Syntyneet tammimussukat <3

Meidän neitokaisella oli kiirus maailmaan. Olen ensisynnyttäjä ja pikkuinen putkahti maailmaan neljässä tunnissa. Piti tilata ambulanssi, jotta ehdittiin kättärille ponnistamaan.Tänään pääsimme jo kotiin, kun tyttö oli niin reipas ja kaikki oli lääkärintarkastuksessa kunnossa.

heidik1981 / syntymäpäivä MA 2.1.2012 klo.7:44 / rv. 39+6 / sukupuoli tyttö / paino 3270g / pituus 48cm/syntyi luomuna alateitse.

emoticon
Monta pientä varvasta, sekä suppusuu,
nenä pieni nykeröinen, sydän pakahtuu.
Tuoksu pienen prinsessan, nyytissä hengittää,
pieni palleroinen, oi pientä elämää <3
 
Voi mikä viikko takana.. melkeen vuorokauden kestänyt synnytys ja viikko sairaalassa oloa ilmeisesti sairaalan virheen takia. Palaan kirjottelemaan tarkemmin kun ollaan vähän päästy arkeen kiinni.

Peikko-12 / 29.12 / 38+4 / poika / 4100g / 51cm / alatie


Mä olen niin täynnä rakkautta :) <3

Ja onnea kaikille nyyteistä <3
 
Oih, onnea Heidi-81 ja Peikko-12 pienestä nyyteistä ! Voi kun täälläkin saataisiin pian pieni maailmaan !!
 
Oikein paljon onnea Heidi ja Peikko!

Ihanaa lukea täältä lopuissaan kaikki hyvin synnytyksistä. Nyt vain nauttimaan vauvan tuoksusta ja hoivaamisesta. emoticon
 
Onnea Heidi-81 ja Peikko-12, näitähän nyt tulee :D. Kukakohan on seuraava.... Veikkauksia? ;).

Heidi-81: Mä odotan sun synnytyskertomusta, 4h, APUA! Samoin sun Peikko-12 :).
 
Onnea paljon heidi-81 ja peikko-12! Vauvoja tosiaan alkaa tippumaan niin kuin sieniä sateella, ihanaa, tulis jo tää meidänkin oma!
 
Onnea kovasti uusille pienokaisen saaneille!
Lisää vaan tulemaan, kukahan todella on seuraava? ;)
 
Onnea nyyttinsä saaneille emoticon
Yllätävän monta tammivaavia jo maailmassa, kun nyt vasta viides päivä menossa.
 
Heidi-81: Paljon onnea teidän perheella ja onnea tämän porukan tammikuun ensimmäisestä lapsesta! :)

Onnea tietysti kaikille joulukuussa synnyttäneille, mutta pitäähän tosta nyt onnitella, kun tämä "virallinen tammikuu" on nyt korkattu kanssa. :D :)

Onnea paljon myös Peikko-12 perheelle! :)

Miulla muuten LA ihan tän kuun lopussa, et saas nähdä, jäänkö sitten tammikuisiin? :D Ainakin synnytystapa-arviossa veikkasivat syntyvän viimestään laskettuun aikaan mennessä.. :O...  :) jänskää!
 
Poika syntyi 31.12 tasan viikon etuajassa, eli rv:llä 39+0. painoa oli kertynyt 3800g ja pituutta 51cm ja henkilökohtaisesti olen ihan sitä mieltä, että hyvä että tuli hieman etukäteen :) Hieman meinasi usko loppua kesken kun viereisessä salissa parkastiin jopa viisi kertaa ennen kuin meidän poika putkahti esiin, mutta mitähän ne hämäläisistä sanoikaan :D Raivotarjonnassa oltiin ja ihan alakautta tultiin. Näin jälkikäteen voin todeta, että kyllä ylistän epiduraalin kantavaa voimaa hamaan hautaan asti.
 
Oho, täällä ompi ja tosi moni saanut jo nyytin syliin  Onnea kaikille tosi paljon!
 
Takaisin
Top