kesken oli mennyt. Ei kipuja ei mitään kummempaa, vain pientä vuotoa. Joten me nyt siirrytään tonne haaveilijoiden puolelle ja jatketaan yrittämistä. Pidän peukkuja kaikille masuille että pääsette syyskuulle asti! :)

hannn: pahoitteluni tapahtuneesta :( mutta tsemppiä ja iloa ja onnentoivotuksia teille jatkoa ajatellen!

Voi ei toi on kyl kauheeta, voimia sinne ja onnea uudelleen yritykseen hannn:ille!

Mulla on alkanu nää aamupahoinvoinnit kyllä näköjää täs 7 viikon kohilla. Jotka kestää ko0ko päivän, mut pätkitellen. aamulla tosi huono olo esim ja sit menee puoltunii vaikka et ei mitään ja taas huono olo ja kestää ihan iltaan saakka. Eilen mua pisti tosi paljon vasentapuolta alavatsassa :S Pelotti niin et en uskaltanut liikkua, mutta mul on kyllä ollut sielä puolen ihan ennenkin vihlaisevia pistoja, jotka alko nelisen vuotta sitte :S

pinellä tuhru vuodolla mennään joka päivä en tiiä pelottaa ja vaikka neuvolassa sanoin niin en saannut ultraa aikasemmaks kun vasta 6viikon päähän pitää soittaa neuvolaan jos pahenee vuoto alkaa vaan ittee pelottaa sinne ultraan meno koko ajan.. No päivä kerrallaan toivon mukaan pinellä vuodolla... viikon nyt tuhruttanut sitä verta ja tänään ili pakko tehdä testi johon tuli heti kaksi viivaa ei edes alku raskaudessa ole tullut noin tummaa viivaa voi olla että on ihan tavallista mulla toi pieni tuhruttaminen mulla on aina ollut kova vuotoiset ja TODELLA kivuliaat kuukautiset niin voi siitäkin jotenkin johtua

Voi ei hannn!! emoticon Tosi paljon voimia ja tsemppiä jatkoon! Toivottavasti pääset pian siirtymään takaisin tänne odottajien riveihin! <3

Meillä siis toi eka neuvola on nyt takana eikä siellä mitään kummoista tehty. Jeminan vein mun äitin siskolle siksi aikaa hoitoon niin sai ihan rauhaksiin jutella uuden terkan kanssa. Tosi mukavalta vaikutti. :) Pinon sain taas paperia kotiinvietäväksi, vaikka sanoin että melkein kaikki löytyy jo ennestään. Tyrkkäs kuitenkin mukaan kun sanoi, että tässäkin ajassa on paljon ehtinyt suositukset muuttumaan. Onpahan iltalukemista jos ei ihan heti joku ilta uni tuu silmään. Seuraava aika onkin sitten lääkärintarkastus kahden viikon päästä 2.2 :)

Sitten ultrauutisiin. Sain tänään sitten varattua meille ajan huomiselle alkuraskauden ultraäänitutkimukseen! klo 16.15 olis sitten sinne meno. Päätin sitten kuitenkin varata ajan tonne yksityiseen äitiysneuvolaan kun silloin puhelimessa mulle sanottiin et olis jo ens viikoks saanu ton lääkäriajan, mut se siirtykin kahen viikon päähän. En millään halunnu odottaa sinne asti! :D Huomenna siis saadaan tietää mitä tonne masuun oikeesti kuuluu!! Oon kyllä ihan täpinöissäni! Näinköhän maltan nukkua?!

Viime yönä muuten näin unta, että oltiin mun miehen kanssa ultrassa ja sitten lääkäri sanoi, että täältä löytyy kaksi sykkivää sydäntä. Mulle tuli siinä unessa sitten niin huono olo, että oksensin. :D Täytyy toivoa, että ei olis mikään enneuni! Toi esikoinenkin kun on vielä niin pieni niin mulle riittäis tällä kertaa kiitos ihan yksi vauva vaan.

LauraElina ja syystähti rv7+1 kuittaa ja palaa huomenna asiaan ultrauutisten kera!! emoticon

Olen pahoillani hannn!

Meillä on ihan samaan aikaan LauraElina huomenna varhaisultra, tosin ollaan eri kaupungeissa ja mulla on tänään vasta rvk 6+0. Tällä listalla ei taida muita Turun seudulta ollakaan...  Jännittää ihan tuhottomasti ja epäilen kyllä unen saantia aamuyöstä, nyt kyllä nukuttais. Eikä huomenna töissä taida olla kaikista tuottoisin päivä...

Voi mä oon niin kade teille jotka ootte jo käynyt tai menette jo ultraan. LauraElinalta voisin kysellä vähän hintaa kun ilmeisesti samoilla nurkilla pyöritään :D
Toisaalta ois ihana mennä jo vaikka rahaa ei nyt ylimääräsiin oikeen oo mut toisaalta oon asennoitunu siihen et eka ultra on sit vissiinki rv12 hujakoilla... Ota tästä ny selvää ku mieli muuttuu yhtenään :D

Tänään mulle selvis että makeeta en voi hirmusesti syödä. Kylläpä tuli paha olo ku töissä söin yhden letun emoticon  En oikee tienny miten päin olisin ollu ku tuntu et pääkin meni ihan sekasin, ulkoillessaki mietin vaan et menenkö mä hankeen istumaan ku tuntu etten jaksa seistä x) Noh, onneks olo meni ohi ku kotona sai ruoan syödäkseen ja sai vetästyä pienet päikkärit :)

minäki oon nyt ihan himooni haaveillu siitä varhaisultrasta mutta rahatilanne ei sen paremmaks muutu haaveilemallakaan :D eli kai se on vaan ooteltava sinne 11-12 viikolle..
Mulle maistuu kaikki rasvanen roska ruoka emoticon ja vaaka tykkää xD ja mehujäätelö!!!!!! oi nami! helpottaa myös oksetusta!!!! :) hetkellisesti...

Heips mammat!

Täällä liittyy joukkoon uusi juuri plussannut :) Laskettuaika olis 28.9.
Ikää mulla on 20v ja tää raskaus on toinen. Esikoinen syntyi viime toukokuussa. :)
Ite oon jutellu täällä jo ensimmiäsen raskauden aikana ja pidetään vieläkin yhtä niiden ihmisten kanssa :) toivottavasti meistä syysmasuistakin tulis "läheinen tiimi" :)

Nyt ei ehdi enempää jutskailla, mutta pysytään linjoilla :)

Paljon paljon onnea plussasta sassha ja tervetuloa mukaan! emoticon

Eipä meinannu tulla viime yönä oikeen uni kun mietin vaan sitä tän päiväistä ultraa. Kauheesti jännittää vaikka mieli onkin aika levollinen. Uskon että kaikki on hyvin, mutta silti jännitys nostaa päätään kun kaksi aiempaa keskenmenoa on todettu juuri ensimmäisessä ultrassa. Mutta! Iltapäivää odotellessa!

Tsemppiä myös ultraan Buu!

Nyt pikkuneidille aamupalaa! --->

emoticon moikka sassha ja onnea plussasta :)

Mä oon nyt keksiny helpotusta mun pahoinvointiin!!!! emoticon
Nousen aamulla heti syömään keksiä vaikkei mieli tekiskään. ja sit se luultavasti tärkein pointti. Oon jättäny aamukahvin väliin! Ja juon vasta päivemmällä ekan kupin. Oon aina juonu kahvin heti melkee herättyäni ja nyt parina aamuna oon jättäny juomatta niin mun on ollu paljo parempi olo! (ainaki eilen ja tänään tähän asti) xD mutt uskoisin et se pahin olo on just kahvista johtunu. Ellei tää sit ala helppaan..

Nyt on ultrassa käyty! Vaavilla oli kaikki hyvin - luojan kiitos! Mutta pikkuinen oli hieman oletettua pienempi. Se selittäisi sen haalean viivan raskaustestissä vielä silloinkin kun kuukautiset oli jo viisi päivää myöhässä. Lääkäri sanoi nykerön vastaavan kooltaan noin rv6 kokoista. Sain uuden ajan tasan viikon päähän torstaille, jossa sitten lääkäri arvioi mulle uuden lasketun ajan ja tarkistaa vielä että kaikki on kunnossa. Muutan tuota tickeriä sitten viikon päästä kun saan sen uuden la:n. Sydämensyke hyvä että näkyi, mutta mikä tärkeintä - näkyi kuitenkin! emoticon

Hienoa Lauraelina  että siellä oli kaikki hyvin :) Se on kyllä niin ihanaa aikaa kun pääsee ensimmäisen kerran ultraan :)
Muistan kun odotin esikoista ja oli ensimmäinen ultra, en saanu unta edellisenä yönä kun vaan odotin ja odotine ttä näkee oman pikkusen :D  ihan hullua <3

Tää toinen raskaus on jotenkin ihan erilainen odotuksen kannalta. Ei yhtään pysy laskuissa mukana että mikä RV on menossa, ja välillä aivan "unohtaa" että on raskaana.
Esikoista odottaessa osasi vastata ennen kun kukaan edes kysyi mikä RV on menossa. :D

Tänne päin ei mitään ihmeempiä. Normaalia oloa ja elämää :) Toivon että tämä raskaus olisi "yhtä helppo" kun ensimmäinenkin :)

Tänään on torstai ja HÄÄ PÄIVÄ ;) esikoista odottaessa tuli myös nuo satuhäät tv2 ja mä pillitin minkä ehdin. Viime viikolla aloin muistelemaan niitä aikoja kun oli raskaana ja joka torstai odotti että klo olis 21, ja nyt se sama on tapahtunu :) satuhäät tulee ja täällä odotellaan<3 Kivaa torstaita kaikille

Mimi2011 moikka! ja onnittelut plussasta! :)

Kiva kuulla että lauraelinalla oli kaikki ollu ultrassa hyvin <3 <3 <3 mä varasin tänään ekaan ultraan ajan :) 15.2 asti pitäs nyt sit jännäillä että mitä siellä näkyy. Varasin ajan rv 11+1 emoticon  ai minäkö hätänen?! :D ei malttas millään oottaa! luulen että mulla kans siirtyis vähä myöhemmäks se laskettu mutta saas nähä :)

Takaisin