Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Onnea kaikille joita en ole vielä ehtiny onnitella :)

Paljon onnea Aloeveralle!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Onnea Aloevera!!!!

joo on kyl kummalista et jätetään tollai yksin tai sanotaan et mä lähen nyt kotiin, pidättele o_O olis nyt edes sit vaik läpsystä vaihto, en mä oo ikinä voinu jättää töitäni kesken, vaikka vuoro loppuiski... oli sit millanen meno tahansa, homma pitää hoitaa loppuun tai odottaa seuraava vuorolainen paikalle..... tosi outoa....

Mullakin vaihtui kätilöiden vuoro just ennen kuin vauva syntyi. Ponnistusvaiheeseen tuli toinen kätilö. Jätettiin kans vähän niin kuin pidättelemään... Sain kyllä ponnistella itsekseni sillä aikaa. Mut odoteltiin samalla kyllä vauvan laskeutumista. Ei ollut mun mielestä paha vaikka odotutettiin... Ja ihan kiva et sitten sama kätilö oli itse syntymän ja jälkeiset ja lopputohinat. Ja meidän tapauksessa se oli jo edellisyöltä tuttu kätilö :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vihdoin ihanaisemme saaristotonttu: rv 41+0/27.5.-14/tyttö/3028g/50cm/pipo 33,5/alakautta ja pisteet 9/9 Terv. Rakkaudesta soikeat vanhemmat. Synnystarinaa sitten kun kotia päästään

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Onnea Muruskalle! Pääsit kuin pääsitkin synnyttämään pian niin kuin arveltiin :)

Onnea Muruska pikkuruisesta tytöstä! Nyt se pitkä odotus sitten palkittiin :)

Onnea pienen tontun vanhemmille!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Suuremmoiset onnittelut Muruskalle!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin