Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Täältä kans onnitteluja kaikille vauvautuneille, Ihanaa vauvantuoksuista arkea :Heartred

Mitä kaikkea tähän nyt tulee...

Spiraali/ 6.5.2014/ klo 20:24/ poika/ rv 37+6/ 3050g ja 47cm/ Alatie/ kokonaiskesto?/ ponnistusvaihe 10min.

Yksi tikki ja voin loistavasti. Istukka jouduttiin "repimään" mutta sain hyvät dropit ;)

Lisää myöhemmin, nyt osastolle!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mahtavuutta! Onnea vielä! Kenen vuoro on huomenna? Mie oisin kyl vapaaehtoinen :)

Synnytyskertomusta odotellessa, mutta nyt vaan ihania ensihetkiä pienen poikasi kanssa :Heartred Onnea vielä!

Stella/6.5.2014 klo 8.35/poitsuli/43cm/2055g/30,5cm pään ympärysmitta/suunniteltu sektio/36+4/pisteitä 9

Mitähän vielä? Vauva hakee vauhtia lämpökaapista ja tipasta. Itse olin eilisen ihan kuutamolla lääkkeistä ja kivusta, nyt heräsin klo 4.30 ja muistin, et si niin mullahan lapsi!!! <3 jos sektion odottelu oli jännää, niin tää on kuulkaa viel jännempää!!! :)

Onnea kaikille vauvan saaneille ♡ mä ponnistan kuun lopussa sitten sen jättiläisen, kun teillä on niin sievät lapsoset :)

Onnittelut Stella!

Onnea kaikille joita en oo vielä täällä onnitellu, eli ainakin Spiraali, Stella ja Jenskuli :Heartpink

Onnea Spiraali, Jenskuli ja Stella :wav Stellan ajatus että "mullahan on lapsi" pisti kyynelet silmiin :Heartred Niin, kohta on mullaki, ihan oma, ei pysty käsittää :Heartpink

Takaisin