Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Onnittelut Lucy, Huihuihui, Lyyti, Hannan ja Hannastiina :) :) Onpa teitä monta jotka on saaneet tällä välin nyyttinsä!
 
Onnea paljon kaikille!
Oon ihan pimennossa siitä onko ketään enää jäljellä joka ei olisi synnyttänyt? Ei oo foorumilla tullu sairaalassa käytyä kun vasta tänään.

Meidän tiedot menee jotenkin näin:

Mimii/ 28.5/ klo 11.23/ tyttö / 39+4/ 3004g, 48cm, 35py/ suunniteltu sektio ,perätila

Meniköhän yhtään oikein :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea uusille vauvan saaneille! Rakkautta on... :Heartred

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Mimii!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Virallista kestoa en tiedä, lasken tuon siitä lähtien kun tiheät ja kipeät supistukset alkoivat:
Jonsson / 14.5 / 19.21 / tyttö / 40+2 / 3910g / 50cm / 34cm / avautuminen n. 18h / kiireellinen sektio - tarjontavirhe, ktg-muutoksia
 
Noniin... Pääsinhän minäkin vihdoin tälle listalle!! Haipakkaa mentiin, niin että kun koneen sain alku yöstä auki ja yritin tänne päivittää, että kohta mennään sairaalaan tsekkaamaan, niin konttailinkin jo lattiaa pitkin..... Laitoksella en saanu kännyllä toimimaan, en foorumia enkä facebuukkia, joten oon niiiiiiiin pihalla......... just tultiin kotia, ja yritän nyt päästä kärryille, että missä mennään...

Kyfixfix / 1.6. klo 04.23 / poika / 41+3 / 4350g, 51cm, pipa 36,5cm / alatie, 3h27min josta ponnistus 3min

Synnytyskertomusta laittelen sitten vähän myöhemmin :) mut en voi muuta sanoo, ku et oon niin fiiliksissä ja aivan käsittämätöntä kuinka synnytykset voikaan olla kuin yö ja päivä :rolleyes:
 
Takaisin
Top