Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Onnea Cranberry ja Cedju! :)

Mulla alkaa kateus ottaa vallan ku luen täält et joku synnyttää! No ei.. Haluisin vaan oman pikkusen jo syliin!
 
Ihanaa lukea, et sullakin Cedju synnytysurakka takana :Heartpink Mulla vähän tulee tippaki linssiin, ku sulla oli niin pitkä ja ilmeisen kivulias tuo rupeama. Onnea Cedju, ja onnea Cranberries vielä tätäkin kautta, ihanaa :Heartred
 
Onnea ihanista pikkuprinsessoista Cedju ja CranberryLips!!!
Ihanaa et edes joku jakautuu... Tosiaan, seuraavia jännityksen hetkiä odotellessa!
 
Onnea Cedju ja CranberryLips!!!!!!!!!!!! :Heartred:Heartred

Hiukan sellainen aanausolo mulla olikin kun kuukausia sitten liityin myös tänne toukokuisten puolelle, että yliajalle mulla menee.. Ei vielä ole mennyt, mutta näin arvelen. Tuntuu hassulta kun täältä toukokuisten saa jo vauvoja ja itse vaan odottelee. Eiköhän se pikkuinen tyttö kohta oo meilläkin.

Synnytyskertomuksia kehiin kun jaksatte C:t!
 
Mä en tiedä kannattaako mun synnytyskertomusta edes tänne laittaa, siinä meni niin monta juttua pieleen. Mä haluan, että te muut meette synnyttään hyvillä mielin, koska mulla kuulemma oli parikin asiaa mennyt pieleen. Osaan itse mainita enemmänkin kuin pari...

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Cedju teet niinkun ite parhaaks näät, ei oo tietenkään pakko ruveta tarinoimaan!
 
Cedju: kirjoita vaan. Olis ihan kiva tietää mitä meni pieleen ja kuinka sen voi välttää. Toki itsehän päätät haluatko jakaa tiedon meille.
 
Paljon paljon onnea Cedju ja Cranberry!!!!!!!

Cedju, kirjoitat kun jaksat ja jos haluat... se on elävää elämää ja kaikki tiedetään että mikä vaan voi mennä pieleen... Jos sun oloa ja mieltä helpottaa, että saat sen jollekin jakaa, kirjoita ihmeessä!! ne ketä ahdistaa, jättäköön lukematta... mut jos tuntuu, ettet halua/jaksa/pysty, niin pakko ei missään tapauksessa ole. mut me ollaan täällä sitä varten että jaetaan niin ne hyvät kuin huonotkin hetket ihan jokaisen kanssa:Heartred:Heartred:Heartred
 
Takaisin
Top