Syntyneet toukokuiset <3

Paljon onnea Maarina pojan johdosta :Heartred Eiköhän sitä itekki 4 viikon päästä viimestään olla jakauduttu :Heartred
 
Paljon onnea Maarina ..vihdoinkin nyt saat levata ja nauttia vauvasi seurasta :Heartred voiii kun en jaksa odottaa omaa vuoroaniiiii :D
 
Itsekään ei enää jaksaisi odottaa.. Tuntuu että kaikki ympärillä saa jo vauvan vaikka itselläni on laskettuun enää viikko... Alan olla jo niin väsynyt etten jaksaisi enää yhtään..!
 
Kyfi, onneksi ne kaikki kuitenkin sieltä ulos tulee :Heartred Ymmärrän kuitenkin tuskastumisen, itselläkin on jo tuskainen olo, vaikka tänään myös mahaani katsoessa rupesin itkemään, kun kohta se ei enää olekaan siinä. Kuitenkin kaupassa käynnin tuska sai heti perään toivomaan, että syntyisipä jo pian... vähän yli kaksi viikkoa laskettuun.
 
Jossain facen ryhmässä oli mun mielestä hyvä kuva aiheesta "tulis jo se lapsi" mut se oli käännetty niin että kyllä se sieltä tulee ja nautitaan nyt tästä ajasta mikä vielä on ennenkuin vauva tulee ja noin. Mun mielestä siinä kuvassa oli hyvä filosofia.. Nyt kun muistaisin missä ryhmässä se oli.. Aktiivinen synnytys ryhmästä löytyi kuva :)
1798152_955137104527300_7707804806523961642_n.jpg
 
Maarina onnea pikkuisesta pojasta.. :)

nennaemilia. Toi lista juttu olis kyllä tosi kiva.. Melkeen kaikissa ryhmissä sellanen on ja siitä on kiva kattoo miten pienet on tullut,minkä kokosia ovat jne... :)
 
Tänks nenna, nyt mää poraan täällä silmiä päästäni :sad015 Oli siis aika ihana tuo kuva ja ihan totta joka sana :) Kovasti haluis jo pikkusen tohon, mutta kovasti sitä haluis vielä nauttia tästä kauan odotetusta olotilastakin... ristiriitaista on! :sorry:
 
Meidän pieni poika syntyi (isänsä syntymäpäivänä!) 24.4. sektiolla, koska mulla alkoi olla raskausmyrkytyksen oireita. Rv 37+2. Pituutta 48 cm ja painoa 2912 g. Alhaisen lämpötilan ja verensokerin takia oli hetken lämpökaapissa ja sai pullosta maitoa, mutta noin tunnin kuluttua sain tuon pienen ihmeen rinnalleni. Itselläni on vielä jonkin verran kipuja, mutta tämä suunnaton onnentunne kuittaa ne mennen tullen. Tsemppiä loppuraskauteen ja onnittelut muille synnyttäneille meidänkin perheen puolesta! ❤️
 
Takaisin
Top