Syntyneet tammimussukat <3

Kurojaki / 1.12 (3.1) / tyttö / 2510 g / 44 cm / 35 cm / alatie

Täällä olis kans yks 35+1 pallero, joka tuli vähän kiireellä tänne hurjaan maailmaan. Edellisenä iltana(30.11) tuli lapsivedet ja muutaman tunnin päästä alkoi supistelemaan ja eikun sairaalaan, jossa todettiin että olin 4 cm auki. Sairaalakamppeet vaan niskaan ja odottelemaan suurta ihmettä :) Kymmenen jälkeen illalla olimme miehen kanssa sairaalassa ja kuudelta aamulla pieni prinsessa syntyi.

Viikon vietimme sairaalassa, jossa pikkuisen painoa ja bilirubiiniarvoja seurailtiin ja valohoidossakin käväistiin. Lopulta 7.12 pääsimme kotiin ja ihan hienosti on mennyt eilisiltaan asti. Eilen ja tänään olemme "pelastaneet" pikkuisen tukehtumasta maitoon, säikähdyksellä ollaan selvitty, mutta silti huomenna menemme neuvolaan kertoilemaan asiasta :/ Nimittäin hän valahti ihan veltoksi ja hengityskin meni katkolle. Selän taputtelu ja letkulla liman imeminen kurkusta sai taas hengen kulkemaan, mutta nyt tää mamma valvoo unettomana toisen vieressä että varmasti hengittää.. Toivotaan, että asiat alkaa menemään paremmin tuon ruokkimisen kannalta, ettei kokoajan tarvitse pelätä :(

 
Onnea Kurojaki! <3 Toivottavasti pienellä kaikki hyvin ja selvisitte vaan säikähdyksellä eikä jatkossakaan tule mitään vastaavaa eteen.
 
Hei muuten Hemppa, meniskö nuo tiedot liian sekaviksi, jos vois lisätä vielä, että paljon rv:ja on ollut täynnä kun vauva on syntyny? Sitäkin vois olla ihan kiva seurata :)
 
Kiitoksia :) Tänään kävi neuvolatätimme meillä katsomassa kirppusta. Kaikki tuntuu olevan paremmin kuin hyvin, lukuunottamatta noita "kohtauksia". Vaihdoimme tuttipullonkin sellaiseen, missä se reikä on pienempi ja maitoa tulee vähemmän. Jospa se helpottaisi :)
 
Onnea Miiuskille ja Kurojakille pikkuisista!

Oon samaan mieltä Senna89:n kanssa, että ois kiva lisätä tohon listaan et millä rv:lla vauva on syntynyt.
 
Kyl tottakai voi lisätä sen rv:n. Onko teidän mielestä tuo päänympärys niin oleellinen tuossa listassa? Mietin itse sitä josko sen ottais kuitenkin pois. Kuitenkin nuo paino ja pituus ovat tärkeimpiä ja mielenkiintoisempia. Sanokaa mielipiteitä.

Muoks. Otin pois tuon lasketun ajan suluista. Tuo rv on parempi, siitähän näkee onko menny yli vai ali lasketun. Joten se on nyt korjattu. :)
 
Takaisin
Top