Syntyneet toukokuiset pikkuruiset

Mäkin onnittelen nyt kerralla kaikki, en ole ehtinyt onnitella kaikkia vappuäitejä erikseen. Ihan mieletöntä! Oon niiiiiiin onnellinen teidän puolesta! Nyt lepoa ja vauvannuuhkimista kaikille!

Mielettömästi vauvoja! :) itsellä LA vasta ihan loppukuusta, niin tuntuu vielä odotusta olevan jäljellä vaikka kuinka paljon.. Onnea kaikille nyyttinsä saaneille!! :)

Onnea Suskille!

Hassua, et sun poju on ihan samankokoinen, kuin mun esikoinen aikoinaan ja melki samat viikotkin oli omallani silloin, kun synty 38+6. Hupsua..

Kiitoksia kaikille onnitteluista :) Täällä sitä synnärillä ollahan ja hinku kotia on suuri :D Lähinnä kun se esikoinen siellä kotona odottelee.

Pittää kirjoitella synnytyskertomusta sitten kun on kotiin päässyt :) Mutta sanottakoon että rauhallinen ja suht helppo oli kyllä :) Spinaalin otin ja tovin ilokaasua käytin :) Pakko sanoa että epi passas mulle ainakin paremmin kun spinaalissa en niin selkeästi sitä ponnistamisen tarvetta oikein tuntenut. Epiduraalissa esikon synnytyksessä ei ollu epäselvyyttä millon ponnistella, tuli vahvana.

Tsemppiä muille odottajille, kyl se sieltä tulee ja päivät menee! Vaikka itselläkin alko pänninki loppua raskauden suhteen :D

Niin ja hurrrjasti onnea Suskille!! :D Toukokuu alko poksua kohinalla :D

1.5 klo 16.33/ Elisha86/ rv 40+0/ tyttö / 3705g 48,2cm, py 34,6cm/ alatie 3h 36min josta ponnistus 25 min

Eli olisko tuossa ny kaikki suurinpiirtein. Ja synnytyksen kesto noinki lyhyt kun se on otettu siitä kun siirryttiin saliin ja olin 6cm auki. Alussa vähä meinas vaa junnata siinä 3cm paikkeilla heti oikein tunti tolkulla. Mutta kyllä tästä synnytyksestä jäi hirmu hyvä fiilis ni henkisesti kuin fyysisestikin.
Synnärillä vielä joten hankala kirjoittaa sen suurempia.

Nyt odotellaan loput toukokuun sulosuudet maailmaan :)

Meidän pikkupalleroinen syntyi aamulla pitkän ja uuvuttavan urakan päätteeks kiireellisellä sektiolla. Yksityiskohdat on vielä vähän hämärän peitossa joten palaan niihin kun tiedän tarkemmin. Tyttö on kuitenkin terve ja meillä on molemmilla kaikki hyvin :) Mitat oli 3130g ja 50cm, viikkoja siis 40+4.

Onnea Hymis ja parantumisia! Just luin toisesta ketjusta, et oot menny synnyttää ja sit sun vauvauutinen välähti mun silmille! Ihanaa, olet nyt ÄITI!

Oih Onnea miljoonasti hymykuopalle ja miehelle pikkuisesta prinsessasta! <3 ihanaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea hymykuoppa!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Takaisin