syntyneet

Mulla oli laskettu 2.4 :D

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

No mulla vasta 30.4. Viime viikolla painoarvio jo tasan kolme kiloa ja raskausdiabeteksen kanssa kärvistellään. Saa siis nähdä, saako pikkunen edes olla LA: han asti mahassa, vai käynnistelläänkö ennen sitä... En kyllä haluaisi. Vauva voisi jatkaa isänsä ja äitinsä perinnettä tulemalla muutaman viikon etuajassa...

Paljon onnea taas uusille, tuoreille äideille!

Onnea tuoreille äideille:)

Minulla on laskettu aika 23.4, mutta jo kaksi lääkäriä todennut, että ei mee yli. Paikat oli pehmenneet ja auki jo 2 senttiä kolme viikkoa sitten. Mutta eipä oo vielä synnärille tarvinnu lähteä, vaikka välillä supistelee yöllä säännöllisesti 5-6 min välein. Varmaan menee yli, että heilahtaa.:wacky:

Ihanaa lukea kuinka vauvoja tupsahtelee lähes päivittäin :) Onnea kaikille jo vauvan saaneille. Itelläni

Oho karkas... siis itelläni LA 30.4 vasta... niin lähellä mutta silti niin kaukana!

Paljon onnea Meritähdelle ja limpulle!:)

On tää kyllä aika hurjaa, että mulla olis laskettu vasta kymmenen päivän päästä!:pToisaalta olis ollut hyvä jos pikkunen olis jaksanut täysaikaseksi olla tai vielä vaikka viikon, mutta toisaalta on ihanaa olla pikku tuhisian kanssa eikä sen raskausvatsan! Vieläkin tulee semmoinen ''Huh! Mä oon äiti ja tää pikkunen on ihan mun ikioma!'' fiiliksiä kun ottaa pikkuisen syliin:cat: :Heartred

Takaisin