Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on yks tunnustus. Söin pieniä määriä maksalaatikkoa jouluna. Ja brie-juustoa. En vaan pystynyt olla kun ne kuuluu mun joululautaselle. Määrät oli kyllä tosi pieniä ja normiarjessa en maksaa tai pehmeitä juustoja juuri käytä.

Hullu määrä juttuja listalla! :D mitä tässä uskaltaa enää syödä.. Ei vaiskaan, mutta onhan tuossa aika monta juttua listalla.

Muutenkin varmaan vähän hölläilen tällä kertaa juustokiellon kanssa. Valion sivuilla on asiaan liittyen tietoa ja pastöroidusta maidosta tehtyjä juustoja varmaan käydän tilanteen tullen jonkun verran.

Vaikeintahan on jos moni listalla oleva kuuluu omaan normaaliin ruokavalioon. Varsinkin jos haluaa uutista hetken salailla ;)

No ei siellä onneksi kovin montaa minulla - ainakaan sellaisia, mitkä ihan joka päiväiseen elämään vaikuttaisi. Toki kala on hyvää ja maksamakkaraakin kuluu aina toisinaan. Ja onhan ne juustotkin aina toisinaan ihan jees :) Mutta kaipa sitä ilman selviää. Uudeksivuodeksi täytyy vain jotain kehittää, kun tosiaan kavereita kerääntyy meille jonkinlainen porukka ja minulla on tapana juoda ainoastaan oikeastaan just uutena vuotena sekä vappuna yms. Niin jotenkin luistaa siitä :D

Mulla on myös ne raskaus&imetys monivitamiinit käytössä :) On kyllä pitkä tuo lista mitä ei sais syödä, mitenkähän nuo kaikki muistaa! Onneksi listalla olevia ei tule kuitenkaan usein syötyä :D

Oletteko muuten miettineet milloin kerrotte raskaudesta muille? Itse ajattelin, että joskus rv 13 varmaan uskaltaisi kertoa kun se keskenmenon riski on pienentynyt.. Mitenkähän tuota silti malttaa odottaa niin pitkään, sehän menee helmikuun lopulle!

Minulla tietää nyt kaksi kaveria ja muille kerromme joskus aikanaan.. En oikeastaan ole ihan varma, koska haluaisin jakaa asian sukulaisten kanssa. Ehkä sittekö vauva on turvallisesti jo maailmassa? :D Ei vaiskaan.. Saa nähdä, kuinka hyvin osaan pitää asian sisälläni. Olen siinä aika huono.. :<

Vaalean rommin tai kossun (kaikki vastaavat vaaleat tiukat) tilalle vettä ja colaa vaan mikseriksi. Niillä menin ekan raskauden kanssa. Tai sit otin viinilasin mut vein sen mukana vessaan ja kaadoin aina osan lavuaariin jne :D Kaikki keinot on sallittuja ;)

Mun suurin ongelma lienee se, että olen niin suuri nirsoilija alkoholin kanssa, etten juo kuin tiettyjä ylipäänsäkään :D Mutta jotain täytyy kehitellä. Vetoan siihen, ettei maistu :'D Taii..

Juon ainoastaan.. makeita, hapottomia.. En ole mikään kovin hyvä juomaan - olen vähän nirsoilija :) Mutta täytynee jotain kehitellä. Ehkäpä juon appelsiinimehua.

aBu, ostat alkoholitonta siideriä/olutta/viiniä ja käyt salaa täyttelemässä lasia. ;)

Mä söin ja join jouluna vielä aivan ku en ois raskaana ollutkaan. Mulla on aikasemminkin ollu se periaate, että niin kauan ku plussa on varma, elelen vanhaan tapaan. Ja enhän mä tosiaan aattona raskaudesta tiennyt, ku ei viel ois kuulunu menkkojenkaan alkaa.

Takaisin