Syntyneet syyskuulaiset

11.8/ cmt/poika/3455g/49cm/35cm/36+6

Sektio siis tehtii ja nukutus koska spinaali ei vaikuttanu ja epiduraalia ei keretty antamaan koska aloin supistelee, pystyviilto tehtiin kun arpikudosta oli edellisten sektoiden takia.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Onnea pojasta! :Heartred taisi kiire tulla!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Oii paljon onnea CMT pojasta! :Heartred

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Paljon onnea CMT:n perheelle! Toivottavasti toipuminen lähtee hyvin käyntiin!
 
Tuhannesti onnea CMT! Se oli kuin olikin sit menoa!
 
Paljon onnea CMT! Toivottavasti toipuminen sujuu hyvin ja nopeasti.
 
Onnea!!!❤️

Oliko sulla siis jo oloja että tiesit synnytyksen olevan lähellä?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu oli silloin edellisenä päivänä ku tuli verta valkovuodon mukana..ja muilla vessakäynneillä tiputti pönttöön verta..ja sit meniki vedet sillo kahen aikaa yöllä:O ja ennen veri havaintoja oli sukkapuikkoraapasui joista tiesin et alkaa paikat aukeamaan..ja anteeksi myöhänen vastaaminen:sad001

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään pääsin kävelee ja käymää ite vessassa eka ylösnousu sängystä meinas viedä tajun kun olin suihkuu menossa:/ mutta nyt sujuu jo paremmin:) kyllä tää tästä! Tavote et perjantaina päästää kotii!♥

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Pitikin tulla kyselemään että mikä on vointi, mutta ilmeisen hyvä? Ottaen huomioon että kiireellinen sektio takana. Toipumista sinne! :) toivottavasti pääsette pian kotiin!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei mitään eihän sitä tarvikaan täällä foorumilla päivystää! :)

Saanko vielä kysyä kun vähemmän oon nuissa ketjuissa pysyny perässä, että miksi sektioon päädyttiin.?

Onneksi olosi jo kohentunut! Voi että, näin näitä syyskuisia alkaa tupsahella!! ❤️


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on oli jo kaks sektioo takana joten tulevat synnytykset myös ovat leikkauksella:)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Paljon onnea koko perheelle jemmu!♥

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea! ♥

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Jemmun perheelle tytöstä! Nyt niitä vauvoja alkaa varmaan tulla enemmänkin. :Heartred
 
Takaisin
Top