Syntyneet marrasmurut

Kovasti on poikavoittoista joukkoa vielä nämä marras(loka)vauvat! [:D] Saadaankohan pian lisää prinsessojakin kehiin [:)]
 
Onnea kaikille vauvan saaneille! Enää ei pysy perässä näissä onnitteluissa [:D]. On tosiaan todella poikavoittoista porukkaa.
 
Mä alan jo uskoa siihen johonkin taulukkoon mikä kiertää vauvapalstoilla että lasketun ajan jne.. mukaan tietäis sukupuolen [:-]
 
Sassykissa mä kans! ..mä kun sitä silloin joskus kattelin, niin ainakin mun tuttavapiirissä se on pitäny paikkansa jokaisella. Eli siinähän oli joku synnyttäjän ikä/laskettuaika juttu, jonka mukaan sukupuoli sit määräyty ja on kyl osunu pelottavan tarkasti kohdilleen kaikilla mun tuttavilla ja poikaa se mullekin ennusti - ja rakenneultran mukaan poika tulossakin.. mikäli siis sitä jotain kiinalaista laskuria tarkotat? Toisaalta ennustuksen onnistumis prosentti on 50/50 tässä asiassa.. eli aikas iso kuitenkin [:D]
 
Kiinalaisen laskurin mukaan meille pitäs tulla tyttö, mutta 99%varmuudella on poika tulossa :) Eli ei ainakaan mun kohalla pidä paikkaansa..
 
No mut jospa se kuitenkin olis tyttö! [:D][:D] ..pöh, sinne meni sit nekii uskomukset [8D]
 
Pieni 2160 g 44 cm, mutta terve poikamme syntyi sektiolla rv 35+3 22.10. Laihuuteen ja sektioon syynä raskausmyrkytys ja siitä seurannut istukan toimintahäiriö. Itse jouduin teholle muutamaksi päiväksi sektion jälkeen, mutta laiheliini lähti synnyttäneiden vuodeosastolle odottelemaan minua ja nyt jo tässä tissiä pontevasti lupsuttaa tätä kirjoittaessani. Kotiuduimme 29.10.   Kiitos kaikille yhdessä odottaneille. Kovasti olen palstaa lukenut ja viisastunut kokemuksistanne marrasmurua odotellessani, vaikka vähän tänne olen pakissut.

muoks. LA 23.11.         
 
Takaisin
Top