Syntyneet marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja msj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vooooi miten ihania! onnea onnea onnea [:)]

...ja kuinka täydellisiä lapsia meidän kaikkien sisällä jo on

Onnea hirmu paljon täältäkin! Uskomatonta todellakin, että ovat noin hyväkuntoisia ja "kasvaneita" näillä viikoilla! ihanaa et kaikki on mennyt nuin hyvin! Toivotaan teille parasta!

Ihania pikkumiehiä! Äärettömästi onnea vanhemmille ja voimia jatkoon, toivottavasti kaikki sujuu niin kuin pitää! [:)] Ja hui... niin se aika vaan kuluu ja synnytys voi olla lähempänä kuin luuleekaan. 

Tuolta joulukuisista tulin vakoilemaan (siitä syystä, että epäilen itsekin synnyttäväni marraskuussa vaikka la on joulukuun puolivälissä) ja huomasin, että täällähän on jo syntyneitä!

Oikein isot Onnittelut vauvoille ja vanhemmilleen! Itselläni on myös rv31+1 (syntymämitat 1730g/41cm) syntynyt poika. Hän on tällä hetkellä reipas ekaluokkalainen, joka kiri täysaikaisina syntyneet ikätoverit niin kasvussa kuin kehityksessä nopeasti kiinni. Teilläkin varmasti kaikki tulee menemään loistavasti. Paljon voimia ja jaksamista tähän alun raskaaseen sairaala-aikaan, nopeammin kuin uskottekaan saatte nyyttinne kotiin.

tättärä ihan uteliaisuudesta kysyn, muistatko kauanko poika joutui aikanaan olemaan sairaalassa ennen kotiin pääsyä? [:)]

Poika kotiutui samana päivänä, jolloin minulla olisi tullut 36rv täyteen, eli oli kaikkineen sairaalassa päivää vaille viisi viikkoa. Ensimmäinen reilu viikko meni tehohoidossa, pari päivää hän oli hengityskoneeseen kytkettynä (synnytys käynnistyi yllättäen ilman ennakoivia merkkejä, joten en ehtinyt saada keuhkoja kypsyttäviä kortisonipiikkejä), minkä jälkeen sitten hengitystä aviteltiin vielä reilu viikko nasaaliylipaineletkulla ja johtamalla kaappiin happea. Sitten tuo alkoi hengittää ilman apuja ja aika pian pääsi kaapista lämpöpatjalle tavalliseen vauvan sairaalapetiin. Loppuajan vietti osastolla lähinnä kasvamassa. Kotiutuessa mitat olivat 2335/44 ja lasketun ajan tienoilla painoa oli jo nelisen kiloa - eli tosi lujaa lähti sitten kasvamaan, kun tilanne vakiintui. (Nyttemmin on tasaantunut, poika on varsin sopusuhtainen ja pienehkökin.)

MSJ:n perheelle vielä kerran onnea pienistä prinsseistä, teillä tuleekin muutaman kuukauden päästä olemaan todella vauhdikas elämä...

Kiitos kaikille onnittelijoille[:)]

tättärä, ihanaa kuulla että teijän pojalla kasvu ym on menny aikoinaan hyvin, kyllähän sitä pikkasen pelkää ett jos tulee jotain takapakkeja, mutta ainakin vielä menny hyvin. Mä ehdin saada jopa 3 kortisoni piikkiä, koska rv28 todettiin ettei raskaus tuu menemään loppuun asti ni sain sillon 2 piikkiä ja vielä lapsiveden mentyä lastenlääkäri päätti että mulle laitetaan vielä yks piikki, hyvä niin. Pienempi poitsu on alusta asti hengittäny ite ja isompi tarvitsi pikkasen apuja synnytyksen jälkeen mutta jo seuraavana päivänä hengitti itse.

Ens viikolla saadaan luultavasti jotain arviota poikien sairaala-ajasta. Oon kyl joka ilta meinannu salakuljettaa pojat kotiin[:D], on niin ikävää jättää ne sairaalaan ja itse lähteä kotiin...mut pitää vaan malttaa...

msj, paljon onnea! Olen ollut muutaman päivän pimennossa ja täällä on jo ehditty synnyttää :)

Oih, onnea!!! Aivan ihania suloisia pikkupoikia...ei uskois ett noilla viikoilla on jo noin isoja! Voimia koko perheelle! :)

Pieni rakas poikamme syntyi ma 13.9 klo 22.29 rv 32+1. Pienellä ihmeellä oli mittaa 39cm, painoa 1615g ja pipo 29cm. Hengittää itse ja söi noin pari tuntia syntymän jälkeen ensimmäisen kerran itse tuttipullosta [:D] Reippautensa ansiosta saa varmaankin siirron Jorviin samalla kun minä pääsen Naikkarilta kotiin.

Oij.. nyt niitä kiireisiä marrasmuruja sitten alkaa tupsahdella!
Suuresti onnea Nobodylle pikkuruisesta pojasta! ? .. ihanaa et pieni (ja ilmeisesti sinäkin?) voi hyvin! voimia kuitenkin sairaala-aikaan :)

Valtavasti onnea nobodylle pienen pojan syntymästä!! <3 Mahtavaa, että poika voi noin hyvin! Toivottavasti kaikki meni hyvin muutenkin, nyt voit itsekin hengähtää [:)]

Voi noita meidän marras(kullan)muruja, kun niillä on niin kova kiirus maailmaan[:)]

paljon onnea Nobody! [:)] 

apua nii se vaan meillä muillaki taitaa synnytys lähestyä [:)]

Takaisin